eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Naprawa pomieszczeń kawiarni Klubu 1 SLT w Świdwinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Świdwin: Naprawa pomieszczeń kawiarni Klubu 1 SLT w Świdwinie
Numer ogłoszenia: 93640 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69224 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 533 509, faks 261 533 509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa pomieszczeń kawiarni Klubu 1 SLT w Świdwinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2.Przedmiotem zamówienia jest naprawa pomieszczeń kawiarni Klub 1 SLT w Świdwinie. 3.Miejsce wykonywania zamówienia: Terenem budowy jest budynek nr 80 (Klub 1SLT) przy ul. Gagarina 6 w Świdwinie. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty murowe, roboty stolarskie, roboty tynkarskie, roboty betonowe, roboty okładzinowe, roboty posadzkowe, roboty malarskie, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, wywóz i utylizacja odpadów. 5.Ponadto w ramach przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty towarzyszące i prace tymczasowe, określone w pkt 1.3 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) - zał. nr 8 do SIWZ. 6.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ: zał. nr 8 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); zał. nr 9 - przedmiar robót; zał. nr 10 - Rysunek nr 1 - Rzut poziomy budynku; zał. nr 11 - Rysunek nr 2 - Rozmieszczenie grzejników; zał. nr 12 - Rysunek nr 3 - Schemat ideowy rozdzielnicy elektrycznej TG; zał. nr 13 - Rysunek nr 4 - Schemat ideowy rozdzielnicy elektrycznej TG; zał. nr 14 - Rysunek nr 5 - Schemat ideowy rozdzielnicy elektrycznej TG; zał. nr 15 - Rysunek nr 6 - Schemat ideowy rozdzielnicy elektrycznej TG; zał. nr 16 - Rysunek nr 7 -Skrzynka elektryczna - TG; zał. nr 17 - Rysunek nr 8 - szkic obiektu kawiarni 80 - 1964 - GKO; zał. nr 18 - Rysunek nr 9 - szkic obiektu kawiarni 80 - 1964 - GKO; zał. nr 19 - Rysunek nr 10 - szkic obiektu kawiarni 80 - 1964 - GKO; zał. nr 20 - Rysunek nr 11 - szkic obiektu kawiarni 80 - 1964 - GKO. 7.Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm.) 8.Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 9.Zamawiający przekaże protokolarnie, a wykonawca zobowiązany jest odebrać, teren budowy niezbędny do realizacji robót w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. 10.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Roboty murowe (45216240-8); Roboty stolarskie (45421000-4); Roboty tynkarskie (45410000-4); Roboty betonowe (45262300-4); Roboty okładzinowe (45431200-9); Roboty posadzkowe (45431100-8); Roboty malarskie (45442100-8); Instalacje elektryczne (45310000-3); Instalacje sanitarne (45332200-5); Wywóz i utylizacja odpadów (90500000-2). 11.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.). 12.Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, stanowiące przedmiot zamówienia, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, bez wad i usterek, przez osoby upoważnione. Maksymalny termin gwarancji jakości na wykonane roboty, jaki może zostać udzielony przez Wykonawcę to 60 miesięcy. Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert określone w Rozdziale 13 SIWZ. 13.Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu odbioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować, co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. 14.Zamawiający zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców (podstawa: art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). a)Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej budynku. Zamawiający umożliwi również zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. b)Zamawiający wyznacza jeden termin zebrania, na dzień 02.04.2015r. o godz. 10:00. c)Miejsce zbiórki: Biuro przepustek JW. 3294 ,ul. Połczyńska 32 w Świdwinie. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości (do celu wydania przepustki). d)Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy. e)W przypadku, gdy na zebraniu stawi się co najmniej jeden wykonawca, z zebrania wykonawców zostanie sporządzona notatka zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.40-8, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.26.23.00-4, 45.43.12.00-9, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAL-TECH Jacek Hećman, ul. Chełmińska 3, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136879,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150195,35

  • Oferta z najniższą ceną: 150195,35 / Oferta z najwyższą ceną: 160415,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.