eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Wykonanie w konwencji zaprojektuj i wybuduj w województwie podkarpackim w miejscowości Jaćmierz na działce o nr ewidencyjnym 423/1 i na części działki o nr ewidencyjnym 423/2 Miasteczka ruchu drogowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Zarszyn: Wykonanie w konwencji zaprojektuj i wybuduj w województwie podkarpackim w miejscowości Jaćmierz na działce o nr ewidencyjnym 423/1 i na części działki o nr ewidencyjnym 423/2 Miasteczka ruchu drogowego
Numer ogłoszenia: 94217 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159380 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarszyn, ul. Bieszczadzka 74, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 13/ 4671038, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w konwencji zaprojektuj i wybuduj w województwie podkarpackim w miejscowości Jaćmierz na działce o nr ewidencyjnym 423/1 i na części działki o nr ewidencyjnym 423/2 Miasteczka ruchu drogowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zadania w konwencji zaprojektuj i wybuduj w województwie podkarpackim w miejscowości Jaćmierz na działce o nr ewidencyjnym 423/1 i na części działki o nr ewidencyjnym 423/2 Miasteczka ruchu drogowego na warunkach przygotowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym wraz z koncepcją. Przedmiotowa budowa związana jest z realizacją projektu POIiŚ 8.1-11 Budujemy miasteczka ruchu drogowego ujętego na Liście Projektów Indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, realizowanego na terenie województwa podkarpackiego w ramach Działania 8.1 Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Priorytet VIII Bezpieczeństwo transportu i krajowe sieci transportowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Budowa miasteczka ruchu drogowego powinna przewidywać jezdnię o szerokości min. 2 metrów dla jezdni dwukierunkowych. Co najmniej jedną długą prostą (długość uzależniona od terenu min. 40,0 m) oraz przynajmniej jeden długi łuk (w dowolnym kierunku o dł. min. 20,0 m). W ramach inwestycji należy także wybudować jezdnię do wykonywania tzw. ósemek (wskazane założenia: promień wewnętrzny 1,5 m, promień zewnętrzny 3,5 m) . Rozmieszczenie jezdni w planie powinno uwzględniać wybudowanie przynajmniej : jednego skrzyżowania równorzędnego, jednego skrzyżowania z drogą podporządkowaną, jednego skrzyżowania z ruchem okrężnym, jednego skrzyżowania z sygnalizacją świetlną (Zakładane jest ustawienie przynajmniej czterech masztów sygnalizatorów świetlnych, z sygnalizatorami dla pieszych i pojazdów. Konieczne jest wykorzystanie zielonej strzałki do skrętu w prawo), jednego odcinka drogi dla ruchu jednokierunkowego, dwie wysepki kanalizujące ruch, oznakowanie strefy zamieszkania. Na jezdni zaprojektować i wykonać rozmieszczenie znaków poziomych, malowanych białą farbą na jej nawierzchni: linie pojedyncze i podwójne, ciągłe i przerywane, linie warunkowego zatrzymania, strzałki, znak stop, przejścia dla pieszych. Elementami nie stanowiącymi niezbędnego minimum, lecz wskazanymi do właściwego zaplanowania są: 1) wyróżnienie oznakowanego przejazdu kolejowego oraz fragmentu drogi gruntowej w celu ćwiczenia włączania się do ruchu drogowego, a także skrzyżowania trójwylotowego, 2) przynajmniej jeden próg zwalniający na terenie miasteczka ruchu drogowego, 3) wybudowanie w części miasteczka ruchu drogowego ścieżek rowerowych i przynajmniej jedno skrzyżowanie z ich udziałem w celu ćwiczenia zachowania rowerzysty w ruchu drogowym. Ścieżki : powinny być wybudowane na utwardzonym podłożu o nawierzchni asfaltowej bądź z kostki brukowej szarej. Ścieżki powinny być o następujących parametrach (zalecane) - szerokość ścieżek : jednokierunkowe - 1,5m; w obrębie pętli - 1,7m; dwukierunkowe - 3,1m; Ścieżki rowerowe powinny być wybudowane na utwardzonym podłożu. Przejazd kolejowy powinien być wybudowany z kostki brukowej na odcinku 2m z kostki betonowej w kolorze grafitowym. Cały teren powinien zostać