eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych, dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, czopuchów oraz podłączeń do przewodów w kotłowniach na terenie kompleksów obsługiwanych przez SOINR 1 Giżycko, NR 2 Bemowo Piskie, NR 3 Suwałki, NR 4 Gołdap, NR 5 Węgorzewo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Giżycko: Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych, dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, czopuchów oraz podłączeń do przewodów w kotłowniach na terenie kompleksów obsługiwanych przez SOI: NR 1 Giżycko, NR 2 Bemowo Piskie, NR 3 Suwałki, NR 4 Gołdap, NR 5 Węgorzewo.
Numer ogłoszenia: 93643 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych, dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, czopuchów oraz podłączeń do przewodów w kotłowniach na terenie kompleksów obsługiwanych przez SOI: NR 1 Giżycko, NR 2 Bemowo Piskie, NR 3 Suwałki, NR 4 Gołdap, NR 5 Węgorzewo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres usługi obejmuję: 1. Sekcja Obsługi Infrastruktury Giżycko ul. Moniuszki 7 Giżycko - Jednostka Wojskowa 4222 przy ul. Moniuszki 7, Jednostka Wojskowa 3797 przy: Al. Wojska Polskiego 21, Al. 1-go Maja 11, ul. Nowowiejskiej 20 oraz Jednostka Wojskowa 2031 w m. Brożówka. Lp. Obiekt Rodzaj usługi kominiarskich JM Ilość jednostek 1 Bud. nr. 1 JW. 3797, Al. Wojska Polskiego 21 Sprawdzenie drożności m2 240,24 Sprawdzenie podłączenia szt. 8 2 Bud. nr. 3 JW. 3797, Al. Wojska Polskiego 21 Sprawdzenie drożności m2 387,00 Sprawdzenie podłączenia szt. 14 3 Bud. nr 16 JW. 3797, Al. Wojska Polskiego 21 Sprawdzenie drożności m2 121,48 Sprawdzenie podłączenia szt. 6 4 Bud. nr 21 JW. 3797, Al. Wojska Polskiego 21 Sprawdzenie drożności m2 6,30 Sprawdzenie podłączenia szt. 1 5 Bud. nr 70 JW. 3797, Al. Wojska Polskiego 21 Sprawdzenie drożności m2 15,07 Sprawdzenie podłączenia szt. 2 6 Bud. nr 1 JW. 4222 ul. Moniuszki 7 Sprawdzenie drożności m2 390,80 Sprawdzenie podłączenia szt. 14 7 Bud. nr 9 JW. 4222 ul. Moniuszki 7 Sprawdzenie drożności m2 97,30 Sprawdzenie podłączeń szt. 6 8 Bud. nr. 5 JW. 3797, Al. 1 Maja 11 Sprawdzenie drożności m2 111,00 Sprawdzenie podłączenia szt. 4 9 Bud. nr. 26 JW. 3797, Al. 1 Maja 11 Sprawdzenie drożności m2 90,70 Sprawdzenie podłączenia szt. 4 10 Bud. nr 2 JW. 3797, ul. Nowowiejska 20 Sprawdzenie drożności m2 336,00 Sprawdzenie podłączenia szt. 10 11 Bud. nr 7 JW. 3797, ul. Nowowiejska 20 Sprawdzenie drożności m2 42,84 Sprawdzenie podłączenia szt. 2 12 Bud. nr 20 JW. 3797, ul. Nowowiejska 20 Sprawdzenie drożności m2 43,00 Sprawdzenie podłączenia szt. 2 13 Bud. nr 35 JW. 3797 ul. Nowowiejska 20 Sprawdzenie drożności m2 171,00 Sprawdzenie podłączenia szt. 10 14 Bud. nr 17 JW. 2031 m. Brożówka Sprawdzenie drożności m2 4,33 Sprawdzenie podłączeń szt. 2 Razem Sprawdzenie drożności m2 2.057,06 Sprawdzenie podłączeń szt. 85 Mrągowo- WOSzK- Półwysep Czterech Wiatrów. Lp. Obiekt Rodzaj usługi kominiarskich JM Ilość jednostek 1 Bud. nr 125 kotłownia Sprawdzenie drożności m2 160,99 Sprawdzenie podłączeń szt. 4 2. Sekcja Obsługi Infrastruktury Nr 2 Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego 1 Bemowo Piskie - Jednostka Wojskowa 2098 - kompleks przy ul. Kętrzyńskiego 1 oraz kompleksy w m. Wierzbiny i Gaudynek. Lp. Obiekt Rodzaj usługi kominiarskich JM Ilość 1 Bud. nr 121 kotłownia Sprawdzenie drożności m2 31,62 Sprawdzenie podłączeń szt. 1 2 Bud. nr 7 kotłownia Sprawdzenie drożności m2 7,84 Sprawdzenie podłączeń szt. ----- 3 Bud. nr 122 kotłownia Sprawdzenie drożności m2 31,92 Sprawdzenie podłączeń szt. ----- 4 Bud. nr 202 kotłownia Sprawdzenie drożności m2 3,36 Sprawdzenie podłączeń szt. ---- Razem Sprawdzenie drożności m2 74,74 Sprawdzenie podłączeń szt. 