eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › WYKONANIE USŁUG EDUKACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.AKTYWNI ZAWODOWO WYGRYWAJĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-07

Słubice: WYKONANIE USŁUG EDUKACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: AKTYWNI ZAWODOWO WYGRYWAJĄ
Numer ogłoszenia: 9418 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słubicach , ul. Sienkiewicza 28, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 95 758 37 20, faks 95 758 37 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatslubicki.pl/index.jsp?AMID=536 http://www.zeas-slubice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG EDUKACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: AKTYWNI ZAWODOWO WYGRYWAJĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dodatkowych zajęć: 1) dydaktyczno - wyrównawczych z przedmiotów kształcenia zawodowego, 2) dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki, 3) językowych, dla uczestników projektu pn.: Aktywni zawodowo wygrywają współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Merytoryczny zakres zajęć oraz ich szczegółowa tematyka winny być wynikiem indywidualnych potrzeb uczniów i musi być oparte na szczegółowych wytycznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, jak i programach autorskich zatwierdzonych przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia przez menadżera projektu. 3. Wszystkie ww. zajęcia odbywać się będą w Zespole Szkół Ekonomiczno-Rolniczych w Słubicach z siedzibą: al. Niepodległości 23, 69-100 Słubice. 4. Powyższe zadanie podzielone jest na siedem części. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę części. Część I - Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik ekonomista, (2 grupy x 70h), Część II - Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik żywienia i gospodarstwa domowego, ( 2 grupy x 70h), Część III - Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik agrobiznesu, (2 grupy x 70h), Część IV - Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik architektury krajobrazu, (2 grupy x 70h), Część V - Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z matematyki, (8 grup x 24h), Część VI - Dodatkowe zajęcia językowe (pozalekcyjne) - język angielski, (6 grup x 80h), Część VII - Dodatkowe zajęcia językowe (pozalekcyjne) - język niemiecki, (6 grup x 80h), Uwaga: Jednostkowy czas trwania godziny zajęć dodatkowych we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych (wszystkich ww. częściach) wynosi jedna godzina lekcyjna (1h) rozumiana jako 45-cio minutowy wymiar czasu. Zajęcia nie powinny odbywać się wcześniej niż przed godziną 8:00 i nie później niż po godzinie 16:00. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze jednocześnie dopuszcza się możliwość realizacji zajęć w systemie weekendowym. Zajęcia w dni robocze muszą rozpoczynać się bezpośrednio po zakończonych lekcjach. Ustalenie konkretnych godzin oraz dni rozpoczęcia zajęć w poszczególnych grupach powinno następować z uwzględnieniem planu lekcji uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcji w szkole. Ze względu na trwający okres roku szkolnego, aby możliwe było zrealizowanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie, konieczne będzie przez określony czas, prowadzenie zajęć dla danej grupy tematycznej z większą niż raz w tygodniu częstotliwością. Szczegółowy grafik zajęć będzie ustalany bezpośrednio pomiędzy menadżerem projektu, a osobami realizującymi przedmiot zamówienia (wymagana jest dyspozycyjność i umiejętność dostosowania się Wykonawcy do wymaganych godzin prowadzenia zajęć w przedziale czasowym określonym przez dyrektora szkoły). Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę zajęcia dodatkowe nie mogą stanowić utrudnień w realizacji przez Zamawiającego statutowych obowiązków oraz podstawy programowej, ani w żadnym stopniu kolidować z funkcjonowaniem jednostki w której będzie realizowany przedmiot zamówienia. W przypadku występowania kolizji terminowych, (wcześniej nieprzewidzianych) Wykonawca zobowiązuje się do podporządkowania swoich działań do działań jednostki realizującej przedmiot zamówienia. 5. Cel i zakres dla poszczególnych części zamówienia. 1) Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego (Część I, II, III i IV) - celem zajęć jest wzrost kwalifikacji zawodowych i umiejętności deficytowych w zawodach: technik ekonomista, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik agrobiznesu, technik architektury krajobrazu, przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe. Zakres ww. zajęć będzie obejmował część teoretyczną i część praktyczną zawodową z wykorzystaniem programów multimedialnych i zestawów przygotowujących do egzaminów zawodowych w danym zawodzie, w łącznym wymiarze 560 h lekcyjnych. Przedmiotowymi zajęciami zostanie objętych 80 uczniów podzielonych na 8 grup szkoleniowych liczących średnio 10 osób każda, tj. 70 h lekcyjnych na grupę. Realizacja przedmiotowych zajęć podzielona będzie na dwie edycje (I edycja 