eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Kompleksowa modernizacja systemu grzewczego z zastosowaniem OZE w Domu Pomocy Społecznej w Jezioranach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Olsztyn: Kompleksowa modernizacja systemu grzewczego z zastosowaniem OZE w Domu Pomocy Społecznej w Jezioranach
Numer ogłoszenia: 93894 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32468 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210500, faks 089 5210501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa modernizacja systemu grzewczego z zastosowaniem OZE w Domu Pomocy Społecznej w Jezioranach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Kompleksowa modernizacja systemu grzewczego z zastosowaniem OZE w Domu Pomocy Społecznej w Jezioranach. Roboty budowlane dotyczące przedmiotu zamówienia będą wykonywane w obiektach nie ujętych w rejestrze zabytków, jedynie w otoczeniu zabytku oraz na posesji objętej ochroną konserwatorską (wymiana przyłączy co i cwu). Lokalizacja inwestycji: 11-320 Jeziorany, ul. Kajki 49, działka nr 295/2, obręb Jeziorany 1.Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1)wykonanie następujących robót budowlanych polegających na : a)termomodernizacji budynku kotłowni i zaplecza technicznego poprzez: -ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką w systemie bezspoinowym warstwą styropianu EPS70 o gr. 12 cm, -docieplenie stropodachu warstwą styropapy o gr 15 cm, pokryciu dachu papą termozgrzewalna oraz wymianę rynien i rur spustowych na tworzywowe, -ocieplenie fundamentów, daszków nad wejściami, obrzeży okien i drzwi, -wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonanie nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, -wykonanie robót towarzyszących, do których należą: wyburzenie przybudówki na elewacji zachodniej, usunięcie krat w oknach, likwidacja otworów nawiewnych nad oknami, b)przebudowie budynku kotłowni dla potrzeb kotłowni na biomasę poprzez: -wykonanie adaptacji wewnątrz budynku (wyburzenie ścianek działowych i wymurowania nowych; wyburzenia i wykucia nowych otworów okiennych, drzwiowych i wentylacyjnych; osadzenie stalowej bramy ocieplonej o odporności EI30; wykonanie nowych wylewek pod posadzki z wyrównaniem poziomu oraz wykonanie posadzek i okładzin ścian z płytek ceramicznych; wykonanie fundamentów pod kotły; wykonanie studzienki schładzającej, uzupełnienie tynków; malowanie), -wykonanie robót na zewnątrz budynku (wykonanie żelbetowych komór magazynu paliwa z rampą najazdową; wyburzenie murowanego komina, wyburzenie śmietnika i wędzarni), c)wykonaniu konstrukcji wsporczej kolektorów słonecznych oraz ogrodzeniu pola kolektorów, 2)wykonanie następujących robót sanitarnych polegających na : a)remoncie instalacji co w budynku łóżkowym poprzez: -modernizację instalacji co oraz wymianę grzejników na grzejniki stalowe płytowe z zaworem termomostatycznym z nastawą wstępną i głowicą termostatyczną. b)remoncie instalacji co i instalacji cwu budynku kotłowni wraz z zapleczem technicznym poprzez: -modernizację instalacji co oraz wymianę grzejników na grzejniki stalowe płytowe z zaworem termomostatycznym z nastawą wstępną i głowicą termostatyczną oraz w pomieszczeniu pralni i magazynu - grzejniki stalowe płytowe w wykonaniu ocynkowanym z zaworem termomostatycznym z nastawą wstępną i głowicą termostatyczną, -wymianę instalacji cwu wykonanej z rur stalowych ocynkowanych z zastosowaniem zaworów termostatycznych, c)remoncie instalacji co i instalacji cwu budynku administracyjnego poprzez: -modernizację instalacji co oraz wymianę grzejników na grzejniki stalowe płytowe drabinkowe z zaworem termomostatycznym z nastawą wstępną i głowicą termostatyczną, -wymianę instalacji cwu w piwnicy z zastosowaniem zaworów termostatycznych, d)instalacji kolektorów słonecznych pionowych płaskich w ilości 75 szt. o łącznej powierzchni absorberów 198 m2 , e)technologii kotłowni wraz z magazynkiem paliwa oraz przyłączy c.o. i cwu do budynków poprzez: -montaż kotłów wodnych o mocy nominalnej 2x250 kW wraz z niezbędnymi urządzeniami, -montaż przeponowego naczynia wzbiorczego instalacji co i cwu, rozdzielacza głównego i kotłowego, pomp obiegowych oraz stacji uzdatniania wody służącej do napełniania i uzupełniania zładu, -wykonanie węzła cieplnego kotłowni wraz z węzłem dla instalacji kolektorów słonecznych, -instalację chemicznego dezynfekowania wody, -instalację technologiczną kotłowni, -instalację zimnej wody, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji, -wymianę przyłączy co i cwu do budynków, 3)wykonanie następujących robót elektrycznych polegających na: a)instalacji elektrycznej kotłowni, b)automatyce i zasilaniu elektrycznemu urządzeń kotłowni, c)instalacji odgromowej budynku kotłowni i zaplecza technicznego, d)automatyce i zasilaniu elektrycznemu urządzeń kolektorów słonecznych, Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, w skład, której wchodzą m.in. projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, załącznik nr 8 do SIWZ - pozwolenie na budowę nr Je-13-2010 z dn. 09.08.2010r. oraz załącznik nr 9 do SIWZ - pozwolenie nr 606-10 z dn. 16.07.2010r Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków. 2.