eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszyce › Przebudowa dróg leśnych nr 20 i 21

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Oleszyce: Przebudowa dróg leśnych nr 20 i 21
Numer ogłoszenia: 94049 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oleszyce , ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 048 16 63 15 006, faks 048 16 63 15 665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/oleszyce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg leśnych nr 20 i 21.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przebudowa drogi leśnej nr 20 w km 0+000 - 7+351, położonej na terenie leśnictw: Zabiała, Stare Sioło, Miłków. Informacje podstawowe: długość 7+351 m, szerokość jezdni 3,50 m, szerokość poboczy 0,75m częściowo utwardzonych tłuczniem kamiennym na szer. 0,5m, Zakres przebudowy obejmuje: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych (7,351 km), zdjęcie warstwy humusu (12572 m2), karczowanie pni drzew (104 szt), roboty rozbiórkowe na przepustach (56,5 m), roboty ziemne (5754 m3), wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego (27367 m2), wykonanie nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniami na łukach z mieszanek mineralno - bitumicznych (25917 m2), wykonanie konstrukcji nawierzchni na mijankach (podbudowy i nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznych (2459 m2), wykonanie konstrukcji nawierzchni z kruszyw łamanych na składach drewna (4918 m2), ścinanie poboczy mechanicznie (10776,75m2), profilowanie i zagęszczenie nawierzchni pobocza na szer. 0,50 m (7184,5m2), oczyszczanie przepustów z namułu (2szt.) fi 0,8 m (18,5 m), ułożenie przepustów rurowych pod trasą zasadniczą od fi 80 cm do fi 100 cm (64 m), obustronne brukowanie wlotów i wylotów przepustów (114,93 m2), oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z wywiezieniem urobku w miejsce wskazane przez Inwestora (12990 m); mechaniczne karczowanie zagajników (3,752 ha), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami fi 50-80 cm (189 m), wykonanie nawierzchni zjazdów na drogi oddziałowe i inne z mieszanki mineralno-bitumicznej (3156 m2), utwardzenie dróg oddziałowych i innych poza granicą pasa drogowego (1980m2), inwentaryzacja powykonawcza (7,351 km). Szczegółowy zakres robót określają: Projekt techniczny, Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia Część II: Przebudowa drogi leśnej nr 21 w km 7+220 - 14+550 położonej na terenie Leśnictwa Czerniakowa Buda. Informacje podstawowe: długość 7+330 m, szerokość jezdni 3,50 m, szerokość poboczy 0,75m częściowo utwardzone tłuczniem kamiennym na szer. 0,5m, Zakres przebudowy obejmuje: wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych drogi (7,350 km), oczyszczenie nawierzchni, odsłonięcie krawędzi równiarką (11025,0 m2), rozbiórka przepustów pod zjazdami (40,0 m) oraz drogą od fi 60 do fi 80 (70,0 m), wykonanie części przelotowej przepustów o średnicy od fi 60 do fi 100 (142,0 m), wykonanie umocnienia wlotów i wylotów przepustów (49,20 m3), roboty ziemne poprzeczne z plantowaniem skarp (753,0m3), oczyszczanie istniejących rowów z zakrzaczeń, namułu z wyprofilowaniem skarp i dna (14700,0 m), wykopy rowów i kanałów (1291,2 m3), wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na odległość do 1km z plantowaniem skarp (1119,83 m3), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopu (1629,97 m3), wykonanie koryta głębokości 25 cm na poszerzeniach, mijankach, składach oraz zjazdach (8929,87 m2), wykonanie wzmocnienia podłoża z warstwy geowłókniny na poszerzeniach, mijankach, zjazdach i składach (8929,87 m2 ), wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, średnio 5cm z profilowaniem (1319,40 m3), wykonanie podbudowy górnej grubości 10cm, km 7+220-12+500 (19008,0m2) oraz na poszerzeniach, mijankach, zjazdach oraz zatoce (25304,77 m2), wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego 10cm - pobocza utwardzone na szer. 50 cm (7350,00 m2), wykonanie podbudowy dolnej grubości 15cm z tłucznia kamiennego, km 12+500-14+550 (7380,0m2) oraz na poszerzeniach, mijankach, zjazdach, składach, zatokach (15110,37 m2), wykonanie podbudowy dolnej gr. 20 cm z tłucznia kamiennego na składach i zjazdach (2720,10 m2), skropienie nawierzchni emulsja asfaltową (33472,37 m2), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, warstwa wiążąca grubość 2cm (33472,37 m2), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, warstwa ścieralna grubości 5cm (33472,37 m2), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami (234,0 m), ustawienie barier stalowych energochłonnych (352,0m), montaż zakończeń barier (12 szt.), ustawienie pionowych znaków drogowych (6 szt.). Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w stosunku do przedmiotu zamówienia, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia i wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 50 000.00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) Zadanie nr 2 - 50 000.00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) 1. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012-05-10 do godz. 09:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ/o Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu przynajmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającym przedmiotowi zamówienia na wartość netto minimum 2 000 000,00 PLN w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku złożenia dokumentów zawierających inną niż polski złoty walutę Zamawiający przyjmie zasadę przeliczenia waluty obcej zgodnie z kursem ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski w dniu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu robót budowlanych potwierdzonego referencjami. Zamawiający w przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w obu zadaniach jednocześnie, dopuszcza możliwość spełnienia warunku poprzez posiadanie wiedzy i doświadczenia, polegającego na wykonaniu przynajmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającym przedmiotowi zamówienia na wartość netto minimum 2 000 000,00 PLN w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku złożenia dokumentów zawierających inną niż polski złoty walutę Zamawiający przyjmie zasadę przeliczenia waluty obcej zgodnie z kursem ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski w dniu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu robót budowlanych potwierdzonego referencjami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.: dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: koparka podsiębierna 2 szt., równiarka samojezdna 1 szt., walec statyczny samojezdny 1 szt, zagęszczarka wibracyjna 2 szt., samochód ciężarowy o ładowności minimum 10 ton 4 szt., rozścielacz masy 1 szt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych. W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w obu zadaniach jednocześnie winien dysponować narzędziami i urządzeniami technicznymi w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, operatorem koparki - 2 osoby, operatorem walca - 1 osoba, kierowcami posiadającymi prawo jazdy co najmniej kategorii C - 4 osoby, operatorem równiarki - 1 osoba, operatorem rozścielacza - 1 osoba, pracownikami fizycznymi - 15 osób. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu osób. W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w obu zadaniach jednocześnie winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia w odniesieniu do każdej części mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę 2 000 000,00 PLN oraz posiadają opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków, informacji z banku lub kasy w której Wykonawca posiada rachunek oraz posiadanej przez Wykonawcę polisy. W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w obu zadaniach jednocześnie winien spełniać warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków, informacji z banku lub kasy w której Wykonawca posiada rachunek oraz posiadanej przez Wykonawcę polisy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 2.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a. klęski żywiołowe; b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a. wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 2.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a. przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 2.4 Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2.5 W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1 - 2.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 3.1 Zmiany technologiczne, w szczególności: a. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c. Zmiany wskazywane w lit b będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom; d. Każda ze wskazywanych w lit a - b zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. 4. Możliwość zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 5. Pozostałe zmiany: a. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b. Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę ró

