To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-07
Ogłoszenie nr 94081 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.
Włodawa: Rozbudowa szkółki leśnej Kołacze etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502770-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 80266-2017, 80556-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Włodawa, krajowy numer identyfikacyjny
11001691200000, ul.
Suszno, ul. Wspólna
8,
22200
Włodawa, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
825 721 441, faks
82 572 37 60, e-mail
wlodawa@lublin.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.lublin.lasy.gov.pl/wlodawa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa szkółki leśnej Kołacze etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Rozbudowa szkółki leśnej Kołacze etap II. 2. W ramach zadania należy wykonać: 2.1 Wybudowanie budynku administracyjno-gospodarczo-produkcyjnego jednokondygnacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej przykryty stropodachem w konstrukcji drewnianej, pokryty blachą trapezową powlekaną. Układ nośny stanowią żelbetowe fundamenty, ściany murowane z bloczków betonu komórkowego gr. 24 cm (część niższa budynku) oraz z bloków silikatowych gr. 24 cm (cześć wyższa budynku), żelbetowe wieńce i słupy oraz stropodach z formie wiązarów dachowych drewnianych. Ściany zewnętrzne ocieplone styropianem EPS70 Fasada grubości 15 cm. Dach budynku docieplony wełną mineralną gr. 20 cm. Stolarka okienna PCV, stolarka drzwiowa zewnętrzna aluminiowa, stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana, płytowa, drzwi przesuwane mrożnicze z blachy ocynkowanej oraz z blachy kwasoodpornej. Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej o gr. 0,55 mm. Budynek wyposażony w instalację elektryczną: zasilania, oświetlenia, instalację odgromową i przeciwprzepięciową. Instalacja elektryczna włączona do sieci elektroenergetycznej PGE za pośrednictwem wewnętrznej linii zasilającej z istniejącego złącza licznikowego przy budynku gospodarczym. Budynek wyposażony w instalacje sanitarne: wody zimnej - przyłącze wodociągowe z własnej studni głębinowej; kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem ścieków do biologicznej oczyszczalni ścieków; instalację centralnego ogrzewania w części administracyjnej - ogrzewanie elektryczne (grzejniki konwektorowe) w części hali - aparaty grzewczo-wentylacyjne; instalacja ciepłej wody w części administracyjnej - bojlery elektryczne w części gospodarczo-produkcyjnej - przepływowe podgrzewacze wody; instalacja chłodnicza i sprężonego powietrza. 2.2 Przyłącze wodociągowe z istniejącej studni głębinowej. 2.3 Przyłącze kanalizacyjne wraz z budową biologicznej oczyszczalni ścieków. 2.4 Wewnętrzną linię zasilającą elektroenergetyczną. 2.5 Mikroinstalację fotowoltaiczną. 2.6 Budowę zbiornika naziemnego przeciwpożarowego o pojemności Vu=118 m3. 2.7 Budowę dróg wewnętrznych utwardzonych wraz z miejscami postojowymi, budowę dojść i chodników. 2.8 Osłony na odpady stałe - zadaszenie, montaż furtki wejściowej oraz bramy wjazdowej przesuwnej. 3. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie : 3.1 Prawomocnej decyzji Starosty Włodawskiego nr 231/14 z dnia 12.09.2014 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenie na budowę dla Lasów Państwowych Nadleśnictwo Włodawa dla inwestycji polegającej na rozbudowie szkółki leśnej etap II inwestycji - "Budowa budynku administracyjno-gospodarczo-produkcyjnego z niezbędnym uzbrojeniem: oczyszczalnią ścieków, naziemnym zbiornikiem na wodę, mikroinstalacją fotowoltaiczną, utwardzeniem placów i dróg wewnętrznych", lokalizowanych na działce nr 392/1 położonej w Suchawie. 3.2 Dokumentacji projektowej 3.3 Umowy o wykonanie robót budowlanych zawartej pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa tj.: 4.1 Projekt budowlany wraz z pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami. 4.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.3 Przedmiar robót. 4.4 Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Zamawiający informuje, że w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem robót wiążące są postanowienia dokumentacji projektowej. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty całość prac wynikających z dokumentacji projektowej. 6. Zakres robót przedmiotu zamówienia: Zakres robót do wykonania jest określony Dokumentacją Projektową i zawartymi w niej Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót ( dalej STWiOR). Zestawienie niniejszej dokumentacji projektowej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Do zakresu będącego przedmiotem zamówienia należą w szczególności: 7.1 wykonanie robót przygotowawczych; 7.2 wykonanie budynku administracyjno-gospodarczo-produkcyjnego wraz z instalacjami; 7.3 wykonanie zbiornika naziemnego przeciwpożarowego; 7.4 wykonanie biologicznej oczyszczalni ścieków; 7.5 wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej; 7.6 wykonanie przyłączy; 7.7 wykonanie komunikacji zewnętrznej; 7.8 wykonanie wiaty śmietnikowej; 7.9 montaż furtki wejściowej i bramy przesuwanej wjazdowej. 8. W zakres zamówienia nie wchodzi wyposażenie - wykonawca wyposażenia zostanie wyłoniony w odrębnym postępowaniu przetargowym. 9. Wyposażenie nie wchodzące w zakres zamówienia: 9.1 linia technologiczna do wysiewu nasion; 9.2 linia technologiczna do wypychania i sortowania sadzonek; 9.3 sekcja mycia i dezynfekcji kaset; 9.4 urządzenia do termoterapii; 9.5 pojemniki do przechowywania nasion; 9.6 meble. 10. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, użytych do realizacji zamówienia. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na placu budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy m.in.: kierownika budowy i geodety. Zamawiający, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, wymaga od wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. 13. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 60 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 14. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na powierzchni robót, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. 15. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z zamawiającym. 16. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową i STWiOR oraz robót dodatkowych, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót, wykonania zamówienia. 17. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień wykonania zamówienia - odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45213200-5,
45233140-2,
45300000-0,
45330000-9,
45331000-6,
45310000-3,
45311000-0,
45311100-1,
45311200-2,
45223100-7,
31170000-8,
31200000-8,
31680000-6,
45223800-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2733382.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3292377.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.