eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębocice › Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Grębocice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-07

Ogłoszenie nr 93644 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.

Grębocice: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Grębocice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76034


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice, krajowy numer identyfikacyjny 39064760100000, ul. ul. Głogowska 3, 59150 Grębocice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 76 831 50 31, faks 768 315 077, e-mail zamowienia.publiczne@grebocice.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.grebocice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Grębocice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP 271.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku Urzędu Gminy Grębocice tj.: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - termoizolację, docieplenie ścian i stropodachu, - przebudowę schodów zewnętrznych, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, ślusarki, - elementy elewacji, - wykonanie tablicy RPP, - wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych zewnętrznych, - wykonanie instalacji zasilającej klimatyzację, - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych + uziemienia, - wykonanie instalacji odgromowej, - prace kontrolno-pomiarowe, - wykonanie regulacji instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, - wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej. Gmina Grębocice informuje, że rezygnuje z wykonania instalacji fotowoltaiki oraz wymiany kotła gazowego w związku z powyższym roboty z nimi związane (ujęte w dokumentacji) nie będą wykonywane. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja opracowana przez : Autorską Pracownię Projektową, PROMA-BUD Adam Mordarski, ul. Grodzka 4, 67-200 Głogów. UWAGA! 1) Podczas wykonywania prac należy uwzględnić fakt, iż będą one wykonywane na obiekcie czynnym i dostępnym dla użytku publicznego (Urząd Gminy oraz Bank Spółdzielczy). 2) Szczególnie uciążliwe prace należy uzgadniać bezpośrednio przed ich wykonywaniem z Za-mawiającym. 3) Bezpośrednio przy budynku Urzędu Gminy znajduje się m. in. przystanek autobusowy (rów-nież szkolny), droga powiatowa oraz ogólnie dostępny parking dlatego szczególną uwagę nale-ży zwrócić na zabezpieczenie prac prowadzonych na obiekcie. 4) Zamawiający wymaga aby wymiana stolarki okiennej oraz wykonanie instalacji klimatyzacji, remont dachu (pozycja 1, 2 i 3 harmonogramu rzeczowo-finansowego) wykonane były w ter-minie wskazanym przez Zamawiającego w harmonogramie rzeczowo-finansowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45331210-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT777560.62
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak, , Polkowice ul. Chabrowa 3, 59-101, Polkowice, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1140172,28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1140172,28
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1306830,90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.