eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.:Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu z podziałem na trzy części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Bytom: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.:Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu z podziałem na trzy części
Numer ogłoszenia: 94134 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, faks 032 2818093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.:Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu z podziałem na trzy części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem nin. zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wskazanych poniżej treningów dla osób nieaktywnych zawodowo i bezrobotnych, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej i podlegają wykluczeniu społecznemu lub są zagrożone wykluczeniem. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.2.Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części: część A: stacjonarny trening radzenia sobie z trudnymi emocjami i stresem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do Specyfikacji; część B: wyjazdowy trening kompetencji opiekuńczo - wychowawczych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do Specyfikacji; część C: trening kompetencji opiekuńczo - wychowawczych (moduł I: stacjonarny; moduł II: wyjazdowy) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik C do Specyfikacji. 3.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest nie później niż w terminie do 2 dni od zawarcia umowy i nie później niż na 1 dzień przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć posiadać zaktualizowany na rok 2015 wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 781).4.Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż posiada wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi, tj.: a) w przypadku części A - co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu treningu/warsztatu/szkolenia/zajęć z zakresu kompetencji/umiejętności społecznych dla osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie, b) w przypadku części B oraz części C - co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu wyjazdowego treningu/warsztatu/szkolenia/zajęć z zakresu kompetencji rodzicielskich prowadzonych dla rodziców o wartości usługi na kwotę co najmniej 20.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie. UWAGA:1) Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie niż PLN, Wykonawca winien dokonać przeliczenia wartości zgodnie ze średnim kursem NBP z dnia zawarcia umowy. W przypadku braku średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy należy dokonać przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP ostatnio obowiązującym przed dniem zawarcia umowy z podaniem daty kursu.2) W celu dokonania właściwej oceny przedstawionych dokumentów wymaga się dokonania opisu przedmiotu usługi w sposób umożliwiający sprawdzenie czy przedmiot zrealizowanej usługi potwierdza spełnianie warunku udziału w niniejszym postępowaniu.2.Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.3.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA:W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w ust. 1.4.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu określonego w warunku.5.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1; 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej:a)w przypadku części A: jednym/-ą trenerem/-ką posiadającym/-ą łącznie: wyższe wykształcenie, tj. ukończone studia (magisterskie lub licencjackie) o kierunku psychologia lub pedagogika lub socjologia lub zamiennie: - jest certyfikowanym/akredytowanym coachem; doświadczenie zawodowe, tj. legitymowanie się przeprowadzeniem co najmniej trzech treningów/warsztatów kompetencji/umiejętności społecznych skierowanych do grupy osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem,b)w przypadku części B: ba) jedną parą trenerską składającą się z kobiety i mężczyzny, tj. dwóch osób, przy czym co najmniej:jeden/-a trener/ka musi być wpisany/-a:-do bazy realizatorów rekomendowanych przez Ośrodek Rozwoju Edukacji prowadzony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej (lista dostępna na stronie internetowej www.ore.edu.pl - w zakładce realizatorzy) lub zamiennie:-na listę certyfikowanych specjalistów/konsultantów w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie prowadzoną przez Polską Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (lista dostępna na stronie internetowej www.parpa.pl -w zakładce przeciwdziałanie przemocy);drugi/-a trener/-ka musi:- posiadać wyższe wykształcenie, tj. ukończone studia (magisterskie lub licencjackie) o kierunku psychologia lub pedagogika lub socjologia lub zamiennie:- być certyfikowanym/akredytowanym coachem; każdy