eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Oczyszczanie gminy Libiąż w 2013 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Libiąż: Oczyszczanie gminy Libiąż w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 94172 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie gminy Libiąż w 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Oczyszczanie gminy Libiąż w 2013 roku, obejmujące: 1) Pozimowe oczyszczanie dróg, chodników i placów/parkingów na terenie gminy Libiąż. Celem oczyszczania pozimowego dróg chodników i placów/parkingów jest całkowite usunięcie wszelkich zanieczyszczeń nagromadzonych na ich powierzchni w sezonie zimowym. Zakres prac obejmuje, w przypadku dróg - dwa pasy na całej powierzchni. 2) Letnie oczyszczanie dróg na terenie gminy Libiąż. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się mechaniczne oczyszczanie dróg z wszelkich zanieczyszczeń (w tym ewentualne nieliczne przerosty traw). Dopuszcza się oczyszczanie ręczne w uzasadnionych przypadkach. Zakres prac obejmuje, w przypadku dróg - dwa pasy na całej powierzchni. 3) Letnie oczyszczanie chodników, placów/parkingów na terenie gminy Libiąż. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się oczyszczanie chodników, placów/parkingów z wszelkich zanieczyszczeń (w tym ewentualne nieliczne przerosty traw). 4) Ręczne usuwanie darni z chodników/placów i krawężników po uprzednim zastosowaniu środka chwastobójczego. Usługa obejmuje spryskanie środkiem chwastobójczym przerostów darni, a następnie po obumarciu części zielonych ręczne usunięcie zanieczyszczeń. Uwaga! Sprzęt mechaniczny (zamiatarki i inne pojazdy), którym wykonywane będą prace powinien być dostosowany do oczyszczanych obiektów, szczególnie jeśli chodzi o chodniki, gdzie nawierzchnie nie są przystosowane do ruchu ciężkich pojazdów. 2. Szczegółowy zakres szacunkowych usług, został opisany: - w kalkulacji cenowej - załączniku nr 4 do SIWZ, - w załączniku nr 8 do SIWZ - wykaz dróg, chodników i placów/parkingów Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian pomiędzy krotnościami/ilościami w pozycjach określonych w kalkulacji cenowej zamówienia, podyktowanych rzeczywistymi potrzebami wykonania przedmiotu zamówienia, do wysokości wynagrodzenia umownego i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kalkulacji. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia przewidywanego zakresu robót przy uwzględnieniu rzeczywistych potrzeb i tym samym wynagrodzenia w oparciu o ceny jednostkowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, należy wykazać: że Wykonawca wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - zamówienie obejmujące pozimowe oczyszczanie dróg, - zamówienie obejmujące letnie bieżące oczyszczanie dróg, - zamówienie obejmujące pozimowe oczyszczanie chodników lub/i placów/parkingów, - zamówienie obejmujące letnie bieżące oczyszczanie chodników lub/i placów/parkingów, o łącznej wartości minimum 65 000,00 zł brutto. Dopuszcza się aby ww. zakres wykazany był w kilku lub w jednym zamówieniu. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, należy wykazać: że Wykonawca będzie dysponował następującymi pojazdami: - zamiatarką uliczną - min.1 szt. - zamiatarką chodnikową - min.1 szt. Ww. pojazdy muszą być dopuszczone do ruchu po drogach publicznych. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. /Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2. /Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy). 3. /Jeżeli dotyczy/ pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, według załącznika nr 9. 5. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT), według załącznika nr 3 do SIWZ wraz z kalkulacją cenową wg zał. 4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wykonanie przez Podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania Podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 2) Realizacja przez Podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania Podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 3) Zmiana Podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4) Urzędowa zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). 5) Dokonywanie zmian pomiędzy krotnościami/ilościami w pozycjach określonych w kalkulacji cenowej zamówienia, podyktowanych rzeczywistymi potrzebami wykonania przedmiotu zamówienia, do wysokości wynagrodzenia umownego i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kalkulacji. 6) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia przewidywanego zakresu robót przy uwzględnieniu rzeczywistych potrzeb i tym samym wynagrodzenia w oparciu o ceny jednostkowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, pok. nr 2 - w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu nie jest dostosowane do zmian w przepisach prawnych, które nastapiły w ostatnim czasie, dlatego Wykonawcy powinni szczególną uwagę zwrócić na zapisy w siwz dotyczące wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałe dokumenty, których żąda Zamawiający..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.