eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa odczynników do serologii grup krwi ZP/PN-14/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Białystok:
Dostawa odczynników do serologii grup krwi ZP/PN-14/16

Numer ogłoszenia: 93820 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników do serologii grup krwi ZP/PN-14/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku odczynników do serologii grup krwi:
1.1 Część 1 - Odczynnik monoklonalny anty - K w ilości 320 ml
1.2 Część 2 - Odczynnik monoklonalny lub poliklonalny anty - k (cellano) w ilości 120 ml
1.3 Część 3 - Odczynniki monoklonalne lub poliklonalne anty - Kpa w ilości 10 ml, anty - Kpb w ilości 10 ml
1.4 Część 4 - Odczynniki monoklonalne anty - M w ilości 200 ml, anty - N w ilości 200 ml
1.5 Część 5 - Odczynniki monoklonalne anty - Jka w ilości 100 ml, anty - Jkb w ilości 100 ml
1.6 Część 6 - Odczynniki monoklonalne anty - Lea w ilości 120 ml, anty - Leb w ilości 120 ml
1.7 Część 7 - Odczynniki monoklonalne anty - S w ilości 180 ml, anty - s w ilości 180 ml
1.8 Część 8 - Odczynniki anty - Fya w ilości 100 ml, anty - Fyb w ilości 100 ml
1.9 Część 9 - Odczynnik monoklonalny anty - P1 w ilości 100 ml
1.10 Część 10 - Odczynniki monoklonalne anty - C w ilości 320 ml, anty - c w ilości 320 ml, anty - Cw w ilości 320 ml, anty - E w ilości 320 ml, anty - e w ilości 320 ml
1.11 Część 11 - Odczynnik anty - IgG w ilości 500 ml
1.12 Cześć 12 - 20% roztwór glikolu polietylenowego w ilości 700 ml
1.13 Część 13 - Odczynnik Dolichotest w ilości 50 ml
1.14 Cześć 14 - Standard anty - D do PTA metodą mikrokolumnową w ilości 800 ml
1.15 Cześć 15 - Standard anty - D w ilości 700 ml
1.16 Część 16 - Surowica antyglobulinowa poliwalentna w ilości 1800 ml
1.17 Cześć 17 - Odczynnik papainowy w ilości 300 ml
1.18 Część 18 - Krwinki czerwone do kontroli ujemnego testu antyglobulinowego opłaszczone przeciwciałami anty - D 0 RhD + w ilości 96 ml
1.19 Cześć 19 - Krwinki czerwone do identyfikacji przeciwciał (zestaw) w ilości 192 ml
1.20 Część 20 - Krwinki czerwone do identyfikacji przeciwciał (zestaw) w ilości 96 ml
1.21 Część 21 - Krwinki kontrolne do układu ABO, Rh oraz antygenu K z układu Kell w ilości 40 zestawów
1.22 Część 22 - Odczynniki monoklonalne lub poliklonalne anty - Lua w ilości 10 ml, anty - Lub w ilości 10 ml.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
2.Zamawiający nie będzie żądać przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    1. Dla wyrobów podlegających obowiązkowi zgłoszenia/powiadomienia/ przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 j.t.) wymagane jest (jeżeli dotyczy):
    a) zgłoszenie/powiadomienie do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych posiadające niepowtarzalny, dwunastocyfrowy identyfikator dokumentu, widoczny z lewej strony stopki na każdej stronie formularza*
    lub
    b) potwierdzenie wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wypełnieniu obowiązku nałożonego ustawą;
    lub
    c) potwierdzenie przeniesienia danych o wyrobie medycznym wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
    * Uwaga! Egzemplarz formularza zgłoszenia i powiadomienia z wyzerowanym identyfikatorem nie spełnia wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie sposobu dokonywania zgłoszeń i powiadomień dotyczących wyrobów (Dz. U. z 2016 r., poz. 59 j.t.) i w związku z tym nie zostanie uznany za ważny.
    2. Dla wyrobów niezaklasyfikowanych jako wyrób medyczny (jeżeli dotyczy): a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu obowiązkowi zgłoszenia/ powiadomienia/przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
    3. Certyfikat WE (jeżeli dotyczy) lub oświadczenie Wykonawcy (jeżeli nie dotyczy).
    4. Deklarację zgodności (jeżeli dotyczy) lub oświadczenie Wykonawcy (jeżeli nie dotyczy).
    5. Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia - sporządzoną zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
    6. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie Części 11 oraz Części 16, zgodnie z Wykazem stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny czy zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ poprzez:
    a) w zakresie Części 11:
    - ocenę swoistości przeciwciał monoklonalnych anty - IgG odczynnika - ocenę swoistości odczynnika w PTA z odczynnikiem anty - IgG;
    - w przypadku stwierdzenia prawidłowych dodatnich reakcji przeciwciał anty - IgG, odczynnik zostanie zakwalifikowany jako spełniający wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ;
    - w przypadku stwierdzenia nieprawidłowych ujemnych reakcji przeciwciał anty - IgG, odczynnik nie zostanie zakwalifikowany, tj. nie potwierdzi spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, a w konsekwencji oferta Wykonawcy, oferującego taki odczynnik zostanie odrzucona;
    b) w zakresie Części 16:
    - ocenę wykrywania przeciwciał klasy IgG oraz składników C3 dopełniacza - ocenę swoistości odczynnika w PTA-LISS;
    - w przypadku stwierdzenia prawidłowych dodatnich reakcji przeciwciał anty - IgG lub C3 dopełniacza, odczynnik zostanie zakwalifikowany jako spełniający wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ;
    - w przypadku stwierdzenia nieprawidłowych ujemnych reakcji przeciwciał anty - IgG lub C3 dopełniacza, odczynnik nie zostanie zakwalifikowany, tj. nie potwierdzi spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, a w konsekwencji oferta Wykonawcy, oferującego taki odczynnik zostanie odrzucona.
    Zamawiający informuje, iż nie będzie zwracał załączonych próbek. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest obciążyć Zamawiającego kosztami przekazanych próbek, przy czym cena próbki nie może przekroczyć ceny jednostkowej z oferty, a ilość próbek na fakturze nie może przekroczyć ilości żądanej przez Zamawiającego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1. Formularz oferty - sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy).
3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ lub inny dokument, z którego wynika takie zobowiązanie (jeżeli dotyczy).
4. Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. III.4.2) ust. 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji dostaw sukcesywnych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
3. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 2. mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i za zgodą obu Stron, w formie aneksu, wprowadzone do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RCKiK w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 204 lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt jednej strony 0,40 PLN (Opłata w kasie lub przelewem).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 12:00, miejsce: RCKiK w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.