eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Przebudowa ul.Rzecznej w Kołobrzegu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Kołobrzeg: Przebudowa ul.Rzecznej w Kołobrzegu.
Numer ogłoszenia: 94091 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60461 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul.Rzecznej w Kołobrzegu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część A: 1.Przebudowa ul. Rzecznej w Kołobrzegu (roboty drogowe, instalacje sanitarne, oświetlenie, mała architektura). 1.1 Roboty drogowe: Ulica Rzeczna po przebudowie będzie miała przekrój tzw. uliczny. Długość ulicy po przebudowie to 533 m. Wykonać należy: jezdnię o nawierzchni betonowej, szerokości 4,5 - 5,0 m, chodnik z płyt granitowych o szerokości podstawowej 2,0 m oraz ścieżkę rowerową z asfaltu lanego w kolorze czerwonym o szerokości 2,5 m. Na odcinkach ulicy przy jezdni usytuowane będą miejsca parkingowe dla samochodów osobowych oraz zatoka autobusowa. W celu zapewnienia bezpieczeństwa pieszym i rowerzystom zastosowane zostaną słupki zabezpieczające, ozdobne wzdłuż ciągów pieszych i rowerowych. Zakres prac: 1) Roboty rozbiórkowe i ziemne. 2) Jezdnia. 3) Chodniki. 4) Zatoka autobusowa. 5) Miejsca parkingowe. 6) Ścieżka rowerowa. Krawężniki i obrzeża. 8) Przejścia dla pieszych - nawierzchnia z kostki ciętej promieniowanej. 9) Oznakowanie pionowe i poziome. 10) Odwodnienie. 11) Wiata przystankowa. 12) Słupki uliczne. 1.2. Instalacje sanitarne. 1) Roboty demontażowe i remontowe w tym remont kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z rurą ciasnopasowaną. 2) Budowa elementów sieci kanalizacji deszczowej. 3) Odwodnienie liniowe. 4) Separatory i studnie do poboru próbek. 5) Odgałęzienia do szaletu miejskiego. 1.3. Oświetlenie. 1) Przełożenie istniejących kabli. 2) Kabel zasilający do szafki pomiarowej. 3) Szafka oświetleniowa. 4) Budowa oświetlenia ulicy: 17 szt. słupów oświetleniowych stalowych, okrągłych, rurowych o wysokości 7,3 m wraz z oprawami wyposażonymi w optykę drogową, zapewniającą wysoki poziom komfortu wizualnego, przeznaczone na źródła światła typu LED. 5) Markery solarne. 6) Przepusty kablowe. 7) Demontaże. 1.4. Mała architektura: ławka i kosze na odpadki. 2.Skrzyżowanie ulic Rzecznej z ul. Kamienną, działka nr 387. 3. Remont mostu nad rzeką Stramniczką. Zakres prac:1) Roboty przygotowawcze. 2) Podbudowy. 3) Nawierzchnie. 4) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 5) Elementy ulic. 4. Dokumentacja powykonawcza. Dokumentacja powykonawcza: mapa sytuacyjna powykonawcza, dokumentacja-e projektowa-e z naniesionymi poprawkami, badania, aprobaty, opinie, Dzienniki Budowy oraz oświadczenie-a Kierownika Budowy. W ramach obsługi geodezyjnej należy zapewnić załącznik do mapy powykonawczej zawierający powierzchnię wykonanych nawierzchni tj. rodzaj wykonanej nawierzchni i jej ilość w m2 (wyszczególnienie na: powierzchnię jezdni, chodnika, ścieżki rowerowej, miejsc postojowych, zjazdów), rodzaj i długości wykonanych i remontowanych sieci. Monitoring wyremontowanego kanału deszczowego. Załącznik powinien być sporządzony przez Wykonawcę (Kierownika Budowy) i potwierdzony przez uprawnionego geodetę. Kompletną dokumentację powykonawczą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w 3 egzemplarzach + wersja elektroniczna podczas odbioru końcowego zadania. 5. Promocja - tablice informacyjne i pamiątkowe. Wykonanie dwóch tablic. Wielkość tablic informacyjnych 70 na 90cm. Tablice muszą zostać wykonane z materiału pozwalającego zachować trwałość przez co najmniej 5 lat licząc od dnia zakończenia inwestycji (płyta z laminatu, nadruk - sitodruk). Sposób montażu - tablica wolnostojąca. 6. Przeprowadzenie interwencyjnych badań archeologicznych zgodnie z decyzją znak ZArch.K.5161.22.2014.MJ z dnia 21.02.2014r. Część B: Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Rzecznej w Kołobrzegu. 1. Roboty montażowe wodociągu z rur PE100 SDR17 PN10 z armaturą i hydrantami podziemnymi z przełączeniem do istniejących odgałęzień wodociągowych w zakresach średnic:fi160mm l = 558,97 m, fi110mm l = 66,82 m, fi 90mm l = 36,00 m. 2. Podwieszenie wodociągu pod mostem nad rzeką Stramniczką zgodnie z operatem wodno- prawnym. 3. Roboty przygotowawcze i ziemne (wykopy, podsypka, obsypka, zasypka z wymianą gruntu od dna wykopu do spodniej warstwy odsączającej konstrukcji drogi w granicach jak w części A) 4. Roboty ziemne i drogowe ( wykopy podsypka, obsypka , zasypka odtworzenie podbudowy i nawierzchni asfaltowej) przy węźle włączeniowym W I (poza zakresem robót drogowych jak w części A). 5. Pozostałe prace: dokumentacja powykonawcza geodezyjna, badania archeologiczne zgodnie z decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul.Generała Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4585472,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5193418,11

  • Oferta z najniższą ceną: 5193418,11 / Oferta z najwyższą ceną: 5336970,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.