eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowo › Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego typu Ekoterm Plus dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Filia w Tarnówku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Ostrowo: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego typu Ekoterm Plus dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Filia w Tarnówku
Numer ogłoszenia: 9391 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie , Ostrowo 25, 88-121 Ostrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3516626, faks 052 3516626.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego typu Ekoterm Plus dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Filia w Tarnówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia w orientacyjnej ilości 40.000 litrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.00.00 - 23.11.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie określa się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym względzie, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, dostarczą zamówiony olej opałowy własnym transportem, do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie, Filia w Tarnówku, wyrażą zgodę na odroczony okres płatności do 14 dni, licząc od dnia złożenia faktury, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku nr 223 , poz. 1655, z późn. zm.); spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - zapoznanie się oferenta ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji, - złożenie tylko jednej ważnej oferty cenowej (zgodnej z wymaganiami SIWZ) wraz z wymaganymi dokumentami i spełnienie przez oferenta wymagań określonych w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku, nr 223 poz. 1665, z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumentu potwierdzającego wymagane dane techniczne, parametry oleju opałowego lekkiego np. certyfikat, świadectwo jakości, 3) dokumentu stwierdzającego aktualną cenę oleju opałowego lekkiego u dostawcy (producenta) - cennika dostawcy (producenta) aktualnego na dzień 16 stycznia 2009 roku, który musi być potwierdzony podpisem za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3) aktualnej koncesji stwierdzającej posiadanie uprawnień na obrót olejem opałowym, 4) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) świadectwo autoryzacji, 6) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 7) Oświadczenia o: złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności, nie zaleganiu z płatnościami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do ZUS oraz z podatkami do Urzędu Skarbowego, związanymi z prowadzona działalnością, oświadczenia Wykonawcy, że jest przedstawicielem producenta paliw, którego ceny hurtowe będzie stosował, dane producenta należy podać ze świadectwa autoryzacji, 8) wypełnionych następujących załączników: nr 1 - formularz OFERTA nr 2 - oświadczenie w trybie art.. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp nr 3 - oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Ostrowo, Filia Tarnówko, Tarnówko, 88-121 Chełmce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Ostrowo, Filia Tarnówko, 88-121 Chełmce, pomieszczenie kasowe.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.