2013 r., II edycja 2013/14r.), po 4 grupy szkoleniowe w każdej z nich. 2) Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z matematyki dla 120 uczniów (Część V) - celem zajęć jest rozwój kompetencji kluczowych i wzrost umiejętności deficytowych z matematyki oraz przygotowanie do egzaminu maturalnego. Zakres ww. zajęć będzie obejmował m.in. funkcje, liczby rzeczywiste, logarytmy, wielomiany, ciągi z wykorzystaniem programu interaktywnego. MATEMATURA.PL online, programu multimedialnego EDUROM, w łącznym wymiarze 192 h lekcyjnych. Przedmiotowymi zajęciami zostanie objętych 120 uczniów podzielonych na 8 grup szkoleniowych liczących średnio 15 osób każda, tj. 24 h lekcyjne na grupę. Realizacja przedmiotowych zajęć podzielona będzie na dwie edycje (I edycja 2013 r., II edycja 2013/14r.), po 4 grupy szkoleniowe w każdej z nich. 3) Dodatkowe zajęcia językowe (pozalekcyjne) - język obcy (angielski/niemiecki) dla 120 uczniów (część VI i VII) - celem zajęć jest zapewnienie zajęć z języków obcych (angielski/niemiecki) przygotowujących do egzaminu maturalnego. Zakres kursu będzie obejmował część leksykalno-gramatyczną z uwzględnieniem słownictwa zawodowego w łącznym wymiarze 960 h lekcyjnych. Uczestnicy kursu mogą wybrać język angielski lub niemiecki. Kursem zostanie objętych 120 uczniów podzielonych na 12 grup szkoleniowych liczących średnio 10 osób każda, tj. 80 h lekcyjnych na grupę. Kurs podzielony będzie na dwie edycje (I edycja 2013r., II edycja 2013/14r.), po 6 grup szkoleniowych w każdej z nich. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim uczestnikom ww. zajęć po 0,33 l napojów zimnych na osobę (tj. wody mineralnej gazowanej i niegazowanej oraz soków) oraz po 50 g na osobę różnego rodzaju ciastek, a w przypadku przeprowadzenia powyżej 3 h zajęć dodatkowych (łącznie) ciepły posiłek - danie obiadowe: ziemniaki (ok. 150 g), porcja mięsa (ok. 150 g) i surówka (ok. 200 g). 6. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy (dot. każdej części zamówienia) będzie należeć m. in.: 1) opracowanie w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia menadżerowi projektu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotowych zajęć, szczegółowego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram zajęć oraz zakres zadania dla uczestników projektu oraz niezwłoczne dostarczenie ww. programu i harmonogramu zamawiającemu, 2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez menadżera projektu, 3) niezwłoczne informowanie menadżera projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 6) dokonanie testów/badań umiejętności uczniów na początku i końcu projektu przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego, skonsultowanego z menadżerem projektu, 7) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go menadżerowi projektu wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 8) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 9) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, zespołowi zarządzającemu projektem, organowi kontrolującemu, 10) wystawienie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenia o ukończeniu przedmiotowego kursu. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części. 1) Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego (część I, II, III i IV) realizowane będą do końca lutego 2014 r. w następujący sposób: a) I edycja (4 grupy w każdej części zamówienia) do 15 czerwca 2013 r., b) II edycja (4 grupy w każdej części zamówienia) od 1 października 2013 r. do końca lutego 2014 r. 2) Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (pozalekcyjne) z matematyki (część V) realizowane będą do końca kwietnia 2014 r. w następujący sposób: a) I edycja (4 grupy) do końca kwietnia 2013 r., b) II edycja (4 grupy) od 1 października 2013 r. do końca kwietnia 2014 r. 3) Dodatkowe zajęcia językowe (pozalekcyjne) - język obcy (angielski/niemiecki) (część VI i VII) do końca lutego 2014 r. w następujący sposób: a) I edycja (6 grup: 3 język niemiecki/3 język angielski) do końca kwietnia 2013 r., b) II edycja ( 6 grup: 3 język niemiecki/3 język angielski) od 1 października 2013 r. do końca lutego 2014 r. 8. Warunki finansowe rozliczeń: 1) Zamawiający przewiduje możliwość fakturowania etapowego w tzw. systemie z dołu (wystawiania faktur rachunków częściowych), jednak nie częściej niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy, najpóźniej do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż przyjęcie wystawionych dokumentów zapłaty będzie możliwe tylko do wysokości środków jakie zamawiający będzie posiadał w planie finansowym na realizację przedmiotowego zamówienia, 2) podstawą wystawienia faktur, rachunków (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru częściowego lub końcowego, rozumiany jako podpisana lista obecności osób prowadzących poszczególne zajęcia dydaktyczne biorących udział w realizacji zamówienia, 3) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania oryginału faktury / rachunku na wskazane na dokumencie konto, 4) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy, 5) Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku braku środków pieniężnych na koncie projektu Aktywni zawodowo wygrywają tj., w przypadku wystąpienia opóźnień w przelaniu transzy środków pieniężnych z Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze nastąpi opóźnienie w zapłacie należnego wynagrodzenia wykonawcy aż do czasu otrzymania ww. transzy co nie będzie skutkowało ze strony wykonawcy żadnymi roszczeniami finansowymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.10.00-6, 80.21.20.00-3, 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna dysponowanie: a) co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik ekonomista posiadającą kwalifikacje o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. 2009 Nr 50 poz. 400 z późn. zm.), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niniejszy warunek dot. części I zamówienia. b) co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik żywienia i gospodarstwa domowego, posiadającą kwalifikacje o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. 2009 Nr 50 poz. 400 z późn. zm.), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niniejszy warunek dot. części II zamówienia. c) co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik agrobiznesu, posiadającą kwalifikacje o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. 2009 Nr 50 poz. 400 z późn. zm.), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niniejszy warunek dot. części III zamówienia. d) co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik architektury krajobrazu, posiadającą kwalifikacje o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. 2009 Nr 50 poz. 400 z późn. zm.), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niniejszy warunek dot. części IV zamówienia. e) co najmniej dwiema osobami do prowadzenia zajęć z matematyki posiadającymi kwalifikacje o których mowa w § 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. 2009 Nr 50 poz. 400 z późn. zm.), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niniejszy warunek dot. części V zamówienia. f) co najmniej dwiema osobami do nauczania języka obcego - języka angielskiego posiadającymi kwalifikacje o których mowa w § 11 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. 2009 Nr 50 poz. 400 z późn. zm.), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niniejszy warunek dot. części VI zamówienia. g) co najmniej dwiema osobami do nauczania języka obcego - języka niemieckiego posiadającymi kwalifikacje o których mowa w § 11 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. 2009 Nr 50 poz. 400 z późn. zm.), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - niniejszy warunek dot. części VII zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może zostać zmieniona w drodze aneksu podpisanego przez obie strony w przypadku wystąpienia okoliczności obiektywnych niezawinionych przez zamawiającego i wykonawcę, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a w szczególności w razie: 1) wystąpienia zdarzeń losowych, 2) zmian wynikających z przepisów podatkowych, 3) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres, w którym okoliczności występują, 4) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 5) zmian nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych, 6) zmniejszenie zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, 7) zmian harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatslubicki.pl/index.jsp?AMID=536
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słubicach ul. Sienkiewicza 28, 69-100 Słubice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słubicach ul. Sienkiewicza 28, 69-100 Słubice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Aktywni zawodowo wygrywają - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik ekonomista, (2 grupy x 70h).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego (Część I, II, III i IV) - celem zajęć jest wzrost kwalifikacji zawodowych i umiejętności deficytowych w zawodach: technik ekonomista, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik agrobiznesu, technik architektury krajobrazu, przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe. Zakres ww. zajęć będzie obejmował część teoretyczną i część praktyczną zawodową z wykorzystaniem programów multimedialnych i zestawów przygotowujących do egzaminów zawodowych w danym zawodzie, w łącznym wymiarze 560 h lekcyjnych. Przedmiotowymi zajęciami zostanie objętych 80 uczniów podzielonych na 8 grup szkoleniowych liczących średnio 10 osób każda, tj. 70 h lekcyjnych na grupę. Realizacja przedmiotowych zajęć podzielona będzie na dwie edycje (I edycja 2013 r., II edycja 2013/14r.), po 4 grupy szkoleniowe w każdej z nich. