eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie modernizacji ogrodzenia terenu radiostacji Służewiec w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Warszawa: Wykonanie modernizacji ogrodzenia terenu radiostacji Służewiec w Warszawie
Numer ogłoszenia: 93997 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5745000, fax 022 5745009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ogrodzenia terenu radiostacji Służewiec w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ogrodzenia terenu radiostacji Służewiec w Warszawie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.Demontaż ogrodzenia wraz z cokołem od strony Jednostki Wojskowej ok. 60 m. 2.2.Wykonanie nowego ogrodzenia systemowego na cokole w linii starego ogrodzenia, zwieńczonego koncentriną płaską od strony Jednostki Wojskowej o wysokości całkowitej max. 2,40 m. Koncentrina płaska umieszczona na odkosach pionowych. Ogrodzenie systemowe : panele o wys.1,80 m z siatki zgrzewanej o prętach pionowych min.5 mm i podwójnych poziomych min.6 mm tworzących oczko 200 mm x 50 mm. Słupy systemowe. Kolor zielony RAL 6005. Na czas wykonania prac związanych z wymianą ogrodzenia od strony Jednostki Wojskowej wymagane jest ustawienie ogrodzenia tymczasowego. 2.3.Demontaż paneli z ram stalowych z siatką plecioną od Studia Filmowego Czołówka. Długość boku ogrodzenia ok. 151 m. 2.4.Wykonanie ogrodzenia systemowego zwieńczonego koncentriną płaską na odkosie pionowym na istniejącym cokole od strony studia filmowego Czołówka, wys. max. 2,40 m na istniejących słupach stalowych. Ogrodzenie systemowe jak w pkt.2. Montaż nowych odkosów na słupach dla koncentriny płaskiej. Usunięcie zanieczyszczeń, miejscowych uszkodzeń starej powłoki malarskiej luźno związanej z podłożem, pomalowanie farbą gruntującą i dwa razy nawierzchniową kolor RAL 6005. 2.5.Usunięcie zbędnej roślinności (krzaków i gałęzi)wzdłuż ogrodzenia od strony Studia Filmowego. 2.6.Wykonanie nowego ogrodzenia systemowego od strony pasażu handlowego w odległości min. 2 m od istniejącego ogrodzenia. Powyższe ogrodzenie należy wykonać na cokole, ogrodzenie jak w pkt.2 . Długość ogrodzenia ok.53 m. 2.7.Montaż koncentriny przestrzennej (zwoje) na nowym odcinku ogrodzenia od strony pasażu handlowego przy cokole ogrodzenia dł.53 m. 2.8.Wykonanie utwardzenia terenu wzdłuż nowego ogrodzenia o szerokości pasa 50 cm (warstwa żwiru gr. 3 cm na folii). 2.9.Wykonanie furtki o szer.1,20 m w starym ogrodzeniu od strony ul. Smyczkowej w celu dostępu do terenu pomiędzy nowym i starym ogrodzeniem usytuowanym przy pasażu handlowym. 2.10.Wykonanie nowego ogrodzenia systemowego jak w pkt.2 (wraz z koncentriną płaską) od strony ul. Smyczkowej (odcinek ogrodzenia od pasażu handlowego do budynku technicznego, długość orientacyjna 41 m). Panele ogrodzeniowe zamontować na istniejącym cokole z zastosowaniem nowych słupów systemowych. 2.11.Montaż koncentriny o zwojach płaskich na odkosie pojedynczym na istniejącym ogrodzeniu od ul. Smyczkowej (odcinek od Jednostki Wojskowej do budynku technicznego wraz z drugą bramą wjazdową i furtką) Orientacyjna długość koncentriny 87,80 m. Konserwacja i malowanie istniejącego ogrodzenia tj.: usunięcie zanieczyszczeń, miejscowych uszkodzeń starej powłoki malarskiej luźno związanej z podłożem, pomalowanie farbą gruntującą i dwa razy nawierzchniową o kolorze RAL 6005. 2.12.Konserwacja i malowanie(jak w pkt.11) starego ogrodzenia wraz z bramą przesuwną od strony ulicy Smyczkowej i parkingu pasażu (ogrodzenie oddzielające cześć mieszkalną nieruchomości od terenu zewnętrznego) 2.13.Miejscowe reperacje starego cokołu ogrodzenia, dwukrotne malowanie starego cokołu ogrodzenia farbą nawierzchniową. 2.14.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 .zł (słownie złotych: dwa tysiące). 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. O/Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1 56124060031111000049406320 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2A; 05-090 Raszyn w kancelarii pok. 004, lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 100 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b)dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1: - Oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych -Oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - prawo zamówień publicznych 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1).Wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości j minimum 100 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje ) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2).Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi: oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł; Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł, lub każdy Wykonawca składa dokument osobno, ale łączna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia nie może być mniejszą niż 50 000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin realizacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Gałczyńskiego 2A; 05 090 Raszyn, w godzinach urzędowania Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2A, 05-090 Raszyn, kancelaria 004.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.