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_oleszyce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej nr 20 w km 0+000 - 7+351.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 20 w km 0+000 - 7+351, położonej na terenie leśnictw: Zabiała, Stare Sioło, Miłków. Informacje podstawowe: - długość 7+351 m, - szerokość jezdni 3,50 m, - szerokość poboczy 0,75m częściowo utwardzonych tłuczniem kamiennym na szer. 0,5m, Zakres przebudowy obejmuje: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych (7,351 km), zdjęcie warstwy humusu (12572 m2), karczowanie pni drzew (104 szt), roboty rozbiórkowe na przepustach (56,5 m), roboty ziemne (5754 m3), wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego (27367 m2), wykonanie nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniami na łukach z mieszanek mineralno - bitumicznych (25917 m2), wykonanie konstrukcji nawierzchni na mijankach (podbudowy i nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznych (2459 m2), wykonanie konstrukcji nawierzchni z kruszyw łamanych na składach drewna (4918 m2), ścinanie poboczy mechanicznie (10776,75m2), profilowanie i zagęszczenie nawierzchni pobocza na szer. 0,50 m (7184,5m2), oczyszczanie przepustów z namułu (2szt.) fi 0,8 m (18,5 m), ułożenie przepustów rurowych pod trasą zasadniczą od fi 80 cm do fi 100 cm (64 m), obustronne brukowanie wlotów i wylotów przepustów (114,93 m2), oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z wywiezieniem urobku w miejsce wskazane przez Inwestora (12990 m); mechaniczne karczowanie zagajników (3,752 ha), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami fi 50-80 cm (189 m), wykonanie nawierzchni zjazdów na drogi oddziałowe i inne z mieszanki mineralno-bitumicznej (3156 m2), utwardzenie dróg oddziałowych i innych poza granicą pasa drogowego (1980m2), inwentaryzacja powykonawcza (7,351 km). Szczegółowy zakres robót określają: Projekt techniczny, Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 20 w km 0+000 - 7+351, położonej na terenie leśnictw: Zabiała, Stare Sioło, Miłków. Informacje podstawowe: - długość 7+351 m, - szerokość jezdni 3,50 m, - szerokość poboczy 0,75m częściowo utwardzonych tłuczniem kamiennym na szer. 0,5m, Zakres przebudowy obejmuje: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych (7,351 km), zdjęcie warstwy humusu (12572 m2), karczowanie pni drzew (104 szt), roboty rozbiórkowe na przepustach (56,5 m), roboty ziemne (5754 m3), wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego (27367 m2), wykonanie nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniami na łukach z mieszanek mineralno - bitumicznych (25917 m2), wykonanie konstrukcji nawierzchni na mijankach (podbudowy i nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznych (2459 m2), wykonanie konstrukcji nawierzchni z kruszyw łamanych na składach drewna (4918 m2), ścinanie poboczy mechanicznie (10776,75m2), profilowanie i zagęszczenie nawierzchni pobocza na szer. 0,50 m (7184,5m2), oczyszczanie przepustów z namułu (2szt.) fi 0,8 m (18,5 m), ułożenie przepustów rurowych pod trasą zasadniczą od fi 80 cm do fi 100 cm (64 m), obustronne brukowanie wlotów i wylotów przepustów (114,93 m2), oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z wywiezieniem urobku w miejsce wskazane przez Inwestora (12990 m); mechaniczne karczowanie zagajników (3,752 ha), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami fi 50-80 cm (189 m), wykonanie nawierzchni zjazdów na drogi oddziałowe i inne z mieszanki mineralno-bitumicznej (3156 m2), utwardzenie dróg oddziałowych i innych poza granicą pasa drogowego (1980m2), inwentaryzacja powykonawcza (7,351 km). Szczegółowy zakres robót określają: Projekt techniczny, Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej nr 21 w km 7+200 - 14+550.