eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa masy mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wbudowanie masy mineralno-asfaltowej na gorąco wraz z regulacją urządzeń infrastruktury technicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Krotoszyn: Dostawa masy mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wbudowanie masy mineralno-asfaltowej na gorąco wraz z regulacją urządzeń infrastruktury technicznej
Numer ogłoszenia: 94190 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masy mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wbudowanie masy mineralno-asfaltowej na gorąco wraz z regulacją urządzeń infrastruktury technicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na dostawę masy mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wbudowanie masy mineralno-asfaltowej na gorąco wraz z regulacją urządzeń infrastruktury technicznej ,która będzie obejmować: a) masa mineralno-asfaltowa na gorąco ,na kruszywie bazaltowym, standard II o strukturze zamkniętej do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych- odbiór własnym transportem Zamawiającego przy dziennym zapotrzebowaniu od 5-15 ton w ilości 190 ton. Masa mineralno-asfaltowa na gorąco na kruszywie bazaltowym standard II o strukturze zamkniętej przeznaczona jest do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych wykonywanych przez Zamawiającego.Oferent zapewni należytą jakość dostarczonych wyrobów.Obiór masy mineralno- asfaltowej na gorąco dziennie w ilościach od 5-15 ton z WMB transportem własnym Zamawiającego. Lokalizacja WMB w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. Zapotrzebowanie na masę mineralno-asfaltową na gorąco na dzień poprzedzający remonty cząstkowe nawierzchni składane będzie przez Zamawiającego telefonicznie.Czas trwania umowy : od dnia podpisania do 31.12.2012 r.Forma płatności - przelew bankowy.Termin płatności -przelew płatny 14 dni od dnia otrzymania faktury. b) masa mineralno-asfaltowa na gorąco , na kruszywie bazaltowym ,standard II o strukturze zamkniętej do remontów nawierzchni bitumicznych w ilości 810 ton -wbudowana przez Wykonawcę przy użyciu układarki i walcy drogowych. Wykonawca dostarczy masę mineralno-asfaltową na miejsce wbudowania na terenie Powiatu Krotoszyńskiego wskazane przez Zamawiającego i wbuduje przy użyciu układarki i walcy drogowych -w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ,że na danym odcinku drogi - ulicy występują znaczne ubytki nawierzchni oraz liczne spękania.W przypadku wbudowania masy mineralno-asfaltowej układarką wraz z zagęszczeniem walcami drogowymi Wykonawca udzieli gwarancji za wykonanie zadania na okres 24 miesięcy od daty odbioru zadania. Lokalizacja WMB w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. Zamówienie składane będzie telefonicznie.Czas trwania umowy : od dnia podpisania do 31.12.2012 r.Forma płatności - przelew bankowy.Termin płatności -przelew płatny 14 dni od dnia otrzymania faktury. c) w przypadku wbudowania masy mineralno-asfaltowej przez Wykonawcę ,będzie zachodziła konieczność regulacji wysokościowej istniejących w nawierzchni jezdni urządzeń infrastruktury technicznej takich jak :-włazy studni kanalizacyjnych w ilości: 3 szt ,-skrzynki gazowe w ilości: 2 szt , -kraty ściekowe od wpustów ulicznych w ilości : 8 szt .Rozliczenie ilościowe wyregulowanych urządzeń infrastruktury technicznej odbywać się będzie wraz z odbiorem danego odcinka ulicy, drogi na którym Wykonawca wbudował masę mineralno-asfaltową i wystąpiły w/w urządzenia.Rozliczenie ilościowe wyregulowanych urządzeń infrastruktury technicznej będzie wyszczególnione w kosztorysie powykonawczym stanowiąc 2 pozycje rozliczeniowe tj. koszt wbudowania masy mineralno-asfaltowej w dany odcinek ulicy-drogi oraz wyszczególniony zakres ilościowy wyregulowanych urządzeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; wykonawcy składający ofertę muszą wytworzyć masę bitumiczną (lub ją zakupić) z wytwórni mas bitumicznych usytuowanej w odległości nie większej niż 50 km od miejsca jej wbudowania oraz muszą posiadać lub wynająć maszyny( układarka mas bitumicznych min 1 szt ,walce drogowe min 1 szt , samochody do przewozu masy bitumicznej w ilości zapewniającej ciągłość pracy układarki, szczotka mechaniczna do oczyszczania nawierzchni -min 1 szt ,piły do cięcia asfaltu min. 1 szt , WMB- 1 szt). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na potwierdzenie spełniania tego kryterium musi dysponować opłaconą polisą OC , a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. w przypadku; a) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania ( np. klęski żywiołowe, strajki); b)zmiany kluczowego personelu zamawiającego lub wykonawcy, c)gdy zmiany będą korzystne dla zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym; d) zmiany obowiązujących przepisów.Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ulica Transportowa 1 ,63-700 Krotoszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ulica Transportowa 1 ,pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.