Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Warszawa: Wymiana zasilaczy UPS w Oddziałach Okręgowych Narodowego Banku Polskiego
Numer ogłoszenia: 93988 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, faks 22 185 25 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana zasilaczy UPS w Oddziałach Okręgowych Narodowego Banku Polskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zasilaczy bezprzerwowych UPS wraz z demontażem istniejących zasilaczy w obiektach oddziałów okręgowych Narodowego Banku Polskiego w: Białymstoku 2 szt. (moc znam. min. 30kVA/27kW i 8kVA/7,2kW), Bydgoszczy 1 szt. (moc znam. min. 20kVA/18kW), Lublinie 1 szt. (moc znam. min. 20kVA/18kW), Łodzi 2 szt. (moc znam. min. 10kVA/9kW i 40kVA/36kW), Olsztynie 1 szt. (moc znam. min. 20kVA/18kW), Opolu 1 szt. (moc znam. min. 30kVA/27kW), Rzeszowie 3 szt. (moc znam. min. 20kVA/18kW). Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostarczenie, zainstalowanie, testowanie i uruchomienie fabrycznie nowych zasilaczy UPS zgodnie z przygotowaną przez wykonawcę i zatwierdzoną przez zamawiającego koncepcją instalacji elektrycznych współpracujących z zasilaczami UPS i harmonogramem prac, 2) dostarczenie baterii akumulatorów dla zasilaczy UPS lub podłączenia obecnie użytkowanych u zamawiającego baterii (w zależności od szczegółowych wymagań zamawiającego i możliwości technicznych), 3) wykonania nowych lub dostosowania istniejących instalacji elektrycznych dla dostarczonych zasilaczy UPS, 4) demontażu istniejących zasilaczy oraz elementów instalacji, które nie będą dłużej wykorzystywane oraz ich odebranie od zamawiającego do utylizacji, 5) opracowania i przekazania zamawiającemu instrukcji stanowiskowej w języku polskim dla każdego zasilacza UPS, 6) przeszkolenie pracowników obsługi w miejscach instalacji zasilaczy UPS, 7) opracowanie i dostarczenie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, 8) dostarczenie instrukcji obsługi dla każdego zasilacza UPS, 9) udzielenie gwarancji na oddane do użytku zasilacze UPS oraz nowe akumulatory na okres co najmniej 5 lat, 10) udzielenie co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane prace instalacyjne - w tym na wykorzystane przez wykonawcę w całości lub części istniejące instalacje oraz na akcesoria dostarczone wraz z zasilaczami UPS, 11) świadczenie serwisu w okresie trwania gwarancji z maksymalnym terminem na usunięcie awarii lub usterki wynoszącym 72 godziny, 12) wykonywanie w okresie trwania gwarancji corocznych przeglądów technicznych zasilaczy UPS, nie rzadziej jednak niż wynika to z zaleceń producenta zasilaczy UPS. Prace instalacyjne objęte zamówieniem wykonywane będą w czynnych obiektach NBP, które objęte są obowiązkową ochroną, co może powodować utrudnienia organizacyjne dla wykonawcy (np. praca w wyznaczonych godzinach)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na etapie składanie ofert zamawiający będzie wymagać wniesienia wadium w wysokości 19000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, obejmującego swym zakresem dostarczenie i zainstalowanie zasilaczy UPS o mocy znamionowej nie mniejszej niż 10kVA, o wartości zamówienia brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje, co najmniej 2 osobami, z których każda: posiada stosowne kwalifikacje do wykonywania przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia usług serwisowych, tj.: legitymuje się certyfikatem lub innym dokumentem wystawionym przez producenta zaoferowanych zasilaczy UPS, potwierdzającym przeszkolenie w zakresie ich serwisowania. Jeżeli wykonawca zaoferuje zasilacze UPS różnych producentów, powyższe wymaganie musi zostać spełnione dla każdego z nich.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
1) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy wykażą najwyższą liczbę należycie wykonanych zamówień potwierdzonych dokumentami, spełniających warunki, o których mowa w sekcji III.3.2). W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców wykaże wykonanie takiej samej liczby zamówień, o ich kolejności decydować będzie łączna wartość brutto wszystkich należycie wykonanych zamówień, ujętych w wykazie, w ten sposób, że wyższą lokatę otrzyma wykonawca, który wykonał zamówienia o najwyższej łącznej wartości brutto, a wykonawcy którzy wykonali zamówienia o niższej wartości odpowiednio kolejne, niższe lokaty. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający nie będzie przyznawał punktacji.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres gwarancji - 5
- 3 - Czas naprawy gwarancyjnej - 5
- 4 - Średnia sprawność zasilaczy UPS - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określone będą we wzorze umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Biuro Podawcze, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21, Kancelaria NBP..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenia zamówienia także Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy. 2. Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie w wysokości 5% ceny całkowitej oferty. 3. Jeżeli wykonawca składając wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z jego załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału, zastrzec w składanych dokumentach, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać (załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeżeli wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, zamawiający uzna, że zastrzeżenie jest bezskuteczne. 4. Wybrany wykonawca, któryrealizował będzie umowę: a) zobowiązany zostanie do zachowania w poufności i nieujawniania wszelkich informacji uzyskanych w jakiejkolwiek formie w związku z realizacją umowy, b) zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że zawarł umowę ubezpieczenia, której przedmiotem jest odpowiedzialność cywilna - deliktowa i kontraktowa - za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania wykonawcy w związku z wykonywaniem umowy. 5. Opis sposobu przygotowania i złożenia Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Wniosek): 1) Wniosek zostanie sporządzony w języku polskim, 2) Wraz z Wnioskiem wykonawca złoży: a) Oświadczenia i dokumenty wskazane w sekcji III.4 Ogłoszenia, b) pełnomocnictwo do podpisywania Wniosku i załączników, o ile prawo do podpisywania Wniosku nie wynika z innych dokumentów. Pełnomocnictwo do podpisywania Wniosku zostanie złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie lub osobę udzielającą pełnomocnictwa, 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył w formie oryginału Wniosek i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 4) Pozostałe dokumenty i oświadczenia można złożyć w formie oryginału lub kopii. Kopie mają być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. podpis wraz z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko), 5) Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 6) Wniosek wraz z dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji IV.4.4, w zamkniętym opakowaniu (kopercie) posiadającym następujące oznaczenie: NBP- Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Wymianę zasilaczy UPS w Oddziałach Okręgowych NBP. DKRZ-WPO-SŚ-241-068/DA/16, 7). Na stronie internetowej www.nbp.pl zamawiający zamieścił w formie edytowalnej formularz Wniosku oraz wzory formularzy oświadczeń i wykazów, które mogą być pomocne wykonawcom do przygotowania Wniosku. Zamawiający na etapie składania ofert, będzie wymagał od wykonawców, zaproszonych do składania ofert do złożenia autoryzacji producenta oferowanych zasilaczy UPS upoważniającej wykonawcę do ich sprzedaży, instalowania i serwisowania na terenie Polski (jeżeli wykonawca nie jest producentem)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Modernizacji łazienek i korytarzy wraz z placem zabaw i boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 169 im. Orła Białego przy ul. Uprawnej 9/17 cz. 1
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Remont jazu na rz. Jeziorka w km 33+518 w m. Zawodne
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- 384/2024 Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brzostowskiej 26 w Warszawie oraz roboty brukarskie przed wejściem do ww. budynku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Remonty w budynkach ZSCKR
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Remont i renowacja sal rozpraw Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku przy ulicy Nowe Ogrody 30 (dotyczy sal rozpraw nr: 28 i 30)
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.