eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › EZ/ZP/37/2016 Zakup i sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego ŚCP i Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Kielce: EZ/ZP/37/2016 Zakup i sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego ŚCP i Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 93816 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3671339, faks 041 3660014, 3671226, 3455584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wszzkielce.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ/ZP/37/2016 Zakup i sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego ŚCP i Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego ŚCP i Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Pakietach od nr 1 do nr 19 stanowiących załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Pakiet nr 1 - Gwoździe śródszpikowe TEN do posiadanego zestawu Titanium ElasticNail System firmy SYNTHES Pakiet nr 2 - Druty Kirschnera Pakiet nr 3 - Groty Apex do posiadanego systemu stabilizatorów zewnętrznych Monotube Triax firmy Stryker Pakiet nr 4 - Ostrza do kraniotomu oraz kątnic i prostnic Pakiet nr 5 - Ostrza i płytki jednorazowego użytku do dermatomu Zimmer Pakiet nr 6 - Ostrza do dermatomów Silver, Braithwaite, Cobbet Pakiet nr 7 - Staplery i endostaplery Pakiet nr 8 - Zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego Pakiet nr 9 - Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia), wymienne silikonowe sondy gastrostomijne Pakiet nr 10 - Zestawy do drenażu opłucnej Pakiet nr 11 - Elektrody, kable i uchwyty do diatermii chirurgicznej, kleszcze do bipolarnego zamykania dużych naczyń Pakiet nr 12 - Klipsy jednorazowe z czystego tytanu do klipsownicy wielorazowej pneumatycznej Challenger TI-P Pakiet nr 13 - Ostrze jednorazowego użytku do piły oscylacyjnej firmy Stryker Pakiet nr 14 - Zastawki do leczenia wodogłowia, dreny komorowe, dreny obwodowe, zbiorniki płynu mózgowo-rdzeniowego Pakiet nr 15 - Wkręty, podkładki, wiertła, gwintowniki, igły chirurgiczne Pakiet nr 16 - Klipsy do operacji tętniaków Pakiet nr 17 - Jednorazowe sterylne ssaki neurochirurgiczne Pakiet nr 18 a - Implanty do chirurgii szczękowo-twarzowej niewchłanialne Pakiet nr 18 b - Dzierżawa instrumentarium, bank implantów Pakiet nr 19 a - Implanty do chirurgii szczękowo-twarzowej niewchłanialne Pakiet nr 19 b - Dzierżawa instrumentarium Szczegóły w zakresie dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, rozumiane jako - zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną dostawę której przedmiotem był asortyment o charakterze tożsamym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika, przychodnia) o wartości (umowy) brutto minimum: dla pakietu nr 1 - 42.000,00 zł każda dla pakietu nr 2 - 6.000,00 zł każda dla pakietu nr 3 - 4.000,00 zł każda dla pakietu nr 4 - 4.000,00 zł każda dla pakietu nr 5 - 5.000,00 zł każda dla pakietu nr 6 - 2.000,00 zł każda dla pakietu nr 7 - 26.000,00 zł każda dla pakietu nr 8 - 500,00 zł każda dla pakietu nr 9 - 10.000,00 zł każda dla pakietu nr 10 - 900,00 zł każda dla pakietu nr 11 - 32.000,00 zł każda dla pakietu nr 12 - 14.000,00 zł każda dla pakietu nr 13 - 1.000,00 zł każda dla pakietu nr 14 - 162.000,00 zł każda dla pakietu nr 15 - 10.000,00 zł każda dla pakietu nr 16 - 66.000,00 zł każda dla pakietu nr 17 - 3.000,00 zł każda dla pakietu nr 18a i 18b - 28.000,00 zł każda dla pakietu nr 19a i 19b - 4.000,00 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniających należyte wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    4) wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) min. 1 dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca w w/w wykazie wskazuje wyłącznie dostawy o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości brutto umowy minimum: dla pakietu nr 1 - 42.000,00 zł każda dla pakietu nr 2 - 6.000,00 zł każda dla pakietu nr 3 - 4.000,00 zł każda dla pakietu nr 4 - 4.000,00 zł każda dla pakietu nr 5 - 5.000,00 zł każda dla pakietu nr 6 - 2.000,00 zł każda dla pakietu nr 7 - 26.000,00 zł każda dla pakietu nr 8 - 500,00 zł każda dla pakietu nr 9 - 10.000,00 zł każda dla pakietu nr 10 - 900,00 zł każda dla pakietu nr 11 - 32.000,00 zł każda dla pakietu nr 12 - 14.000,00 zł każda dla pakietu nr 13 - 1.000,00 zł każda dla pakietu nr 14 - 162.000,00 zł każda dla pakietu nr 15 - 10.000,00 zł każda dla pakietu nr 16 - 66.000,00 zł każda dla pakietu nr 17 - 3.000,00 zł każda dla pakietu nr 18a i 18b - 28.000,00 zł każda dla pakietu nr 19a i 19b - 4.000,00 zł każda Do wykazu Wykonawca winien załączyć dla co najmniej jednej dostawy dowody, iż zostały wykonywane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1) oświadczenie wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 4a do SIWZ), 16. Pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być załączone do oferty: Oferta musi dodatkowo zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), 2) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 3) oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 4a do SIWZ), Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest ujawnić w. ww. oświadczeniu jaką część przedmiotu zamówienia zamierza zlecić podwykonawcy. W przypadku nie złożenia w ofercie ww. oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona całość przedmiotu zamówienia siłami własnymi. 4) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, 5) w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) - aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: a) wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. b) określenie zakresu pełnomocnictwa, c) podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. 6) dokumenty na potwierdzenie iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty: a) opisy, katalogi, specyfikacje techniczne oferowanego asortymentu itp. autentyczność złożonych dokumentów musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Dokumenty winne zawierać czytelną informację którego asortymentu dotyczą. b) właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych /Dz. U. 2015r. poz. 876/ oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia (certyfikaty CE /deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów ww. ustawy wraz z załączeniem innych dokumentów potwierdzających iż produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, wynikające z odrębnych przepisów, z czytelnym oznaczeniem którego produktu dotyczą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANY UMOWY 1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie: a) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w § 3 ust 6, b) zmiany danych teleadresowych, c) zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie, d) zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SIWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 2. