eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Wykonywanie usług wywozu odpadów komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Sieradz: Wykonywanie usług wywozu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 93806 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86923 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sieradzu, pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8220532, faks 043 8227861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług wywozu odpadów komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu odpadów z nieruchomości przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu, przy ul. P.O.W. 27 w Sieradzu oraz w m. Rafałówka 2. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie przez Wykonawcę zamówienia pojemników w użyczenie na składowanie odpadów o następującej pojemności: 1) z nieruchomości przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu pojemnik 7 m3, 2) z nieruchomości przy ul. P.O.W. 27 w Sieradzu pojemnik 1,10 m3, 3) z nieruchomości w m. Rafałówka 2 pojemnik 0,24 m3. 3.Ustala się następujące terminy wywozu odpadów: 1) nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu z nieruchomości przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu, 2) jeden raz, co dwa tygodnie z nieruchomości przy ul. P.O.W. 27 w Sieradzu, 3) jeden raz w tygodniu z nieruchomości w m. Rafałówka 2 a w szczególnych przypadkach na żądanie zamawiającego. Oferenci winni podać ceny przy założeniu, że ilość wywozu nieczystości stałych będzie wynosiła do 770 m3 w tym : - odpady komunalne niesegregowane z nieruchomości przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu do 720 m3 , - odpady komunalne niesegregowane z nieruchomości przy ul. P.O.W. 27 w Sieradzu do 40 m3, - odpady komunalne niesegregowane z nieruchomości w m. Rafałówka 2 do 10 m3. Jeżeli ilość faktycznie wywiezionych nieczystości stałych będzie mniejsza lub większa niż określona, Zamawiający zapłaci kwotę stanowiącą iloczyn faktycznej ilości wywiezionych nieczystości stałych przez cenę za 1m3 odpadów. Przy wyborze oferty decyduje cena za całość zamówienia, zgodnie z określonymi danymi przez Zamawiającego. Odpady komunalne będą wywożone na wysypisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. 4. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 6.Podwykonawstwo Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ma obowiązek określenia w ofercie, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A.S.A. EKO Polska Sp. z o.o., ul. Lecha 10, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31269,70

  • Oferta z najniższą ceną: 31269,70 / Oferta z najwyższą ceną: 32885,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.