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy (dot. każdej części zamówienia) będzie należeć m. in.: 1) opracowanie w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia menadżerowi projektu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotowych zajęć, szczegółowego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram zajęć oraz zakres zadania dla uczestników projektu oraz niezwłoczne dostarczenie ww. programu i harmonogramu zamawiającemu, 2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez menadżera projektu, 3) niezwłoczne informowanie menadżera projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 6) dokonanie testów/badań umiejętności uczniów na początku i końcu projektu przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego, skonsultowanego z menadżerem projektu, 7) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go menadżerowi projektu wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 8) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 9) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, zespołowi zarządzającemu projektem, organowi kontrolującemu, 10) wystawienie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenia o ukończeniu przedmiotowego kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.10.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik żywienia i gospodarstwa domowego, ( 2 grupy x 70h),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego (Część I, II, III i IV) - celem zajęć jest wzrost kwalifikacji zawodowych i umiejętności deficytowych w zawodach: technik ekonomista, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik agrobiznesu, technik architektury krajobrazu, przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe. Zakres ww. zajęć będzie obejmował część teoretyczną i część praktyczną zawodową z wykorzystaniem programów multimedialnych i zestawów przygotowujących do egzaminów zawodowych w danym zawodzie, w łącznym wymiarze 560 h lekcyjnych. Przedmiotowymi zajęciami zostanie objętych 80 uczniów podzielonych na 8 grup szkoleniowych liczących średnio 10 osób każda, tj. 70 h lekcyjnych na grupę. Realizacja przedmiotowych zajęć podzielona będzie na dwie edycje (I edycja 2013 r., II edycja 2013/14r.), po 4 grupy szkoleniowe w każdej z nich. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy (dot. każdej części zamówienia) będzie należeć m. in.: 1) opracowanie w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia menadżerowi projektu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotowych zajęć, szczegółowego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram zajęć oraz zakres zadania dla uczestników projektu oraz niezwłoczne dostarczenie ww. programu i harmonogramu zamawiającemu, 2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez menadżera projektu, 3) niezwłoczne informowanie menadżera projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 6) dokonanie testów/badań umiejętności uczniów na początku i końcu projektu przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego, skonsultowanego z menadżerem projektu, 7) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go menadżerowi projektu wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 8) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 9) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, zespołowi zarządzającemu projektem, organowi kontrolującemu, 10) wystawienie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenia o ukończeniu przedmiotowego kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.10.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik agrobiznesu, (2 grupy x 70h),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego (Część I, II, III i IV) - celem zajęć jest wzrost kwalifikacji zawodowych i umiejętności deficytowych w zawodach: technik ekonomista, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik agrobiznesu, technik architektury krajobrazu, przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe. Zakres ww. zajęć będzie obejmował część teoretyczną i część praktyczną zawodową z wykorzystaniem programów multimedialnych i zestawów przygotowujących do egzaminów zawodowych w danym zawodzie, w łącznym wymiarze 560 h lekcyjnych. Przedmiotowymi zajęciami zostanie objętych 80 uczniów podzielonych na 8 grup szkoleniowych liczących średnio 10 osób każda, tj. 70 h lekcyjnych na grupę. Realizacja przedmiotowych zajęć podzielona będzie na dwie edycje (I edycja 2013 r., II edycja 2013/14r.), po 4 grupy szkoleniowe w każdej z nich. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy (dot. każdej części zamówienia) będzie należeć m. in.: 1) opracowanie w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia menadżerowi projektu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotowych zajęć, szczegółowego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram zajęć oraz zakres zadania dla uczestników projektu oraz niezwłoczne dostarczenie ww. programu i harmonogramu zamawiającemu, 2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez menadżera projektu, 3) niezwłoczne informowanie menadżera projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 6) dokonanie testów/badań umiejętności uczniów na początku i końcu projektu przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego, skonsultowanego z menadżerem projektu, 7) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go menadżerowi projektu wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 8) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 9) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, zespołowi zarządzającemu projektem, organowi kontrolującemu, 10) wystawienie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenia o ukończeniu przedmiotowego kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.10.