eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa i sprzedaż artykułów spożywczych - sypkich dla Socjalizacyjnej Całodobowej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Elbląg: Dostawa i sprzedaż artykułów spożywczych - sypkich dla Socjalizacyjnej Całodobowej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 93701 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Socjalizacyjna Całodobowa Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Elblągu , ul. Chrobrego 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2336019, faks 55 2336019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.domdziecka.elblag.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i sprzedaż artykułów spożywczych - sypkich dla Socjalizacyjnej Całodobowej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ananasy w syropie 7 szt.; Aromaty 20 szt. ; Budyń 60 szt.; Barszcz czerwony 330 ml 8 szt.; Bułka tarta 50 kg ; Brzoskwinie w syropie 10 szt.; Cukier puder 10 kg; Cukier waniliowy 30 szt.; Cukier 500 kg: Czosnek granulowany 10 szt.; Cynamon 10 szt.; Dżem 280g 500 szt.; Fasola sucha 15 kg; Groszek konserwowy 180g 25 szt.; Groch łuskany 20 kg; Galaretka owocowa 20 szt.; Herbata miętowa 20 saszetek 5 op.; Herbata granulowana 100 g 170 szt.; Kwasek cytrynowy 30 szt.; Kisiel 50 szt.; Keczup 500g 80 szt.; Kasza jęczmienna 40 kg; Kawa Inka 25 szt.; Koncentrat pomidorowy 30% - 900g 30 szt.; Koncentrat pomidorowy 30% - 180g 40 szt.; Kasza manna 5 kg; Kompot truskawkowy 900ml 50 szt. ;Kompot czarna porzeczka 900ml 50 szt. ; Kukurydza konserwowa 180g 20 szt.; Kakao 100g 30 szt.; Liść laurowy 10 szt.; Przyprawa do zup w płynie l L 20 szt.; Musztarda stołowa 190g 50 szt.; Majeranek 50 szt. ; Makaron nitka 20 kg; Makaron świderki 80 kg ; Mąka pszenna typ 500 220 kg ; Majonez 900g 25 szt.; Mąka ziemniaczana 20 kg; Miód naturalny 370g 20 szt.; Mak 2,50 kg ; Migdały płatki 1 kg ; Ocet 15 szt. ; Olej 500 ml 50 szt. ; Olej 1000 ml 50 szt. ; Ogórek konserwowy 900g 60 szt. ; Papryka sucha 40 szt.; Papryka konserwowa 900ml 50 szt.; Pieprz mielony naturalny 150 szt. ; Płatki ryżowe 500g 25 szt. ; Proszek do pieczenia 35 szt.; Płatki owsiane 500g 15 szt.; Płatki jęczmienne 15 szt.; Płatki kukurydziane 500g 50 szt.; Rodzynki 1,50 kg ; Ryż 40 kg ; Sól 100 kg ; Sok owocowa spiżarnia 420 ml 50 szt.; Szczaw konserwowy 900ml 20 szt. ; Przyprawa do zup w proszku 20 kg ; Przyprawa do mięsa 40 szt.; Przyprawa do drobiu 30 szt.; Wiórki kokosowe 1,50 kg ; Fasola czerwona konserwowa 10 szt.; Oregano 5 szt. ; Żelatyna 50g 10 szt.; Ćwikła z chrzanem 380g 20 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - Termin płatności - 10.00
  • 3 - Warunki płatności - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domdziecka.elblag.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Socjalizacyjna Całodobowa Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Elblągu 82-300 Elbląg ul. Chrobrego 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Socjalizacyjna Całodobowa Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Elblągu 82-300 Elbląg ul. Chrobrego 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.