z dwóch ww. trenerów musi legitymować się co najmniej półrocznym doświadczeniem zawodowym w pracy z rodzinami lub zamiennie:- przeprowadzeniem co najmniej trzech treningów z kompetencji rodzicielskich, bb) trzema opiekunami/-kami dla dzieci, z których każdy/-a posiada łącznie: kwalifikacje: opiekunki dziecięcej lub nauczyciela wychowania przedszkolnego lub nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego lub pedagoga/nauczyciela lub instruktora harcerskiego w stopniu co najmniej przewodnika lub ukończone studia wyższe i ukończony kurs wychowawcy kolonijnego, doświadczenie zawodowe, tj.:- w przypadku instruktora harcerskiego posiadanie stopnia przewodnika przez okres minimum jednego roku,- w pozostałych przypadkach co najmniej: roczny staż pracy związany z opieką nad dziećmi bądź prowadzeniem zajęć dla dzieci lub zamiennie:- sprawowanie opieki nad dziećmi, tj. wykazanie udziału w sprawowaniu opieki nad dziećmi w ramach co najmniej 5 treningów/warsztatów/zajęć/kolonii/obozów, bc) jednym/-ą koordynatorem/-ką usługi posiadającym/-ą łącznie:wykształcenie co najmniej średnie; doświadczenie zawodowe polegające na koordynowaniu co najmniej dwóch wyjazdów dla osób dorosłych/młodzieży,c) w przypadku części C: ca) dwiema parami trenerskimi, z których każda składa się z kobiety i mężczyzny, tj. łącznie czterema osobami, przy czym w każdej parze co najmniej:jeden/-a trener/ka musi być wpisany/-a: - do bazy realizatorów rekomendowanych przez Ośrodek Rozwoju Edukacji prowadzony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej (lista dostępna na stronie internetowej www.ore.edu.pl - w zakładce realizatorzy) lub zamiennie:- na listę certyfikowanych specjalistów/konsultantów w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie prowadzoną przez Polską Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (lista dostępna na stronie internetowej www.parpa.pl - w zakładce przeciwdziałanie przemocy); drugi/-a trener/-ka musi:-posiadać wyższe wykształcenie, tj. ukończone studia (magisterskie lub licencjackie) o kierunku psychologia lub pedagogika lub socjologia lub zamiennie:- być certyfikowanym/akredytowanym coachem; każdy z ww. trenerów musi legitymować się co najmniej półrocznym doświadczeniem zawodowym w pracy z rodzinami lub zamiennie:- przeprowadzeniem co najmniej trzech treningów z kompetencji rodzicielskich, cb) pięcioma opiekunami/-kami dla dzieci, z których każdy/-a posiada łącznie: kwalifikacje: opiekunki dziecięcej lub nauczyciela wychowania przedszkolnego lub nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego lub pedagoga/nauczyciela lub instruktora harcerskiego w stopniu co najmniej przewodnika lub ukończone studia wyższe i ukończony kurs wychowawcy kolonijnego, doświadczenie zawodowe, tj.:- w przypadku instruktora harcerskiego posiadanie stopnia przewodnika przez okres minimum jednego roku,- w pozostałych przypadkach co najmniej: roczny staż pracy związany z opieką nad dziećmi bądź prowadzeniem zajęć dla dzieci lub zamiennie:- sprawowanie opieki nad dziećmi, tj. wykazanie udziału w sprawowaniu opieki nad dziećmi w ramach co najmniej 5 treningów/warsztatów/zajęć/kolonii/obozów,cc) jednym/-ą koordynatorem/-ką usługi posiadającym/-ą łącznie: wykształcenie co najmniej średnie; doświadczenie zawodowe polegające na koordynowaniu co najmniej dwóch wyjazdów dla osób dorosłych/młodzieży.W celu dokonania właściwej oceny przedstawionych dokumentów wymaga się dokonania opisu osób wskazanych do wykonania zamówienia w sposób umożliwiający sprawdzenie czy informacje dotyczące kadry wyznaczonej do realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzają spełnianie warunku udziału określone dla danej części postępowania. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż koordynatorem/-ą usługi nie może być jednocześnie osoba, która pełni funkcję trenera/-ki lub opiekuna/-ki dzieci (dotyczy części B; C).2.Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.3.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA:W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w ust. 1.4.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu określonego w warunku. 5.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1; 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyższej;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty;2) szczegółowa wycena zamówienia dla danej części zamówienia stanowiąca odpowiednio załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C do specyfikacji - będąca integralną częścią oferty;3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału ( załącznik nr 3 do specyfikacji); oraz - jeżeli dotyczy: 4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub innego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6)dowód/dowody wskazujący/-ce, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązanie podmiotu, zawierające informacje określone w § 1 ust. 