eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątek › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Piątek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-07

Ogłoszenie nr 94140 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.

Piątek: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Piątek.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 65984-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piątek, krajowy numer identyfikacyjny 61105856000000, ul. ul. Rynek 16, 99120 Piątek, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 024 7221919, 7221611, faks 247 221 909, e-mail ugpiatek@ugpiatek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ugpiatek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Piątek.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2017.RR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Piątek. Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzył podwykonawcom. Brak ww. informacji oznaczał będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę (wskazania należy dokonać w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umową o pracę co najmniej 1 osoby do koordynowania zadań wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia, w tym do nadzoru nad całościową realizacją umowy oraz do biurowej obsługi systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SIWZ. 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Piątek. 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych: - od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, - z PSZOK - z mobilnej zbiórki - z punktów gniazdowych tj. pojemników typu "dzwon", 1.2. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do: a) zaopatrzenia nieodpłatnego właścicieli nieruchomości zabudowy jednorodzinnej: - w worki żółte na frakcję suchą - w worki zielone na szkło - w worki czarne na pozostałe zmieszane odpady komunalne, resztki z sortowania (dodajemy) - w pojemnik na pozostałe zmieszane odpady komunalne, resztki z sortowania. W szczególnych uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany pojemnika na dostarczanie worków w kolorze czarnym - dla właścicieli nieruchomości, którzy zadeklarują nieselektywną zbiórką odpadów - pojemniki na odpady zmieszane i worki czarne. - w worki brązowe na bioodpady b) zaopatrzenia nieodpłatnego właścicieli nieruchomości zabudowy wielorodzinnej w kontenery: - na odpady zmieszane - na odpady selektywnie zebrane - na bioodpady c) zaopatrzenia nieodpłatnego punktów gniazdowych typu "dzwon" w pojemniki, d) Opis worków i pojemników: - worki do selektywnej zbiórki powinny być wykonane z folii polietylenowej LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość, wiązane z góry, muszą być kolorowe zg. z obowiązującym w gminie regulaminem. - worki na pozostałe zmieszane odpady komunalne, resztki z sortowania powinny być wykonane z folii polietylenowej LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość, wiązane z góry, muszą być w kolorze czarnym zg. z obowizującym w gminie regulaminem. - worki na bioodpady powinny być wykonane z folii polietylenowej LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość, wiązane z góry, muszą być kolorowe zg. z obowiązującym w gminie regulaminem. - pojemniki mogą być wykonane: - z tworzywa sztucznego o odpowiedniej wytrzymałości mechanicznej, przystosowanych do odbioru przez specjalistyczne pojazdy, - z blachy stalowej, - z ocynkowanej siatki i przystosowany do opróżniania. e) Potwierdzenie dostarczenia worków, pojemników, kontenerów: - Worki, pojemniki Wykonawca dostarczy bezpośrednio do właścicieli nieruchomości zabudowy jednorodzinnej. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia potwierdzenia przekazania worków, pojemników opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela nieruchomości będą jego przedstawiciela W przypadku niemośności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od wykonawcy wskaże on zamawiającemu te przyczyny na piąmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za dowód mogą być uznane wskazania urządzeń kontrolujących czas i przebieg tras pojazdów takich jak tachograf czy GPS. Za przyczyny niezależne od wykonawcy można będzie uznać w szczególności co najmniej trzykrotne niezastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w godzinach 7.00 - 20.00. - Kontenery Wykonawca dostarczy do zabudowy wielorodzinnej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawenia zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomści zabudowy wielorodzinnej opatrzonego datę przekazania i podpisem właściciela bedzie jego przedstawiciela. - Pojemniki i kontenery stanowią własność Wykonawcy a po zakończeniu świadczenia usługi będą mogły być zabrane przez Wykonawcę. 1.3. Szacunkowa liczba i rodzaj pojemników, kontenerów i worków do gromadzenia odpadów komunalnych: a) dla zabudowy jednorodzinnej: - worki żółte do selektywnej zbiórki odpadów "frakcja sucha": poj. 120 l - 58 308 szt. - worki zielone do selektywnej zbiórki ,,szkło": poj. 120 l - 58 308 szt. - worki czarne na pozostałe odpady: poj. 120 l - 14580 szt. - worki brązowe na bioodpady: poj. 120 l - 58 308 szt. - pojemniki (kosze) na odpady zmieszane: poj. 120 l - 1215 szt., Minimalna wielkość pojemnika i worków czarnych dla rodziny 4-osobowej to 120 litrów. Zamawiający dopuszcza w przypadku rodzin większych (powyżej 4 osób) możliwość dostarczenia w zamian za np. dwa pojemniki o wielkości 120 l. pojemnik o wielkości 240l b) dla zabudowy wielorodzinnej: - kontenery na odpady zmieszane: poj. 1100 l - 27 szt. - kontenery na odpady zmieszane: poj. 5000 l - 1 szt. - kontenery na odpady zmieszane: poj. 10000 l - 1 szt. - kontenery na bioodpady: poj. 1100 l - 27 szt. - kontenery na odpady suche "frakcja sucha": poj. 5000 l - 17 szt. - pojemniki na szkło w punktach gniazdowych - dla Spóódzielni i Wspólnot; worki zielone dla prywatnych właścicieli nieruchomości wielolokalowych. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia pojemników oraz worków poprzez np. umieszczenie opisu określającego nieruchomość dla której jest on przeznaczony,z ilustrowanym lub słownym oznaczeniem właściwych odpadów do nich trafiających. Propozycję opisu pojemnika przedstawi wykonawca przed podpisaniem umowy do zatwierdzenia Zamawiającemu. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątni?cia wokół pojemników oraz umycia pojemników znajdujących się w zabudowie wielorodzinnej. 2. Przepisy prawa mające wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności: * ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. Nr 907 ze zm.); * ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dział alności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 584 ze zm.); * ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399, ze zm.); * Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2015, poz. 87) * ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1155); * ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2015 r., poz. 687); * Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (t.j. Dz.U. 2013 poz. 122), * Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogów odpadów (Dz.U. z 2014 poz. 1923) * Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie rodzajów odpadów, dla których nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów (Dz.U. z 2015 poz. 1431) * Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630), * Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014, poz. 1973) * Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645), * Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676); * Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 maja 2004 r. w sprawie warunków, w których uznaje się, że odpady nie są niebezpieczne (Dz. U. z 2004 r. Nr 128, poz. 1347), * Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 grudnia 2001 r. w sprawie zakresu informacji podawanych przy rejestracji przez posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń oraz sposobu rejestracji (Dz. U. z 2001 r. Nr 152, poz. 1734), * Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym niebędącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. z 2006 r. Nr 75, poz. 527 ze zm.), * Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie rodzajów odpadów, których zbieranie lub transport nie wymagają zezwolenia na prowadzenie działalności (Dz.U. z 2004 r. Nr 16, poz. 154 ze zm.) * ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony Środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.); * ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz.U. 2013 poz. 21 ze zm.); * uchwałą nr XXVII/133/13 Rady Gminy Piątek z dnia 14 lutego 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Piątek; * uchwałą nr XXIV/1115/12 Rady Gminy Piątek z dnia 17 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi * uchwałą nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa Łódzkiego 2012 r.; * ustawą z dnia 29.08.1991 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 02.101.926 ze zm.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT742251.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Tonsmeier Centrum Sp. z o.o., , ul. Łąkoszyńska 127, 99-300, Kutno, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 801631.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 801631.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 801631.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.