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego w zawodzie technik architektury krajobrazu, (2 grupy x 70h),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z przedmiotów kształcenia zawodowego (Część I, II, III i IV) - celem zajęć jest wzrost kwalifikacji zawodowych i umiejętności deficytowych w zawodach: technik ekonomista, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik agrobiznesu, technik architektury krajobrazu, przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe. Zakres ww. zajęć będzie obejmował część teoretyczną i część praktyczną zawodową z wykorzystaniem programów multimedialnych i zestawów przygotowujących do egzaminów zawodowych w danym zawodzie, w łącznym wymiarze 560 h lekcyjnych. Przedmiotowymi zajęciami zostanie objętych 80 uczniów podzielonych na 8 grup szkoleniowych liczących średnio 10 osób każda, tj. 70 h lekcyjnych na grupę. Realizacja przedmiotowych zajęć podzielona będzie na dwie edycje (I edycja 2013 r., II edycja 2013/14r.), po 4 grupy szkoleniowe w każdej z nich. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy (dot. każdej części zamówienia) będzie należeć m. in.: 1) opracowanie w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia menadżerowi projektu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotowych zajęć, szczegółowego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram zajęć oraz zakres zadania dla uczestników projektu oraz niezwłoczne dostarczenie ww. programu i harmonogramu zamawiającemu, 2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez menadżera projektu, 3) niezwłoczne informowanie menadżera projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 6) dokonanie testów/badań umiejętności uczniów na początku i końcu projektu przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego, skonsultowanego z menadżerem projektu, 7) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go menadżerowi projektu wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 8) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 9) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, zespołowi zarządzającemu projektem, organowi kontrolującemu, 10) wystawienie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenia o ukończeniu przedmiotowego kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.10.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z matematyki, (8 grup x 24h),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (pozalekcyjne) z matematyki dla 120 uczniów (Część V) - celem zajęć jest rozwój kompetencji kluczowych i wzrost umiejętności deficytowych z matematyki oraz przygotowanie do egzaminu maturalnego. Zakres ww. zajęć będzie obejmował m.in. funkcje, liczby rzeczywiste, logarytmy, wielomiany, ciągi z wykorzystaniem programu interaktywnego. MATEMATURA.PL online, programu multimedialnego EDUROM, w łącznym wymiarze 192 h lekcyjnych. Przedmiotowymi zajęciami zostanie objętych 120 uczniów podzielonych na 8 grup szkoleniowych liczących średnio 15 osób każda, tj. 24 h lekcyjne na grupę. Realizacja przedmiotowych zajęć podzielona będzie na dwie edycje (I edycja 2013 r., II edycja 2013/14r.), po 4 grupy szkoleniowe w każdej z nich. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy (dot. każdej części zamówienia) będzie należeć m. in.: 1) opracowanie w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia menadżerowi projektu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotowych zajęć, szczegółowego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram zajęć oraz zakres zadania dla uczestników projektu oraz niezwłoczne dostarczenie ww. programu i harmonogramu zamawiającemu, 2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez menadżera projektu, 3) niezwłoczne informowanie menadżera projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 6) dokonanie testów/badań umiejętności uczniów na początku i końcu projektu przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego, skonsultowanego z menadżerem projektu, 7) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go menadżerowi projektu wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 8) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 9) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, zespołowi zarządzającemu projektem, organowi kontrolującemu, 10) wystawienie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenia o ukończeniu przedmiotowego kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.10.