eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Utrzymanie 5-ciu cmentarzy komunalnych i zarządzanie nimi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Przemków: Utrzymanie 5-ciu cmentarzy komunalnych i zarządzanie nimi
Numer ogłoszenia: 93675 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 71301 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, plac Wolności, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 83 19 209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie 5-ciu cmentarzy komunalnych i zarządzanie nimi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Przemków i zarządzanie nimi, tj. cmentarzami położonymi w: Przemkowie ul. Kaczanowska i Strzelecka, Jakubowie Lubińskim, Krępie i Wysokiej. Usługę należy wykonywać zgodnie z: Ustawa z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. Z 1972 r. Nr 47, poz. 1013 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministrów Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska oraz Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 20 października 1972 r. w sprawie urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych oraz chowaniu zmarłych, Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 lipca 2003 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów, Regulaminem porządkowym cmentarzy komunalnych na terenie gminy i miasta Przemków. Obowiązki Wykonawcy: 1) Utrzymanie porządku na terenie cmentarzy, w szczególności: a) letnie i zimowe utrzymanie, konserwacja i remonty bieżące terenów cmentarzy wraz ze wszystkimi elementami stanowiącymi wyposażenie, b) utrzymanie letnie i zimowe chodników, parkingów i terenów zieleni, w szczególności: zamiatanie, które może być wykonane za pomocą narzędzi ręcznych (szczotki, miotły) lub wyspecjalizowanych maszyn wyposażonych w szczotki, urządzenia do zwilżania nawierzchni. Ponadto, w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi z przejść oraz dojazdów. Zimowe oczyszczanie obejmuje zgarnianie śniegu i układanie go w pryzmy lub usuwanie. Zgarnianie śniegu może odbywać się zarówno mechanicznie (przy użyciu małych odśnieżarek, pługów śnieżnych) jak i ręcznie. Wykonywanie prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni niskiej i wysokiej, tj.: pielenie alei i kwater, grabienie trawników, wygrabianie i zamiatanie liści, przycinanie gałęzi drzew, w razie zaistniałej potrzeby przeprowadzanie wycinki drzew (zgodnie z obowiązującymi przepisami) i usuwanie wiatrołomów w razie wichur, c) przygotowanie cmentarzy i parkingów przed 1 listopada, w szczególności: sprzątnięcie dróg i terenów wokół cmentarza, zapewnienie wywozu nieczystości, wytyczanie miejsc parkingowych wraz z zapewnieniem dojazdu (Przemków ulica Kaczanowska), d) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z eksploatacją i bieżącym utrzymaniem cmentarzy komunalnych, a w szczególności: A) wyposażenie cmentarzy w urządzenia służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymania tych urządzeń w odpowiednim stanie technicznym; B) zapewnienie wywozu zebranych nieczystości i ich składowanie w sposób zgodny z przepisami. Koszty związane z ich składowaniem ponosi Wykonawca. C) udokumentowanie korzystania z usług wykonywanych przez przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów. D) utrzymanie w stałej sprawności punktów czerpalnych wody. 2) Utrzymanie w stałej czystości i właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym kaplicy cmentarnej w Przemkowie przy ul. Kaczanowskiej, co najmniej jeden raz w ciągu obowiązywania umowy naprawa tynków wewnętrznych z malowaniem ścian. Prowadzenie bieżących napraw i konserwacji kaplicy cmentarnej. 3) Prowadzenie następującej dokumentacji cmentarzy: a) ksiąg osób pochowanych na cmentarzu, prowadzonych według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym, b) ksiąg grobów z załącznikiem graficznym, c) alfabetycznych spisów osób pochowanych na cmentarzach, d) prowadzenie rejestru rezerwacji miejsc, planów pochówków, i innej dokumentacji niezbędnej dla potrzeb wykonawcy i zamawiającego. 4) Wykonawca ma obowiązek umieścić regulamin cmentarzy w ogólnie dostępnym miejscu. 5) Nadzorowanie dokonywania pochówków zgodnie z planem zagospodarowania, kontrolowanie i regulowanie wjazdów na cmentarze przez inne pojazdy, wskazanie miejsc na pochówki i nadzór nad przestrzeganiem przepisów. 6) Pobieranie na drukach ścisłego zarachowania opłat stanowiących dochód gminy dot. miejsc pochówku. 7) Wykonawca będzie przedstawiał zamawiającemu kwartalne sprawozdania finansowe z dochodów otrzymywanych z tytułu zarządzania cmentarzami. 8) Udostępnianie cmentarzy innym zakładom pogrzebowym: a) przyjęcie i przechowywanie zwłok (w chłodni) przez okres do 48 godzin i ich wydanie; b) udostępnienie kaplicy rodzinie zmarłego na min 2 godz. przed ceremonią pogrzebową; c) przygotowanie kaplicy, ustawienie trumny na katafalku; d) wyznaczenie miejsca na grób i nadzór nad wykopaniem grobu, 9) ubezpieczenie obiektów cmentarnych, cmentarzy zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami (ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, np. za szkody spowodowane dewastacją nagrobków przez osoby trzecie lub wiatrołomy) na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 10) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających na cmentarzu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.71.11.00 - Usługi cmentarne Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.10 - Usługi cmentarne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 327,87 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dom Pogrzebowy FENIX, ul. 1-go Maja 17 a, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 327,87
  • Oferta z najniższą ceną: 327,87 / oferta z najwyższą ceną: 327,87
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.