eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › DOSTAWA I MONTAŻ ZESTAWÓW SOLARNYCH DO C.W.U. DLA BUDYNKÓW POLICJI - PROJEKT I WYKONANIE - nr postępowania 34/15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Radom: DOSTAWA I MONTAŻ ZESTAWÓW SOLARNYCH DO C.W.U. DLA BUDYNKÓW POLICJI - PROJEKT I WYKONANIE - nr postępowania 34/15
Numer ogłoszenia: 94163 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77171 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ ZESTAWÓW SOLARNYCH DO C.W.U. DLA BUDYNKÓW POLICJI - PROJEKT I WYKONANIE - nr postępowania 34/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż zestawów solarnych do c.w.u. dla budynków Policji - projekt i wykonanie. Adresy czynnych obiektów, których dotyczy zamówienie: Komenda Powiatowa Policji w Łosicach, ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice Komisariat Policji w Grabowie n/Pilicą, ul. Pułaskiego 30, 26-902 Grabów n/Pilica Komisariat Policji w Łaskarzewie, ul. Szkolna 3, 08-450 Łaskarzew Nazwa i kody CPV: w zakresie robót budowlanych sklasyfikowanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych oraz wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV Klasa 45.33. Wykonywanie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych i gazowych KOD CPV 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Klasa 45.31. Roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu: KOD CPV 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV 71321200 - 6 -Usługi projektowania systemów grzewczych OPIS TECHNICZNY - Podstawa opracowania -Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa, Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. z 2012r., poz. 462, -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (Dz. U. z 2002r. Nr 75,poz. 690 z późniejszymi zmianami) inwentaryzacja stanu istniejącego, -obowiązujące normy i przepisy Zakres robót 1.opracowanie dokumentacji projektowej: projekty budowlano-wykonawcze instalacji kolektorów słonecznych, konstrukcji pod kolektory słoneczne, elektryczne i AKPiA 3 egz.; 2.opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - wszystkich branż 2 egz.; 3.opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 2 egz. ; 4.dokumentacja i kosztorys w wersji elektronicznej 2 szt. płyt CD oraz kosztorysy w pliku KST lub ATH; 5.uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.; 6.wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych kolektorów słonecznych oraz połączenie z instalacją ciepłej wody użytkowej i istniejącym źródłem ciepła w oparciu o opracowaną dokumentację ; 7.szkolenie w siedzibie zamawiającego dla personelu technicznego (min. 2 osoby dla każdej instalacji solarnej) w zakresie eksploatacji, obsługi instalacji solarnej 8.wykonanie robót towarzyszących; 9.przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej (2 egz.) instalacji solarnej Zamawiającemu 10.serwisowanie instalacji solarnej w okresie gwarancji. Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych (w dwóch egz.) na dzień rozpoczęcia odbioru spoczywa na wykonawcy. SPOSÓB WYCENY OFERTY Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres robót projektowych i budowlanych określony w Programie funkcjonalno - użytkowym oraz w SIWZ, realizowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa , Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego( Dz.U. z 2012r., poz. 462), Ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami . Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty - Zamawiający udostępni obiekty w zakresie niezbędnym dla oględzin, pomiarów i inwentaryzacji. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg PFU, SIWZ jak również pominięte a niezbędne do wykonania zadania, wraz ze wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy i inwentaryzacja powykonawcza. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a.opracowanie dokumentacji projektowej: projekty budowlano-wykonawcze instalacji kolektorów słonecznych, konstrukcji pod kolektory słoneczne, elektryczne i AKPiA - 3 egz. b.opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - wszystkich branż 2 egz., c. opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - 2 egz. d.uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. e.wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych kolektorów słonecznych oraz połączenie z instalacją ciepłej wody użytkowej i istniejącym źródłem ciepła w oparciu o opracowaną dokumentację f.wykonanie robót towarzyszących g. szkolenie w siedzibie zamawiającego dla personelu technicznego ( min. 2 osoby) w zakresie eksploatacji, obsługi instalacji solarnej h. przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej (2 egz.) instalacji solarnej Zamawiającemu. i.serwisowania instalacji solarnej w okresie gwarancji Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 60 miesięcy gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. Wykonawca zobowiązany jest do serwisowania instalacji solarnej w okresie gwarancji i wykonania przeglądu zamontowanego zestawu solarnego na 14 dni przed jej zakończeniem z udziałem Zamawiającego w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Klasa 45.33. Wykonywanie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych i gazowych KOD CPV 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Klasa 45.31. Roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu: KOD CPV 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV 71321200 - 6 -Usługi projektowania systemów grzewczych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części zamówienia -3 Zadanie nr 1 - Komenda Powiatowa Policji w Łosicach, ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice; Zadanie nr 2 - Komisariat Policji w Grabowie n/Pilicą, ul. Pułaskiego 30, 26-902 Grabów n/Pilica; Zadanie nr 3 -Komisariat Policji w Łaskarzewie, ul. Szkolna 3, 08-450 Łaskarzew; TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dokumentacja projektowa do 25.06.2015 r. , Wykonanie od dnia 01.08.2015 r. oraz oddanie do użytku nie później niż do 30.09.2015 r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 71.32.12.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Komenda Powiatowa Policji w Łosicach, ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLARTIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, MIŁOCIN 284, 36-062 MIŁOCIN, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45528,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Komisariat Policji w Grabowie n/Pilicą, ul. Pułaskiego 30, 26-902 Grabów n/Pilica;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROVSOLAR KOPIJA BOGUSŁAW, Chwarstnica SPORTOWA 4, 74-100 GRYFINO, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40590,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 -Komisariat Policji w Łaskarzewie, ul. Szkolna 3, 08-450 Łaskarzew;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROVSOLAR KOPIJA BOGUSŁAW, Chwarstnica SPORTOWA 4, 74-100 GRYFINO, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19503,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23989,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23989,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23989,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.