eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. 6 Sierpnia 5 w Puławach,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-07

Ogłoszenie nr 94017 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.

Puławy: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. 6 Sierpnia 5 w Puławach,
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puławski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Aleja Królewska 19, 24100 Puławy, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 081 886 11 36, faks , e-mail inwestycje@pulawy.powiat.pl Adres strony internetowej (URL): www.sppulawy.bip.lubelskie.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. 6 Sierpnia 5 w Puławach,
Numer referencyjny RI.272.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. 6 Sierpnia 5 w Puławach wskazanych przez Zamawiającego (parter, I piętro, II piętro) polegająca na wykonaniu podłóg drewnianych, wymianie stolarki drzwiowej, montażu stolarki i ślusarki drzwiowej przeciwpożarowej EI 30, malowaniu ścian wraz z ich uzupełnieniem, wymianie instalacji elektrycznej i teletechnicznej (demontaż starej instalacji, wykonanie nowej instalacji oraz wewnętrznej linii zasilającej, budowa tablic rozdzielczych, instalacja oświetlenia ogólnego i awaryjnego, instalacja sieci komputerowych LAN i telefonicznej, przeciwprzepięciowa). Zakres obejmuje również roboty na korytarzach i klatce schodowej: wykonanie podłóg i okładzin schodów z płytek gresowych, wymianę balustrady schodowej, malowanie klatki farbami akrylowymi oraz malowanie korytarzy we wskazanych lokalizacjach. 2. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 8 do zaproszenia, tj. w szczególności: - dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, który to przedmiar stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny zamówienia), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku przed rozpoczęciem negocjacjami. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca (podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osoby na stanowiskach robotniczych wykonujących roboty budowlane odpowiadające zakresowi określonemu w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów lub urządzeń określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach ( w tym technicznych) i jakości. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo "lub równoważne", Wykonawca ma obowiązek podać w kosztorysie ofertowym konkretną nazwę tego asortymentu, a w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego (materiału lub urządzenia), zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się na równoważne rozwiązania, Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem "lub równoważne" Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy.


II.5) Główny kod CPV): 45400000-1,
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45421131-1, 45442100-8, 45432113-9, 45431100-8, 45421160-3, 45311000-0, 45314310-7, 45343000-3,


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawa zamówień publicznych. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęła żadna oferta. Zamówienie z wolnej ręki udziela się zgodnie z art. 66 ust. 1 powyższej ustawy po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A. w Warszawie Oddział w Lublinie, , ul. Stefczyka 3, 20-151 , Lublin, kraj/woj. lubelskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.