eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujście › Rozbudowa strażnicy OSP w Kruszewie na cele kultury i integracji społecznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Ujście: Rozbudowa strażnicy OSP w Kruszewie na cele kultury i integracji społecznej.
Numer ogłoszenia: 93986 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujście , pl. Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście, woj. wielkopolskie, tel. 67 2840003, faks 67 2840151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa strażnicy OSP w Kruszewie na cele kultury i integracji społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres wykonywanych prac: a. W skład projektowanej inwestycji wchodzi: rozbudowa budynku Strażnicy OSP o świetlicę z zapleczem oraz pomieszczenia do ekspozycji zabytkowych pojazdów i sprzętu strażackiego na cele kultury i integracji społecznej, altana grillowa, wieża do suszenia węży strażackich. 3. Projektowana rozbudowa wraz z towarzyszącą komunikacją zlokalizowana jest na terenie działki Strażnicy OSP w Kruszewie przy ul. Towarowej. Inwestycja zajmuje teren w części wschodniej działki nr 175 i powiązana jest funkcjonalnie z istniejącym budynkiem straży. Od strony istniejących garaży zaprojektowano dodatkowe pomieszczenie na ekspozycję zabytkowych pojazdów strażackich, które swoimi wymiarami wymusza konieczność zakupu fragmentu sąsiedniej działki nr 173/4. Altana grillowa zlokalizowana została w dolnym narożniku działki Inwestora. Główne wejście do budynku i wjazd do garaży prowadzi od strony północnej. Teren ze spadkiem, uzbrojony. 4. Projektowane zagospodarowanie działki: a. istniejącą nawierzchnię asfaltową należy powiększyć uwzględniając dodatkowe stanowisko do ekspozycji zabytkowych pojazdów strażackich; b. dojście do budynku projektowane z kostki brukowej gr.6cm, c. nawierzchnia w pomieszczeniu wystawy sprzętu z kostki brukowej gr.6cm d. nawierzchnia pod altana z kostki brukowej gr. 6cm 5. W pasach zieleni wykonać opaskę z płyt chodnikowych 35x35x5 wokół obiektu ze spadkiem 1.5% 6. Inne elementy zagospodarowania terenu: zasiek na śmieci. 7. Budynek Strażnicy OSP w obecnej formie pełni wyłącznie funkcję garażu dla pojazdów i sprzętu gaśniczego. Zmiany poprzez rozbudowę mają to miejsce ożywić wprowadzając dodatkowe funkcje, takie jak: a. świetlica z zapleczem kuchennym i sanitarnym oraz tarasem na wiosenno - letnie imprezy lokalne i spotkania kulturalne; b. ekspozycja zabytkowego sprzętu strażackiego - to zbiór zabytkowych egzemplarzy sprzętu gaśniczego oraz dotychczas zdobytych pucharów i innych nagród przez miejscową jednostkę Ochotniczej Straży Pożarnej w Kruszewie; c. pomieszczenie zabytkowych pojazdów strażackich - ekspozycja zabezpieczona przed bezpośrednim działaniem czynników atmosferycznych; Możliwość zwiedzania przez wszystkich zainteresowanych; d. altana grillowa - miejsce rodzinnych i sąsiedzkich spotkań; W istniejącym budynku straży brak odpowiednich warunków sanitarnych i socjalnych dla potrzeb strażaków. Konieczne więc jest wygospodarowanie pomieszczeń socjalnych takich jak szatnia i sanitariaty z natryskami. W sanitariatach wygospodarowano miejsce na pralkę i wstępne spłukanie i suszenie odzieży ochronnej. Całość połączona komunikacją ogólną z budynkiem istniejącym. 8. Sieci i instalacje zewnętrzne: a. Kanalizacja sanitarna - odprowadzenie ścieków bytowych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie dziatki; b. Doprowadzenie wody z istniejącej sieci wodociągowej na terenie działki; c. Źródło ogrzewania - z projektowanej kotłowni na olej opałowy; magazyn oleju w piwnicy bezpośrednio pod pomieszczeniem kotłowni: d. Sieć elektryczna - z istniejącej sieci na terenie działki; e. Oświetlenie terenu wg projektu branżowego, f. Odprowadzenie wód opadowych: z dachu - bezpośrednio na teren działki Inwestora; z dróg i chodników - bezpośrednio na teren działki inwestora; g. Ciepła woda użytkowa - rozwiązanie wg branży sanitarnej. h. Usuwanie odpadów komunalnych - projektowane miejsce do gromadzenia odpadów na terenie działki. 9. Informacje dodatkowe: a. Rozbudowę zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej. b. Teren, na którym jest projektowany obiekt, nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie podlega ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. c. Teren objęty opracowaniem nie znajduje się w granicach terenu górniczego i tym samym nie występuje wpływ eksploatacji górniczej na działkę i teren zamierzenia budowlanego. 10. Rozbudowa o wymiarach (przy garażu) 15,79 (gł.) x 5,47 (szer.) x 5,18m (wys. attyki); od strony wschodniej działki 14,12 (szer.) x 15,79 (gł.) x6,45m (od posadzki do kalenicy). Poziom posadzki parteru dopasowany do poziomu posadzki w istniejącym budynku. Obiekt jako parterowy, bez podpiwniczenia zaprojektowano w technologii tradycyjnej murowanej. Dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej o spadku 35° i płaski o pochyleniu 4°. 11. Altana na planie sześciokąta o długości boku 3,50m, wysokość 3,17m; konstrukcja drewniana kryta gontem papowym w kolorze czerwieni. Spadek dachu 21%. 12. Wieża w konstrukcji drewnianej szkieletowej na planie kwadratu o wymiarach 2,55x2,55m 13. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.); b. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); c. ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.); d. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., Nr 47 poz. 401); e. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126); f. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie Książki Obiektu budowlanego ( Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1134); g. przepisy i wytyczne branżowe. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 13.04.2012 r. do godziny 08:00 - decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Gminy Ujście w Banku Zachodnim WBK SA I Oddział Ujście nr 43 1090 1320 0000 0000 3200 8520 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Remont OSP w Kruszewie. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie wewnętrznej Gminy Ujście od poniedziałku do piątku od 7.30 - 15.30. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a. zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, b. termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c. miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a. wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, b. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 7 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w - tym zakresie minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. budową i/lub przebudową i/lub remontem obiektów kubaturowych o wartości zadania min. 500.000 zł brutto każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę dla każdej z części, na zasadzie SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: jedną osobą - kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie pełnym; kierownikami robót: tj. jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, grzewczych w zakresie pełnym; oraz jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie pełnym wraz ze świadectwami kwalifikacyjnymi typu E i D. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę dla każdej z części, na zasadzie SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 300.000 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę dla każdej z części, na zasadzie SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Oferta cenowa, Odpowiednie pełnomocnictwa, Kopia dowodu wniesienia wadium, Harmonogram rzeczowo - finansowy; Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowej pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. UWAGA: z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego kosztorys ofertowy nie będzie podlegać ocenie. Kosztorys ofertowy będzie niezbędny Zamawiającemu do rozliczenia się z wykonawcą w sytuacji, jeżeli powstaną okoliczności wykonania nieprzewidzianych robót zamiennych lub będzie konieczność zaniechania części robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach : a. Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. b. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Remont obiektów będzie finansowany z następujących źródeł: środki własne Gminy, środki pochodzące z PROW na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.