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 21 w km 7+220 - 14+550 położonej na terenie Leśnictwa Czerniakowa Buda. Informacje podstawowe: - długość 7+330 m, - szerokość jezdni 3,50 m, - szerokość poboczy 0,75m częściowo utwardzone tłuczniem kamiennym na szer. 0,5m. Zakres przebudowy obejmuje: wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych drogi (7,350 km), oczyszczenie nawierzchni, odsłonięcie krawędzi równiarką (11025,0 m2), rozbiórka przepustów pod zjazdami (40,0 m) oraz drogą od fi 60 do fi 80 (70,0 m), wykonanie części przelotowej przepustów o średnicy od fi 60 do fi 100 (142,0 m), wykonanie umocnienia wlotów i wylotów przepustów (49,20 m3), roboty ziemne poprzeczne z plantowaniem skarp (753,0m3), oczyszczanie istniejących rowów z zakrzaczeń, namułu z wyprofilowaniem skarp i dna (14700,0 m), wykopy rowów i kanałów (1291,2 m3), wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na odległość do 1km z plantowaniem skarp (1119,83 m3), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopu (1629,97 m3), wykonanie koryta głębokości 25 cm na poszerzeniach, mijankach, składach oraz zjazdach (8929,87 m2), wykonanie wzmocnienia podłoża z warstwy geowłókniny na poszerzeniach, mijankach, zjazdach i składach (8929,87 m2 ), wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, średnio 5cm z profilowaniem (1319,40 m3), wykonanie podbudowy górnej grubości 10cm, km 7+220-12+500 (19008,0m2) oraz na poszerzeniach, mijankach, zjazdach oraz zatoce (25304,77 m2), wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego 10cm - pobocza utwardzone na szer. 50 cm (7350,00 m2), wykonanie podbudowy dolnej grubości 15cm z tłucznia kamiennego, km 12+500-14+550 (7380,0m2) oraz na poszerzeniach, mijankach, zjazdach, składach, zatokach (15110,37 m2), wykonanie podbudowy dolnej gr. 20 cm z tłucznia kamiennego na składach i zjazdach (2720,10 m2), skropienie nawierzchni emulsja asfaltową (33472,37 m2), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, warstwa wiążąca grubość 2cm (33472,37 m2), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, warstwa ścieralna grubości 5cm (33472,37 m2), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami (234,0 m), ustawienie barier stalowych energochłonnych (352,0m), montaż zakończeń barier (12 szt.), ustawienie pionowych znaków drogowych (6 szt.). Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 21 w km 7+220 - 14+550 położonej na terenie Leśnictwa Czerniakowa Buda. Informacje podstawowe: - długość 7+330 m, - szerokość jezdni 3,50 m, - szerokość poboczy 0,75m częściowo utwardzone tłuczniem kamiennym na szer. 0,5m. Zakres przebudowy obejmuje: wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych drogi (7,350 km), oczyszczenie nawierzchni, odsłonięcie krawędzi równiarką (11025,0 m2), rozbiórka przepustów pod zjazdami (40,0 m) oraz drogą od fi 60 do fi 80 (70,0 m), wykonanie części przelotowej przepustów o średnicy od fi 60 do fi 100 (142,0 m), wykonanie umocnienia wlotów i wylotów przepustów (49,20 m3), roboty ziemne poprzeczne z plantowaniem skarp (753,0m3), oczyszczanie istniejących rowów z zakrzaczeń, namułu z wyprofilowaniem skarp i dna (14700,0 m), wykopy rowów i kanałów (1291,2 m3), wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na odległość do 1km z plantowaniem skarp (1119,83 m3), wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopu (1629,97 m3), wykonanie koryta głębokości 25 cm na poszerzeniach, mijankach, składach oraz zjazdach (8929,87 m2), wykonanie wzmocnienia podłoża z warstwy geowłókniny na poszerzeniach, mijankach, zjazdach i składach (8929,87 m2 ), wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, średnio 5cm z profilowaniem (1319,40 m3), wykonanie podbudowy górnej grubości 10cm, km 7+220-12+500 (19008,0m2) oraz na poszerzeniach, mijankach, zjazdach oraz zatoce (25304,77 m2), wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego 10cm - pobocza utwardzone na szer. 50 cm (7350,00 m2), wykonanie podbudowy dolnej grubości 15cm z tłucznia kamiennego, km 12+500-14+550 (7380,0m2) oraz na poszerzeniach, mijankach, zjazdach, składach, zatokach (15110,37 m2), wykonanie podbudowy dolnej gr. 20 cm z tłucznia kamiennego na składach i zjazdach (2720,10 m2), skropienie nawierzchni emulsja asfaltową (33472,37 m2), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, warstwa wiążąca grubość 2cm (33472,37 m2), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, warstwa ścieralna grubości 5cm (33472,37 m2), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami (234,0 m), ustawienie barier stalowych energochłonnych (352,0m), montaż zakończeń barier (12 szt.), ustawienie pionowych znaków drogowych (6 szt.). Szczegółowy zakres robót określa: Projekt techniczny, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz Przedmiar robót. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.