eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Utrzymanie czystości oraz zieleni na terenie Miasta Golubia-Dobrzynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Golub-Dobrzyń: Utrzymanie czystości oraz zieleni na terenie Miasta Golubia-Dobrzynia
Numer ogłoszenia: 93696 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń , Pl. Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 683-54-10, faks 0-56 683-54-15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości oraz zieleni na terenie Miasta Golubia-Dobrzynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości oraz stanu zieleni miejskiej na terenie Miasta Golub-Dobrzyń 2.Letnie sprzątanie ulic obejmuje ulice wraz z przyległymi chodnikami, będącymi w zarządzie Gminy Miasto Golub-Dobrzyń. Letnie sprzątanie ulic dotyczy dróg utwardzonych. Wykaz ulic, których sprzątanie powinno odbyć się przynajmniej raz w tygodniu: - ul. Kościuszki; - ul. Kilińskiego, - Pl. Tysiąclecia, - ul. Szkolna, - ul. Działyńskich, - ul. Konopnickiej, - ul. Żeromskiego, - ul. Sienkiewicza,, - ul. Mickiewicza, - ul. Rynek, - ul. Zamkowa, - ul. Kościelna, - ul. 17 Stycznia. Sprzątanie pozostałych ulic powinno odbywać się przynajmniej raz w miesiącu i na zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego. 3.Opróżnianie koszy ulicznych- rozumie się opróżnianie koszy w 1/4 nie zapełnionych. Śmieci z koszy należy dostarczyć na gminne wysypisko śmieci. Do wykonawcy należy również zrzut nieczystości na wysypisko oraz uiszczanie opłaty z tytułu ochrony środowiska. 4.Sprzątanie po imprezach organizowanych przez Burmistrza Miasta Golubia-Dobrzynia. 5.Zimowe oczyszczanie Miasta w zakres którego wchodzi: a)zakup i wykonywanie mieszanki piasku z solą w stosunku przewidzianych przepisami, b)ustawienie skrzynek z mieszanką piasku z solą według uzgodnień z Zamawiającym, pojemniki zapewni Zamawiający, c)usuwanie gołoleci w ciągu 30 minut od jej powstania i na każdą interwencję przedstawiciela Zamawiającego, d)rozpoczęcie odśnieżania i usuwanie śniegu w ciągu 30 min od rozpoczęcia opadu lub/i na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego, e)przeprowadzenie zimowego oczyszczania Miasta obejmować będzie mechaniczne oraz ręczne usuwanie śniegu i lodu, i obejmuje wszystkie ulice gruntowe i utwardzone będące własnością miasta Golubia-Dobrzynia (wykaz ulic według załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji), f)pozimowe sprzątanie ulic przeprowadzi we własnym zakresie Zamawiający, g)oczyszczanie koszy ulicznych, zrzut odpadów na wysypisko śmieci wraz z uiszczeniem opłaty środowiskowej, h)opróżnianie pojemników do selekcyjnej zbiórki odpadów (opróżnianie w momencie gdy pojemniki są w 1/4 nie zapełnione). 6.Całoroczne utrzymanie terenów zieleni miejskiej obejmuje stałą opiekę, utrzymanie miejsc pamięci oraz dekorację Miasta (święta państwowe, religijne i inne okazje). Zakres utrzymania obejmuje pielęgnacje istniejących zieleńców, rabatów kwiatowych, drzew i krzewów, dokonywanie nasadzeń, budowę nowych i odbudowę starych trawników, utrzymanie żywopłotów, odmładzanie, prześwietlanie drzew i krzewów ozdobnych, przycinanie drzew i krzewów rosnących w pasach drogowych będących w zarządzie Gminy Miasto Golub-Dobrzyń, zabezpieczanie drzew i krzewów na okres zimowy, prace porządkowe na terenach zielonych, wywieszanie flag w miejscach pamięci narodowej na terenie miasta oraz dekoracji świątecznych, przygotowanie propozycji zmian zagospodarowania terenów zielonych i inne roboty towarzyszące tym pracom. Lasy komunalne przeznaczone do oczyszczania obejmują obszar 680 000 m2 powierzchni i obejmuje swoim obszarem lasy komunalne przy ul. Szosa Rypińska, Lipnowska, Kościuszki, PTTK, Leśna, Sosnowa, Cisowa. Oczyszczanie lasów komunalnych należałoby przeprowadzić cztery razy w roku w pierwszych dniach miesięcy: a)kwiecień, b)czerwiec, c)sierpień, d)październik. Dodatkowe prace związane z zakładaniem nowych placów zieleni wykona we własnym zakresie Zamawiający. Likwidację dzikich wysypisk śmieci wraz z wszelkimi nieczystościami z terenu lasów komunalnych oraz jesienne porządki terenów zielonych (grabienie liści) przeprowadzi we własnym zakresie Zamawiający. Stałym utrzymaniem objęte są: - rabaty kwiatowe - 300 m2, - gazony i wazony kwiatowe - 150 m2, - żywopłoty 500 mb, - trawniki 50 346 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym oraz aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych); 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą wartością min. 400 000 zł brutto i zakresem przedmiotowemu zamówieniu) oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Potencjał techniczny, jakim powinien dysponować Wykonawca tj.: a)zamiatarka uliczna - 1 szt. b)przyczepy o ładowności powyżej 3 ton - 1 szt. c)przyczepy o ładowności 6 ton i powyżej - 2 szt., d)ciągniki rolnicze o mocy 60 kW i powyżej - 2 szt., e)samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności powyżej 10 ton - 1 szt., f)pług śnieżny ciągnikowy -2 szt., g)pług śnieżny samochodowy - 1 szt., h)ładowacz cyklop - 2 szt., i)ładowarka o pojemności łyżki min. 1.5 m3 - 1 sztuka, j)piaskarki - szt. 3, k)kosiarki spalinowe - 2 szt., l)kosy spalinowe - 2 szt., m)kosiarki rotacyjne - 1 szt. n)piła spalinowa - 1 szt. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych; 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny; 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ; 2)wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, uzupełniony przez wykonawcę w części dotyczącej wykonawcy; 3)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 4)dokumenty, o których mowa w pkt 2. 2.Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, winien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie -zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 4 do SIWZ; 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 5 do SIWZ; 5)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym) 6)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym (aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych); 7)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował- zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 6 do SIWZ; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2 ppkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm./), potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 3. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golub-dobrzyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń Pl. Tysiąclecia 25 87-400 Golub-Dobrzyń pokój nr 9 (I piętro budynku).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń Pl. Tysiąclecia 25 87-400 Golub-Dobrzyń, Pokój nr 1C (parter budynku).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.