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dodatkowe zajęcia językowe (pozalekcyjne) - język angielski, (6 grup x 80h),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodatkowe zajęcia językowe (pozalekcyjne) - język obcy (angielski/niemiecki) dla 120 uczniów (część VI i VII) - celem zajęć jest zapewnienie zajęć z języków obcych (angielski/niemiecki) przygotowujących do egzaminu maturalnego. Zakres kursu będzie obejmował część leksykalno-gramatyczną z uwzględnieniem słownictwa zawodowego w łącznym wymiarze 960 h lekcyjnych. Uczestnicy kursu mogą wybrać język angielski lub niemiecki. Kursem zostanie objętych 120 uczniów podzielonych na 12 grup szkoleniowych liczących średnio 10 osób każda, tj. 80 h lekcyjnych na grupę. Kurs podzielony będzie na dwie edycje (I edycja 2013r., II edycja 2013/14r.), po 6 grup szkoleniowych w każdej z nich. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim uczestnikom ww. zajęć po 0,33 l napojów zimnych na osobę (tj. wody mineralnej gazowanej i niegazowanej oraz soków) oraz po 50 g na osobę różnego rodzaju ciastek, a w przypadku przeprowadzenia powyżej 3 h zajęć dodatkowych (łącznie) ciepły posiłek - danie obiadowe: ziemniaki (ok. 150 g), porcja mięsa (ok. 150 g) i surówka (ok. 200 g). 6. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy (dot. każdej części zamówienia) będzie należeć m. in.: 1) opracowanie w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia menadżerowi projektu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotowych zajęć, szczegółowego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram zajęć oraz zakres zadania dla uczestników projektu oraz niezwłoczne dostarczenie ww. programu i harmonogramu zamawiającemu, 2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez menadżera projektu, 3) niezwłoczne informowanie menadżera projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 6) dokonanie testów/badań umiejętności uczniów na początku i końcu projektu przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego, skonsultowanego z menadżerem projektu, 7) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go menadżerowi projektu wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 8) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 9) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, zespołowi zarządzającemu projektem, organowi kontrolującemu, 10) wystawienie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenia o ukończeniu przedmiotowego kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.10.00-6, 80.21.20.00-3, 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dodatkowe zajęcia językowe (pozalekcyjne) - język niemiecki, (6 grup x 80h),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodatkowe zajęcia językowe (pozalekcyjne) - język obcy (angielski/niemiecki) dla 120 uczniów (część VI i VII) - celem zajęć jest zapewnienie zajęć z języków obcych (angielski/niemiecki) przygotowujących do egzaminu maturalnego. Zakres kursu będzie obejmował część leksykalno-gramatyczną z uwzględnieniem słownictwa zawodowego w łącznym wymiarze 960 h lekcyjnych. Uczestnicy kursu mogą wybrać język angielski lub niemiecki. Kursem zostanie objętych 120 uczniów podzielonych na 12 grup szkoleniowych liczących średnio 10 osób każda, tj. 80 h lekcyjnych na grupę. Kurs podzielony będzie na dwie edycje (I edycja 2013r., II edycja 2013/14r.), po 6 grup szkoleniowych w każdej z nich. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim uczestnikom ww. zajęć po 0,33 l napojów zimnych na osobę (tj. wody mineralnej gazowanej i niegazowanej oraz soków) oraz po 50 g na osobę różnego rodzaju ciastek, a w przypadku przeprowadzenia powyżej 3 h zajęć dodatkowych (łącznie) ciepły posiłek - danie obiadowe: ziemniaki (ok. 150 g), porcja mięsa (ok. 150 g) i surówka (ok. 200 g). Do podstawowych obowiązków Wykonawcy (dot. każdej części zamówienia) będzie należeć m. in.: 1) opracowanie w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia menadżerowi projektu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotowych zajęć, szczegółowego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram zajęć oraz zakres zadania dla uczestników projektu oraz niezwłoczne dostarczenie ww. programu i harmonogramu zamawiającemu, 2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez menadżera projektu, 3) niezwłoczne informowanie menadżera projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 6) dokonanie testów/badań umiejętności uczniów na początku i końcu projektu przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego, skonsultowanego z menadżerem projektu, 7) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go menadżerowi projektu wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 8) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 9) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, zespołowi zarządzającemu projektem, organowi kontrolującemu, 10) wystawienie każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenia o ukończeniu przedmiotowego kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.10.00-6, 80.21.20.00-3, 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.