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem niniejszego zamówienia publicznego oraz uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do oceny zakresu realizowanych prac. Z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do realizacji umowy przez Wykonawcę Zamawiający nie będzie dokonywał żadnych dodatkowych płatności i zamówień. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.Roboty budowlane obejmują również: 1)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Planu BIOZ), dokonywanie przy udziale lub z upoważnienia Zamawiającego niezbędnych zawiadomień i zgłoszeń; 2)przejęcie od Zamawiającego przy udziale Inspektora Nadzoru terenu budowy; 3)roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę oraz poleceniami inspektora nadzoru, pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i przeciwpożarowych dla tego rodzaju robót. Wykonawca jest zobowiązany przy realizacji robót do zachowania szczególnej ostrożności z uwagi na ciągłą obecność mieszkańców i pracowników w remontowanym obiekcie oraz ich kondycję psychofizyczną. Zdaniem Zamawiającego obiekt klasyfikuje się według PKOB: 1220 (budynku użyteczności publicznej o charakterze administracyjnym) oraz 1130 (budynki zbiorowego zamieszkania, w tym domy mieszkalne dla ludzi starszych, studentów, dzieci i innych grup społecznych, np. domy opieki społecznej). 4)realizując przedmiot zamówienia Wykonawca winien mieć na względzie zapewnienie ciągłości dostaw ciepła i ciepłej wody mieszkańcom DPS w Jezioranach. Wszelkie przerwy w dostawie ciepła i ciepłej wody użytkowej należy uzgadniać i zgłaszać Dyrektorowi DPS Jeziorany, z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. Wszelkie prace związane z remontem instalacji c.o. będą wykonywane w czynnym obiekcie, 5)wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawę ewentualnych uszkodzeń powstałych z winy Wykonawcy; 6)zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane; 7)zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej terenu budowy; 8)prowadzenie dokumentacji budowy; 9)montaż maszyn, instalacji i wyposażenia w urządzenia i obiekty niezbędne do funkcjonowania placówki zgodnie z rozwiązaniami przewidzianymi w dokumentacji projektowej; 10)wykonanie niezbędnych pomiarów, badań, prób i sprawdzeń; 11)zainstalowanie urządzeń, dokonanie rozruchu urządzeń i wyposażenia, przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji na etapie rozruchu; 12)zagospodarowanie terenu należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, która uwzględnia zawarte założenia oraz wytyczne. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po wykonywanych pracach i co najmniej przywrócenia stanu pierwotnego; 13)opracowanie i świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 4.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)przedkładanie wszelkich zmian Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych do zatwierdzenia Zamawiającemu; 2)przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.04.92.881 z późn. zm.). Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane w standardzie i zgodnie z obowiązującymi normami; 3)wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, 4)roboty należy prowadzić pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów, w tym: bhp i przeciwpożarowych, zgodnie z wymaganiami obowiązującego prawa budowlanego i prawa w zakresie ochrony zabytków, 5)pokrycie przez Wykonawcę kosztów poboru energii elektrycznej i wody, zużytych podczas prowadzonych robót budowlanych; 6)obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy i terenach przyległych, Wykonawca zobowiązany jest utrzymać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci oraz ponieść koszty z tym związane. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych w obrębie placu budowy w okresie od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 7)wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń; 8)dla nowych urządzeń tego wymagających - dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi; 9)oznakowanie budynku i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności: dróg ewakuacyjnych, lokalizacji sprzętu p.poż., armatury, urządzeń, instalacji, miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji, informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana w ramach Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach oś priorytetowa: 6 - Środowisko przyrodnicze, działanie: 6.2. - Ochrona środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami, poddziałanie 6.2.1. - wykorzystanie odnawialnych źródeł energii Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wachelka INERGIS Sp. j., Ul. Kisielewskiego 18/28B, 42-215 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2315841,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2227499,43

  • Oferta z najniższą ceną: 2227499,43 / Oferta z najwyższą ceną: 2787970,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.