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia): a) wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu, b) zmiany terminu obowiązywania umowy o którym mowa w § 2 ust 2, c) zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową poprzez rezygnację z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymenty na rzecz danej pozycji pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększanej ilościowo oraz wartość umowy nie może ulec podwyższeniu, a zmiana zostanie zaakceptowana przez strony. 3. Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku: a) ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objętego umową., b) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielkość. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1, dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony. ZMIANY UMOWY 1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie: 1) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w § 3 ust 6, 2) zmiany danych teleadresowych, 3) zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie, 4) zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SIWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 2. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia): 1) wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu, 2) zmiany terminu obowiązywania umowy o którym mowa w § 2 ust 2, 3) zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową poprzez rezygnację z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymenty na rzecz danej pozycji pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększanej ilościowo oraz wartość umowy nie może ulec podwyższeniu, a zmiana zostanie zaakceptowana przez strony. 3. Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku: 1) ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objętego umową., 2) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielkość. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1, dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wszzkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W KIELCACH Dział Zamówień Publicznych ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W KIELCACH ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce w sekretariacie Dyrektora Naczelnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Gwoździe śródszpikowe TEN do posiadanego zestawu Titanium ElasticNail System firmy SYNTHES.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Gwoździe śródszpikowe TEN do posiadanego zestawu Titanium ElasticNail System firmy SYNTHES. Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Druty Kirschnera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Druty Kirschnera Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Groty Apex do posiadanego systemu stabilizatorów zewnętrznych Monotube Triax firmy Stryker.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Groty Apex do posiadanego systemu stabilizatorów zewnętrznych Monotube Triax firmy Stryker Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Ostrza do kraniotomu oraz kątnic i prostnic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Ostrza do kraniotomu oraz kątnic i prostnic Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Ostrza i płytki jednorazowego użytku do dermatomu Zimmer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Ostrza i płytki jednorazowego użytku do dermatomu Zimmer Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Ostrza do dermatomów Silver, Braithwaite, Cobbet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - Ostrza do dermatomów Silver, Braithwaite, Cobbet Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Staplery i endostaplery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - Staplery i endostaplery Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - Zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia), wymienne silikonowe sondy gastrostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia), wymienne silikonowe sondy gastrostomijne Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Zestawy do drenażu opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - Zestawy do drenażu opłucnej Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Elektrody, kable i uchwyty do diatermii chirurgicznej, kleszcze do bipolarnego zamykania dużych naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 - Elektrody, kable i uchwyty do diatermii chirurgicznej, kleszcze do bipolarnego zamykania dużych naczyń Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Klipsy jednorazowe z czystego tytanu do klipsownicy wielorazowej pneumatycznej Challenger TI-P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 - Klipsy jednorazowe z czystego tytanu do klipsownicy wielorazowej pneumatycznej Challenger TI-P Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Ostrze jednorazowego użytku do piły oscylacyjnej firmy Stryker.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 - Ostrze jednorazowego użytku do piły oscylacyjnej firmy Stryker Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Zastawki do leczenia wodogłowia, dreny komorowe, dreny obwodowe, zbiorniki płynu mózgowo-rdzeniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 - Zastawki do leczenia wodogłowia, dreny komorowe, dreny obwodowe, zbiorniki płynu mózgowo-rdzeniowego Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Wkręty, podkładki, wiertła, gwintowniki, igły chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15 - Wkręty, podkładki, wiertła, gwintowniki, igły chirurgiczne Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Klipsy do operacji tętniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16 - Klipsy do operacji tętniaków Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Jednorazowe sterylne ssaki neurochirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 17 - Jednorazowe sterylne ssaki neurochirurgiczne Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 a - Implanty do chirurgii szczękowo-twarzowej niewchłanialne Pakiet nr 18 b - Dzierżawa instrumentarium, bank implantów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 18 a - Implanty do chirurgii szczękowo-twarzowej niewchłanialne Pakiet nr 18 b - Dzierżawa instrumentarium, bank implantów Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 a - Implanty do chirurgii szczękowo-twarzowej niewchłanialne Pakiet nr 19 b - Dzierżawa instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 19 a - Implanty do chirurgii szczękowo-twarzowej niewchłanialne Pakiet nr 19 b - Dzierżawa instrumentarium Szczegółowy opis znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.