zaprojektowany ze stałym spadkiem 1,5-2,0% w celach odwodnieniowych. Chodniki i przejścia dla pieszych : Miasteczko ruchu drogowego powinno być wyposażone w chodniki dla pieszych ułożone przynajmniej przy jednej trzeciej długości jezdni, natomiast nie powinny być ułożone wzdłuż całości, tak aby można było ćwiczyć poruszanie się po nieoznaczonym poboczu oraz ruch rowerami i motorowerami przy pieszych idących wzdłuż pobocza drogi. Projektowane chodniki z kostki betonowej typu cegła gr. 6cm w kolorze szarym. Szerokość chodnika wokół skrzyżowania - 1,5m. Pochylenie poprzeczne chodników 2%. Promienie wyokrąglające na skrzyżowaniach R=2m i R=3m. Miasteczko powinno przewidywać przynajmniej cztery przejścia dla pieszych: przejście z sygnalizacją świetlną, przejście bez sygnalizacji świetlnej, specjalne przejście zaznaczone jako przejście dla dzieci. Wskazane jest usytuowanie przejść dla pieszych na wszystkich skrzyżowaniach oraz przynajmniej jednego na każdym odcinku jezdni. Przejścia dla pieszych, jak również chodniki powinny być oznakowane zgodnie z przepisami Kodeksu Ruchu Drogowego. Chodniki powinny być wykonane z szarej kostki brukowej. Ogrodzenie : Cały obszar inwestycji ogrodzony powinien być siatką ogrodzeniową wysokości min. 173 cm. Wszystkie zaprojektowane ogrodzenia mają kolor zielony RAL 6017 i składają się z następujących elementów: słupek ogrodzeniowy min. 173 cm wysokości, fundament betonowy prefabrykowany, panel ogrodzeniowy długości 250 cm (min. 173 cm wysokości), podmurówka betonowa prefabrykowana, furtki (min. 173 cm wysokości). Mała architektura : Ponadto na wyposażenie miasteczka składać się powinny również elementy małej infrastruktury ,tj. ławki - min. 17 szt, kosze na śmieci - min. 11 szt, stojaki na rowery - dla min. 13 rowerów, wiata dla egzaminatora - 1 szt. Znaki drogowe : Znaki pionowe : Pionowe znaki drogowe powinny być wykonane w rozmiarach grupy mini (MI) wskazane (lecz nie obowiązujące) jest wykonanie lica znaku z folii odblaskowej. Układ miasteczka powinien przewidywać ustawienie znaków z wszystkich grup: ostrzegawcze, zakazu, nakazu, informacyjne, uzupełniające. Znaki poziome : Należy zastosować oznakowanie poziome o zmniejszonych wymiarach. Wielkość znaków poziomych powinna stanowić przynajmniej 50% wielkości obowiązujących znaków drogowych poziomych. szerokości standardowej linii i znaków poprzecznych. Znaki świetlne: Przynajmniej na jednym skrzyżowaniu konieczne jest ustawienie sygnalizacji świetlnej dla pojazdów i pieszych. Konieczne jest wybudowanie przynajmniej czterech masztów sygnalizacyjnych z sygnalizatorami dla pieszych i pojazdów. Tereny zielone : Obsianie pozostałego terenu poza utwardzonymi ścieżkami trawą odporna na zadeptywanie, o małych przyrostach i łatwą w utrzymaniu. Instalacja elektryczna : Cały obszar inwestycji powinien zostać oświetlony, z funkcją automatyki (włączenia i wyłączenia, oświetlenie nocne). Kanalizacja deszczowa-drenaż : Należy przewidzieć odprowadzenie wody opadowej z terenu Miasteczka Ruchu Drogowego do kanalizacji deszczowej , poprzedzone uzyskaniem warunków podłączenia do kanalizacji gminnej. Instalacja Systemu Telewizji Przemysłowej - CCTV. Cały obszar inwestycji powinien zostać wyposażony w Systemu Telewizji Przemysłowej, zapewniający niezbędne środki techniczne do wizualizacji oraz utrwalania (rejestracji) zdarzeń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, realizowany na terenie województwa podkarpackiego w ramach Działania 8.1 Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Priorytet VIII Bezpieczeństwo transportu i krajowe sieci transportowe.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Budowlane w Krośnie S.A, ul. Lewakowskiego 25, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 519725,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 545000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 545000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 555960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.