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie przedmiotu zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia.Dokument/dokumenty dotyczące zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale (do tego celu można wykorzystać załącznik nr 7 do specyfikacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia brutto, w tym cen jednostkowych brutto, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT;3) konieczność wprowadzenia zmian do umowy będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących POKL lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, nie mających wpływu na cenę przedmiotu umowy;4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, bądź zrezygnowania z podwykonawcy. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia lub w stopniu wykazanym w ofercie, w przypadku gdy Wykonawca otrzymał punkty w ramach przyjętego w postępowaniu kryterium oceny ofert (jeżeli dotyczy). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2. Powyższe zapisy (jeżeli dotyczy) mają również zastosowanie do podmiotów trzecich, o których mowa § 5 ust. 5 umowy;5)Zamawiający przewiduje, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, możliwość zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zachowania standardu zgodnego z wymogami specyfikacji. W sytuacji, gdy pierwotnie wyznaczonym miejscem realizacji wszystkich zajęć stacjonarnych w ramach treningu była gmina Bytom, wskazana nowa lokalizacja musi znajdować się w obrębie gminy Bytom; 6) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na przedłużającą się procedurę przetargową w ten sposób, iż w sytuacji gdy okres od dnia zawarcia umowy do terminu wykonania przedmiotu umowy nie obejmuje dwóch kolejnych weekendów umożliwiających realizację wyjazdów (przez weekend Zamawiający rozumie okres od piątku do niedzieli włącznie), wówczas Wykonawca może domagać się przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o ilość dni brakującą do zachowania ww. okresu (dotyczy części B).2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron na jej dokonanie. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, za wyjątkiem sytuacji opisanej w ust. 1 pkt 5, wynikającej z zagrożenia żywiołem, dla ważności zmian, strony dokonają niezwłocznego ich potwierdzenia na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 16 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 16 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.24 ust 2a ustawy pzp.4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A: stacjonarny trening radzenia sobie z trudnymi emocjami i stresem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestnikami/uczestniczkami są osoby w wieku aktywności zawodowej, bezrobotne, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej i podlegają wykluczeniu społecznemu lub są zagrożone wykluczeniem.Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 10 osób dorosłych -uczestników/uczestniczek projektu. UWAGA: 1.Wskazana liczba uczestników/uczestniczek może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2.Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w treningu. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem - 3 dni robocze w okresie od zawarcia umowy do dnia 31 maja 2015 r. Miejsce treningu: miasto Bytom lub okolice Liczba godzin treningu: 14 godzin zajęć grupowych w formie warsztatów interaktywnych i pogadanek/ćwiczeń praktycznych, zaplanowanych w następujący sposób: 1 dzień x 4 godziny zajęć oraz 2 dni x 5 godzin zajęć. UWAGA: 1.Zamawiający przez godzinę zajęć rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.2.Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne trwały łącznie nie więcej niż 4 godziny. Pozostały czas treningu musi opierać się na wykorzystaniu aktywnych metod pracy z grupą (np. odgrywanie ról, gry edukacyjne, ćwiczenia w plenerze). Mile widziane będzie zastosowanie innowacyjnych metod pracy z grupą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy(kryterium szczegółowo opisane w cz.XV ust. 2 SIWZ) - 20
