eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Rozbudowa szkółki leśnej Kołacze etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-07

Ogłoszenie nr 94081 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.

Włodawa: Rozbudowa szkółki leśnej Kołacze etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 502770-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 80266-2017, 80556-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Włodawa, krajowy numer identyfikacyjny 11001691200000, ul. Suszno, ul. Wspólna 8, 22200 Włodawa, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 825 721 441, faks 82 572 37 60, e-mail wlodawa@lublin.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.lublin.lasy.gov.pl/wlodawa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa szkółki leśnej Kołacze etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Rozbudowa szkółki leśnej Kołacze etap II. 2. W ramach zadania należy wykonać: 2.1 Wybudowanie budynku administracyjno-gospodarczo-produkcyjnego jednokondygnacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej przykryty stropodachem w konstrukcji drewnianej, pokryty blachą trapezową powlekaną. Układ nośny stanowią żelbetowe fundamenty, ściany murowane z bloczków betonu komórkowego gr. 24 cm (część niższa budynku) oraz z bloków silikatowych gr. 24 cm (cześć wyższa budynku), żelbetowe wieńce i słupy oraz stropodach z formie wiązarów dachowych drewnianych. Ściany zewnętrzne ocieplone styropianem EPS70 Fasada grubości 15 cm. Dach budynku docieplony wełną mineralną gr. 20 cm. Stolarka okienna PCV, stolarka drzwiowa zewnętrzna aluminiowa, stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana, płytowa, drzwi przesuwane mrożnicze z blachy ocynkowanej oraz z blachy kwasoodpornej. Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej o gr. 0,55 mm. Budynek wyposażony w instalację elektryczną: zasilania, oświetlenia, instalację odgromową i przeciwprzepięciową. Instalacja elektryczna włączona do sieci elektroenergetycznej PGE za pośrednictwem wewnętrznej linii zasilającej z istniejącego złącza licznikowego przy budynku gospodarczym. Budynek wyposażony w instalacje sanitarne: wody zimnej - przyłącze wodociągowe z własnej studni głębinowej; kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem ścieków do biologicznej oczyszczalni ścieków; instalację centralnego ogrzewania w części administracyjnej - ogrzewanie elektryczne (grzejniki konwektorowe) w części hali - aparaty grzewczo-wentylacyjne; instalacja ciepłej wody w części administracyjnej - bojlery elektryczne w części gospodarczo-produkcyjnej - przepływowe podgrzewacze wody; instalacja chłodnicza i sprężonego powietrza. 2.2 Przyłącze wodociągowe z istniejącej studni głębinowej. 2.3 Przyłącze kanalizacyjne wraz z budową biologicznej oczyszczalni ścieków. 2.4 Wewnętrzną linię zasilającą elektroenergetyczną. 2.5 Mikroinstalację fotowoltaiczną. 2.6 Budowę zbiornika naziemnego przeciwpożarowego o pojemności Vu=118 m3. 2.7 Budowę dróg wewnętrznych utwardzonych wraz z miejscami postojowymi, budowę dojść i chodników. 2.8 Osłony na odpady stałe - zadaszenie, montaż furtki wejściowej oraz bramy wjazdowej przesuwnej. 3. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie : 3.1 Prawomocnej decyzji Starosty Włodawskiego nr 231/14 z dnia 12.09.2014 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenie na budowę dla Lasów Państwowych Nadleśnictwo Włodawa dla inwestycji polegającej na rozbudowie szkółki leśnej etap II inwestycji - "Budowa budynku administracyjno-gospodarczo-produkcyjnego z niezbędnym uzbrojeniem: oczyszczalnią ścieków, naziemnym zbiornikiem na wodę, mikroinstalacją fotowoltaiczną, utwardzeniem placów i dróg wewnętrznych", lokalizowanych na działce nr 392/1 położonej w Suchawie. 3.2 Dokumentacji projektowej 3.3 Umowy o wykonanie robót budowlanych zawartej pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa tj.: 4.1 Projekt budowlany wraz z pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami. 4.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.3 Przedmiar robót. 4.4 Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Zamawiający informuje, że w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem robót wiążące są postanowienia dokumentacji projektowej. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty całość prac wynikających z dokumentacji projektowej. 6. Zakres robót przedmiotu zamówienia: Zakres robót do wykonania jest określony Dokumentacją Projektową i zawartymi w niej Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót ( dalej STWiOR). Zestawienie niniejszej dokumentacji projektowej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Do zakresu będącego przedmiotem zamówienia należą w szczególności: 7.1 wykonanie robót przygotowawczych; 7.2 wykonanie budynku administracyjno-gospodarczo-produkcyjnego wraz z instalacjami; 7.3 wykonanie zbiornika naziemnego przeciwpożarowego; 7.4 wykonanie biologicznej oczyszczalni ścieków; 7.5 wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej; 7.6 wykonanie przyłączy; 7.7 wykonanie komunikacji zewnętrznej; 7.8 wykonanie wiaty śmietnikowej; 7.9 montaż furtki wejściowej i bramy przesuwanej wjazdowej. 8. W zakres zamówienia nie wchodzi wyposażenie - wykonawca wyposażenia zostanie wyłoniony w odrębnym postępowaniu przetargowym. 9. Wyposażenie nie wchodzące w zakres zamówienia: 9.1 linia technologiczna do wysiewu nasion; 9.2 linia technologiczna do wypychania i sortowania sadzonek; 9.3 sekcja mycia i dezynfekcji kaset; 9.4 urządzenia do termoterapii; 9.5 pojemniki do przechowywania nasion; 9.6 meble. 10. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, użytych do realizacji zamówienia. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na placu budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy m.in.: kierownika budowy i geodety. Zamawiający, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, wymaga od wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. 13. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 60 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 14. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na powierzchni robót, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. 15. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z zamawiającym. 16. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową i STWiOR oraz robót dodatkowych, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót, wykonania zamówienia. 17. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień wykonania zamówienia - odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45213200-5, 45233140-2, 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45223100-7, 31170000-8, 31200000-8, 31680000-6, 45223800-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2733382.01
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Śwca Mariusz, zuph.mariuszswieca@gmail.com, ul. Konwaliowa 7, 22-235, Hańsk Pierwszy, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3292377.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2693222.53
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3292377.70
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.