eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania rozbudowa drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad w km 0+921 - 2+122

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Ostróda: Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania rozbudowa drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad w km 0+921 - 2+122
Numer ogłoszenia: 93833 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42075 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania rozbudowa drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad w km 0+921 - 2+122.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Inżynier Projektu: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad w km 0+921 - 2+122 (dalej: Projekt) zobowiązany jest do wykonywania obowiązków jakie obciążają Zamawiającego: 1) przestrzegania ustaleń zawartych w umowie o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie: 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie: 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny. 2) wywiązywania się z tytułu niniejszej umowy oraz obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, a w szczególności przepisów Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym. 3) Inżynier Projektu na zasadach określonych w kodeksie cywilnym ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat. 2. Do podstawowych obowiązków Inżyniera Projektu w toku świadczenia usługi należy: a) gdziekolwiek Inżynier pełni obowiązki lub korzysta z uprawnień wymienionych lub wynikających z Projektu, tam uważa się, że działa on w imieniu Zamawiającego; b) Inżynier nie ma uprawnienia do zwolnienia żadnej ze Stron z żadnego obowiązku, zobowiązania ani odpowiedzialności objętej Projektem; c) wszelkie zatwierdzenia, sprawdzenia, świadectwa, zgody, badania, inspekcje, polecenia, powiadomienia, oferty, żądania, próby, lub podobne działania Inżyniera, włącznie z brakiem sprzeciwu, nie zwalniają Wykonawcy Robót z żadnej odpowiedzialności ponoszonej przez niego na mocy Projektu, włącznie z odpowiedzialnością za błędy, pominięcia, rozbieżności i niedopełnienia; d) Inżynier i przedstawiciel Inżyniera nie mają prawa do następujących działań, bez wiedzy i stosownej zgody Zamawiającego: - dokonywania zmian w Projekcie innych niż zmian realizacyjnych wynikających z postanowień Umowy z Wykonawcą Robót; - wprowadzając zmiany przewidziane postanowieniami umowy, spowodowania zwiększenia Kwoty Umowy z Wykonawcą Robót; - dopuszczenia do zwiększenia Kwoty Umowy z Wykonawcą Robót z innych powodów. 2.1. na etapie od wyboru wykonawcy inwestycji do rozpoczęcia budowy: a) przejęcie od Wykonawcy uzgodnionego harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji, b) udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, a także dokumentów formalno- prawnych wraz z dziennikiem budowy, c) sprawdzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz schematu organizacji ruchu przed przekazaniem Zamawiającemu do zatwierdzenia. 2.2. na etapie prowadzenia robót budowlano-montażowych: a) prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem wykonawcy, b) Inżynier jest obowiązany do organizowania w odstępach 90-dniowych spotkań z Wykonawcą Robót i jego personelem oraz z Zamawiającym w celu przedyskutowania stanu wykonania Robót objętych Projektem. Celem tych spotkań będzie przegląd osiągniętego postępu, przegląd harmonogramów wykonania robót i planów odnośnie dalszej działalności, stanu załogi, sprzętu, bezpieczeństwa, wyposażenia, dostaw materiałów, płatności, obecnych i przewidywanych trudności, powiązań z Podwykonawcami, wzajemnych roszczeń ze szczególnym uwzględnieniem dodatkowych kosztów, które mogłyby spowodować przekroczenie kwoty kontraktowej, itp. Z każdego spotkania Inżynier sporządzi protokół, który przedstawi Zamawiającemu, c) Inżynier jest zobowiązany do wydawania Wykonawcy Robót w formie pisemnej, z kopią do Zamawiającego, kolejno numerowanych poleceń Inżyniera mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, d) podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu, e) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, f) stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego, g) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją projektu, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, h) współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą Robót w okresie realizacji inwestycji, i) sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane (Rozdział 3 art. 25, 26) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, j) kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, k) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań ) dotyczących materiałów i urządzeń, l) kontrola wyników badań sprawdzających jakość materiałów proponowanych przez Wykonawcę Robót, zleconych przez Wykonawcę Robót niezależnemu Laboratorium Drogowemu, zaakceptowanemu przez Zamawiającego oraz kontrola badań i pomiarów kontrolnych wykonanych elementów obiektu; m) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, n) kontrola jakości wykonanych prac, o) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, p) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, q) wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich specjalistów, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji, r) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą Robót, oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, s) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, t) udział w odbiorach częściowych i końcowym, u) sporządzenie wniosków o potrącenia z tytułu wad i usterek, których nie można usunąć przez Wykonawcę Robót, v) opracowanie wraz z Wykonawcą Robót końcowego rozliczenia robót budowlanych oraz przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze. 2.3. Po zakończeniu robót budowlano-montażowych: a) wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji, b) udział w rozliczeniu końcowym. Przed podpisaniem umowy Inżynier Projektu wyznaczy spośród wskazanych inspektorów nadzoru osobę, która będzie pełniła funkcję Inżyniera Zarządzającego. Inżynier Zarządzający będzie przedstawicielem Inżyniera projektu. Projekt obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy drogi powiatowej Nr 1243N Ostróda - Tułodziad od km 0+921 do km 2+122. Droga przebiega przez grunty miejscowości Ostróda i Kajkowo, powiat ostródzki, województwo warmińsko-mazurskie. W ramach inwestycji zostaną wykonane następujące prace: Branża drogowa: - przebudowa jezdni oraz podbudowy do parametrów drogi powiatowej klasy Z, - sfrezowanie nawierzchni jezdni w rejonie skrzyżowania z DK Nr 16, - przebudowa istniejących skrzyżowań z drogami bocznymi, - przebudowa sygnalizacji świetlnej wraz z programem sterowania, - przebudowa i budowa chodników, - przebudowa i budowa zjazdów do działek, - przebudowa i budowa zatok autobusowych, - przebudowa parkingów, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - wycinka drzew kolidujących z inwestycją, - plantowanie i obsianie nasionami traw zieleńców. Branża energetyczna - przebudowa kolizji z kablami energetycznymi średniego napięcia i niskiego napięcia, - przebudowa kolizji z kablami i słupami oświetleniowymi, - przebudowa istniejącego słupa napowietrznej linii energetycznej nN 0,4 kV, - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych nn 0,4kV i SN 15kV, - zabezpieczenie istniejących kabli oświetleniowych. Branża sanitarna - przebudowa i budowa odwodnienia drogi (ulicy) w tym: budowa zintegrowanego osadnika i separatora, budowa kanału deszczowego wraz z wpustami odprowadzającymi wodę deszczową z rozbudowywanej ulicy, - przebudowa kolizji z istniejącej sieci wodociągowej, - przebudowa kolizji kanału sanitarnego. Branża gazowa - przebudowa sieci gazowej na odcinku kolizyjnym. Branża teletechniczna - przebudowa kolizji kanalizacji telefonicznej, - przebudowa istniejącego kabla podziemnego, - przebudowa istniejących kabli światłowodowych, magistralnych i rozdzielczych w kanalizacji teletechnicznej. Dokumentacja projektowa na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1243N Ostróda - Tułodziad od km 0+921 do km 2+122 znajduje się na stronie internetowej www.bip.powiat.ostroda.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1243N Ostróda - Tułodziad od km 0+921 do km 2+122. Rozliczenie za pełnienie usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy następować będzie w okresach kwartalnych, proporcjonalnie do postępu robót budowlanych w danym kwartale. W 2013 r. wykonanie usługi do kwoty 37 638,00 zł (w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, wartość jaka zostanie przekroczona będzie dorzucona do 2014 r. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie: 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie: 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie: 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie: 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane INSPEC Sp. z o.o., ul. 1 Maja 6, 10-118 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98334,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52275,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 298890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.