eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SPRZĘTU DLA SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU DLA SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU
Numer ogłoszenia: 93846 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Biuro Łączności, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239838, fax 022 5239676.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU DLA SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU DLA SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU według poniższej specyfikacji: 1.Centrala alarmowa z osprzętem / centrala alarmowa ilość zamawianego sprzętu 10 szt. 1.1 Oprogramowanie systemu ilość zamawianego oprogramowania 10 szt. 1.2 Klawiatura kodowa LCD z dużym wyświetlaczem, diodami sygnal. LED, z wbudowanym mikrofonem i głośnikiem do przesyłania informacji głosowych. ilość zamawianego sprzętu 30 szt 1.3 Moduł rozszerzenia zwiększający ilość linii dozorowych o 4, z dwoma wyjściami programowalnymi i ze stykiem sabotażowym w obudowie ilość zamawianego sprzętu 40 szt 1.4. Sygnalizator akustyczny wewnętrzny, piezoelektryczny, mikrostyk sabotażowy, klasa C potwierdzona załączonym certyfikatem ilość zamawianego sprzętu 20 szt 1.5 Drukarka szeregowa na papier ciągły o szerokości formatu A4 ilość zamawianego sprzętu 10 szt. 1.6 Moduł interfejsu PC-centrala / centrala-drukarka ilość zamawianego sprzętu 10 szt. 1.7 Moduł IP/interfejs sieciowy ilość zamawianego sprzętu 10 szt. 1.8 Moduł telekomunikacyjny /dialer telekomunikacyjny (homologacja IŁ) ilość zamawianego sprzętu 10 szt. 1.9 Moduł komunikacji głosowej ilość zamawianego sprzętu 10 szt. Sprzęt do systemów alarmowych zainstalowanych i będących w użytkowaniu zamawiającego: 1.10.Interfejs Centrala /PC/drukarka SKT 11S ilość zamawianego sprzętu 5 szt. 1.11.Interfejs Centrala /PC/ drukarka SAQ-11 ilość zamawianego sprzętu 5 szt. 1.12.Interfejs sieciowy UDP/IP SMN 36 ilość zamawianego sprzętu 15 szt. 1.13.Obudowa SAH 14 (do SMR 11 i SMT 12) ilość zamawianego sprzętu 200 szt. 1.14.Zasilacz SAP 20/2.0A ilość zamawianego sprzętu 5 szt. 1.15.Sygnalizator akustyczny wewnętrzny SP 200T ilość zamawianego sprzętu 30 szt. 1.16.Czujka dualna IRM270T ilość zamawianego sprzętu 50 szt. 1.17.Czujka dualna UP370T ilość zamawianego sprzętu 30 szt. 1.18.Czujka IR270T ilość zamawianego sprzętu 110 szt 1.19.Czujka zewnętrzna RK315 DT ilość zamawianego sprzętu 15 szt. 1.20.Radiolinia dwukanałowa RSU - N2/2 ilość zamawianego sprzętu 50 szt. 1.21.Czujka magnetyczna MK 470/MC ilość zamawianego sprzętu 50 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: - Zamawiający żąda wniesienia Wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium, zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), w wysokości: 2.500,- PLN (słownie: dwa tysiące pięćset PLN)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dopuszczeni są Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655.), w tym: Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością (minimum 50.000,-PLN) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, iż spełnia nw. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) tj: 2.1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, ze dostawy podane w wykazie o którym mowa w pkt. 3 zostały wykonane należcie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. warunki gwarancyjne - 10
  • 3. czas dokonania napraw urządzeń - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Wydział Finansowo-Organizacyjny Biura Łączności, 02-829 Warszawa, ul. Taneczna 67B, pok. 47.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 13:30, miejsce: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Wydział Finansowo-Organizacyjny Biura Łączności, 02-829 Warszawa, ul. Taneczna 67B, pok. 47.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nazwa nadana przez zamawiającego BŁ WFO 71-5/ 23 /2008 Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.