    • 3. Miejsce realizacji zajęć stacjonarnych(kryterium szczegółowo opisane w cz.XV ust. 2 SIWZ) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B: wyjazdowy trening kompetencji opiekuńczo - wychowawczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestnikami i uczestniczkami są osoby w wieku aktywności zawodowej, bezrobotne, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej i podlegają wykluczeniu społecznemu lub są zagrożone wykluczeniem.Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 31 osób dorosłych - uczestnicy i uczestniczki projektu oraz ich partnerzy/partnerki objęci zajęciami w ramach treningu. Liczba dzieci wymagających opieki: maksymalnie 53 dzieci w wieku od około 1 roku do 17 lat, lecz nie mniej niż 25 dzieci. UWAGA: 1. Wskazana liczba uczestników/uczestniczek oraz dzieci może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.2.Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w wyjeździe oraz faktyczną liczbę dzieci objętych opieką. Zamawiający przewiduje maksymalnie dwa wyjazdy, które odbędą się w różnych terminach. Grupy wyjazdowe obejmować będą po około 15 uczestniczek/uczestników wraz z ich dziećmi. Liczba dzieci wymagających opieki w danym wyjeździe będzie uzależniona od liczby dzieci w danej rodzinie. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem - dwa wyjazdy każdy trwający po 3 dni, tj. od piątku popołudniu do niedzieli wieczorem, zaplanowane nie później niż do dnia 31 maja 2015 r. UWAGA: Zamawiający wyraża zgodę na zorganizowanie obu wyjazdów w tym samym terminie w przypadku, gdy od dnia zawarcia umowy do dnia wskazanego powyżej nie jest możliwe przeprowadzenie treningów w dwóch różnych terminach. W takiej sytuacji Wykonawca musi obligatoryjnie zapewnić zakwaterowanie i zajęcia w ramach treningów w różnych ośrodkach i przy udziale innej kadry. Liczba godzin treningu: w ramach każdej grupy wyjazdowej po 12 godzin zajęć. Zamawiający wymaga, aby część zajęć w wymiarze po 6 godzin dla każdej grupy wyjazdowej miała charakter rodzinny i odbywała się przy wspólnym udziale uczestników/uczestniczek i dzieci. UWAGA: Zamawiający przez godzinę rozumie godzinę zegarową trwającą 60 min.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy (kryterium szczegółowo opisane w cz.XV ust. 2 SIWZ) - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C: trening kompetencji opiekuńczo - wychowawczych (moduł I: stacjonarny; moduł II: wyjazdowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestniczkami i uczestnikami są osoby w wieku aktywności zawodowej, bezrobotne, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej i podlegają wykluczeniu społecznemu lub są zagrożone wykluczeniem.Moduł I - stacjonarny Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 21 osób - uczestnicy i uczestniczki projektu oraz ich partnerzy/partnerki objęci zajęciami w ramach treningu, podzieleni na dwie grupy treningowe.Liczba dzieci wymagających opieki: maksymalnie 6 dzieci w wieku 1,5 - 3 lat. UWAGA:1.Wskazana liczba uczestników/uczestniczek i dzieci może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2.Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w treningu oraz faktyczną liczbę dzieci objętych opieką. 3.Zajęcia muszą odbywać się w dwóch grupach liczących po około 10 osób. Miejsce treningu: miasto Bytom lub okolice. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem - 3 dni robocze w okresie od 25 maja 2015 r., lecz nie później niż do dnia 03 czerwca 2015 r., tj. przed rozpoczęciem zajęć w ramach II modułu - wyjazdowego. UWAGA:W przypadku realizacji Modułu II - wyjazdowego, o którym mowa w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia w terminie od 29 do 31 maja 2015 r. --zajęcia stacjonarne w ramach Modułu I muszą zakończyć się najpóźniej 28 maja 2015 r. Liczba godzin zajęć: po 18 godzin dla każdej grupy (w formie zajęć/warsztatów interaktywnych/ pogadanek), tj. w każdym dniu po 6 godzin zajęć. UWAGA: Zamawiający przez godzinę rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.Moduł II - wyjazdowy Liczba uczestniczek/uczestników: maksymalnie 23 osoby dorosłe - uczestnicy/uczestniczki projektu oraz ich partnerzy/partnerki objęci zajęciami w ramach treningu, podzieleni na dwie grupy treningowe. Liczba dzieci wymagających opieki: maksymalnie 44 dzieci w wieku od około 1 roku do 17 lat,lecz nie mniej niż 20 dzieci. UWAGA: 1.Wskazana liczba uczestników/uczestniczek i dzieci może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.2.Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w wyjeździe oraz faktyczną liczbę dzieci objętych opieką. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem - jeden wyjazd trwający 3 dni, tj. od piątku popołudniu do niedzieli wieczorem, zrealizowany po zakończeniu zajęć w ramach I modułu - stacjonarnego, tj. w okresie od 29 maja 2015 r. do 07 czerwca 2015 r. Liczba godzin treningu: w ramach każdej z dwóch grup treningowych po 12 godzin zajęć. Zamawiający wymaga, aby część zajęć w wymiarze po 6 godzin dla każdej grupy treningowej miała charakter rodzinny i odbywała się przy wspólnym udziale uczestników/uczestniczek i dzieci. UWAGA: Zamawiający przez godzinę rozumie godzinę zegarową trwającą 60 min..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy(kryterium szczegółowo opisane w cz. XV ust. 2 SIWZ) - 20
    • 3. Miejsce realizacji zajęć stacjonarnych(kryterium szczegółowo opisane w cz. XV ust. 2 SIWZ) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.