Zielona Góra: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 93665 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa , ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 07 00, faks 68 456 07 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskarb.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zielonagora.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań w ramach obsługi zeznań rocznych (akcja PIT) oraz obsługa tytułów wykonawczych (również w przypadku zbiegu egzekucji), obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej, archiwizacja dokumentów związanych z egzekucją należności. Liczba zadań 25. Szczegółowy OPZ został zawarty w rozdziale III SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do przedmiotowego zamówienia wówczas, jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę polegającą na wprowadzaniu danych do systemów informatycznych w administracji publicznej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobą zdolną do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, jako osobę, którą dysponuje Wykonawca należy wskazać osobę składającą ofertę. Wskazana osoba powinna posiadać: - w dniu składania oferty ukończony 18 rok życia, - doświadczenie we wprowadzania danych do systemów informatycznych w administracji publicznej, - wykształcenie co najmniej średnie, - znajomość języka polskiego, - umiejętność obsługi programu komputerowego - podstawowy pakiet biurowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie: 1) miesięcznego wymiaru godzin określonego w § 6 ust. 4 umowy w przypadku niemożności ich dochowania z przyczyn obiektywnych, przy czym Strony zobowiązują się do niezwłocznego powiadomienia się wzajemnie o wystąpieniu lub możliwości wystąpienia tej sytuacji i przewidywanym okresie jej trwania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Zielonej Górze, ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 09:50, miejsce: Izba Skarbowa w Zielonej Górze, ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra lub kancelaria Zamawiającego Sikorskiego 4 pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 2: w zakresie obsługi bieżącej (OB) w związku z akcją PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu w ramach akcji PIT: 6) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel) w ramach akcji PIT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 2: w zakresie obsługi bieżącej (OB) w związku z akcją PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu w ramach akcji PIT: 6) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel) w ramach akcji PIT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 2: w zakresie obsługi bieżącej (OB) w związku z akcją PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu w ramach akcji PIT: 6) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel) w ramach akcji PIT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 2: w zakresie obsługi bieżącej (OB) w związku z akcją PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu w ramach akcji PIT: 6) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel) w ramach akcji PIT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 2: w zakresie obsługi bieżącej (OB) w związku z akcją PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu w ramach akcji PIT: 6) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel) w ramach akcji PIT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 2: w zakresie obsługi bieżącej (OB) w związku z akcją PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu w ramach akcji PIT: 6) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel) w ramach akcji PIT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 2: w zakresie obsługi bieżącej (OB) w związku z akcją PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu w ramach akcji PIT: 6) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel) w ramach akcji PIT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 2: w zakresie obsługi bieżącej (OB) w związku z akcją PIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu w ramach akcji PIT: 6) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel) w ramach akcji PIT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Przetarg nieograniczony na obsługę zeznań rocznych (akcja PIT) i realizację zadań biurowych w komórkach egzekucji administracyjnej urzędów skarbowych woj. lubuskiego. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizowanych zadań w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie osoby bezpośrednio świadczacej usługę - 10
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa wystaw, prowadzenie punktu sprzedaży biletów i punktu informacyjnego oraz księgarni w siedzibie głównej Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22A.
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Szprotawa:
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
- Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii - powtórne
- Przetworzenie operatów technicznych i innych dokumentów do postaci cyfrowej oraz integracja pozyskanych danych z oprogramowaniem wykorzystywanym do prowadzenia baz danych
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.