1 Orzysz- kompleks przy ul 1 Maja. Lp. Obiekt Rodzaj usługi kominiarskich JM Ilość jednostek 1 Bud. nr 1 kotłownia Sprawdzenie drożności m2 12,33 Sprawdzenie podłączeń szt. 1 2 Bud. nr 65 kotłownia Sprawdzenie drożności m2 34,00 Sprawdzenie podłączeń szt. 5 Razem Sprawdzenie drożności m2 46,33 Sprawdzenie podłączeń szt. 6 3.Sekcja Obsługi Infrastruktury Nr 3 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 21 Jednostka Wojskowa 2031 w m. Szelment. Lp. Obiekt Rodzaj usługi kominiarskich JM Ilość jednostek 1 Bud. nr 1 - kotłownia Sprawdzenie drożności m2 16 Sprawdzenie podłączeń szt. 2 4.Sekcja Obsługi Infrastruktury Nr 4 Gołdap ul. Wolności 8 Gołdap - Jednostka Wojskowa 4808 przy ul. Partyzantów 33. Lp. Obiekt Rodzaj usługi kominiarskich JM Ilość jednostek 1 Bud. nr 1 - kotłownia Sprawdzenie drożności m2 298,56 Sprawdzenie podłączeń szt. 4 2 Bud. nr 10 - kotłownia Sprawdzenie drożności m2 121,63 Sprawdzenie podłączeń szt. 6 Razem Sprawdzenie drożności m2 420,19 Sprawdzenie podłączeń szt. 10 5. Sekcja Obsługi Infrastruktury Nr 5 Węgorzewo ul. Gen. J. Bema 16 Węgorzewo - Jednostka Wojskowa 2568 przy ul. Gen. J. Bema Lp. Obiekt Rodzaj usługi kominiarskich JM Ilość jednostek 1 Bud. nr 1 - klub Sprawdzenie drożności m2 44,80 Sprawdzenie podłączeń szt. ---- 2 Bud. nr 3-kotłownia Sprawdzenie drożności m2 443,52 Sprawdzenie podłączeń szt. 18 3 Bud. nr 11- kotłownia, kuchnia Sprawdzenie drożności m2 183,04 Sprawdzenie podłączeń szt. 2 4 Bud. nr 23 -kotłownia Sprawdzenie drożności m2 79,30 Sprawdzenie podłączeń szt. 4 5 Bud. nr 33- kotłownia Sprawdzenie drożności m2 25,04 Sprawdzenie podłączeń szt. 1 6 Bud. nr 47- kotłownia Sprawdzenie drożności m2 59,92 Sprawdzenie podłączeń szt. 4 7 Bud. nr 52- kotłownia Sprawdzenie drożności m2 11,76 Sprawdzenie podłączeń szt. 1 8 Bud. nr 53- kotłownia Sprawdzenie drożności m2 149,92 Sprawdzenie podłączeń szt. 4 Razem Sprawdzenie drożności m2 997,30 Sprawdzenie drożności szt. 34 Warunki realizacji zadania: - realizacja robót w godzinach 700-1530 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki); - roboty będą prowadzone w budynkach użytkowanych (czynny zakład); - zamawiający będzie wymagał, aby wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót (załącznik nr 7 do SIWZ), który będzie stanowił załączniki do umowy; Lokalizacja robót: - Roboty realizowane będą w kompleksach wojskowych zamkniętych. Warunki organizacyjno - techniczne: - Przy wykonywaniu okresowej kontroli przewodów kominowych należy uwzględnić wymagania zawarte w obowiązujących przepisach. - Oferent po wykonaniu zadania dostarczy Zamawiającemu protokóły z okresowej kontroli przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, czopuchów oraz podłączenie do przewodów oddzielnie na każdy obiekt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 1 do SIWZ ). 2 ZESTAWIENIA CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ ). 3 HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY REALIZACJI ROBÓT- wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 7 do SIWZ ). 4 WZÓR UMOWY - podpisany (Załącznik nr 6 do SIWZ ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na wykonanie usług w zakresie okresowej kontroli przewodów kominowych, dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, czopuchów oraz podłączeń do przewodów w kotłowniach na terenie kompleksów obsługiwanych przez SOI: NR 1 Giżycko, NR 2 Bemowo Piskie, NR 3 Suwałki, NR 4 Gołdap, NR 5 Węgorzewo w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012 r. w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, BUDYNEK SZTABU - POK. NR 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, BUDYNEK SZTABU, KANCELARIA JAWNA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.