eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa ruchu poprzez przebudowę drogi gminnej nr K340470 Pisarzowa - Łąki - Działy w km 0+003 do km 0+640

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-07

Ogłoszenie nr 93639 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.

Limanowa: Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa ruchu poprzez przebudowę drogi gminnej nr K340470 Pisarzowa - Łąki - Działy w km 0+003 do km 0+640
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Operacja typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania: "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72292-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Limanowa, krajowy numer identyfikacyjny 491892363, ul. ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B, 34-600 Limanowa, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. +48 18 337 22 52, faks +48 18 337 13 37, e-mail sekretariat@gminalimanowa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.malopolska.pl/uglimanowa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa ruchu poprzez przebudowę drogi gminnej nr K340470 Pisarzowa - Łąki - Działy w km 0+003 do km 0+640

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Or.271.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Ogólne informacje o zamówieniu publicznym: 1. Postępowanie prowadzone jest w ramach formuły: "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ". 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr K340470 Pisarzowa - Łąki - Działy w km 0+003 do km 0+640 wraz z budową mostu w km 0+019,77, położonej na działkach ewidencyjnych nr 1282, 1248, 1246/2, 1245 w miejscowości Pisarzowa w gminie Limanowa, powiecie limanowskim, województwie małopolskim. Niniejsze zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji (ZRID) oraz zezwoleń na przebudowę drogi nr K340470 Pisarzowa - Łąki - Działy w km 0+003,00 do km 0+053,00 tj. droga dwukierunkowa, od km 0+053,00 do km 0+640,00 tj. droga jednokierunkowa, budową chodnika w km 0+003,00 do km 0+053,00, budową mostu w km 0+019,77, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddanie do użytkowania w/w inwestycji. 3. Operacja typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania: "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. II. ZAPROJEKTUJ: 1. Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji projektowej: 1) mapa sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych, 2) projekt robót geologicznych, 3) dokumentacja geologiczno-inżynierska, 4) dokumentacja hydrogeologiczna, 5) geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych, 6) materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, 7) raport oddziaływania na środowisko, wraz ze wszystkimi niezbędnymi materiałami badawczymi, technicznymi i formalno-prawnymi lub jego zmiana, 8) materiały do wniosku o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach i uzyskanie decyzji, 9) projekt budowlany wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi, 10) dokumentacja projektowa instalacji i urządzeń towarzyszących, 11) projekt stałej organizacji ruchu i urządzeń bezpieczeństwa ruchu dla odcinka drogi oraz pozostałych dróg podlegających przebudowie, 12) projekty organizacji ruchu na czas budowy, 13) projekty podziału nieruchomości (w razie konieczności), 14) dokumentacja niezbędna do wznowienia, ustalenia, wydzielenia granic pasów drogowych znajdujących się w liniach rozgraniczających ustalonych w decyzji ZRID wraz ze szkicem przebiegu granic pasów drogowych dla dróg wybudowanych w ramach inwestycji, z uwzględnieniem ich projektowanych kategorii (w razie konieczności), 15) Informacje, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 16) wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (w razie konieczności), 18) projekt wykonawczy wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi, 19) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiadające rozwiązaniom Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego, 20) przedmiary robót, 21) programy zapewnienia jakości, 22) dokumentacja powykonawcza, 23) instrukcje eksploatacji i utrzymania, 24) dokumentacja formalno-prawna dla nabycia praw do korzystania z nieruchomości znajdujących się poza projektowanymi liniami rozgraniczającymi drogę, a niezbędna do zrealizowania niniejszej inwestycji (w razie konieczności). 2. Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: 1). Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 ze zm.). 2). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., 130 poz. 1389). 3). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 4). Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 124). III. WYBUDUJ: 1. Główny zakres wykonania robót budowlanych: - przebudowa odcinka drogi gminnej, - obiekt inżynierski zgodnie z przedstawioną koncepcją, - rozbiórka istniejącego mostu, - system odwodnienia terenu, w tym urządzenia odwadniające korpus drogowy: rowy drogowe umocnione korytkami betonowymi, - przebudowa kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i innych (w przypadku ich wystąpienia), - oznakowanie drogi gminnej oraz wyposażenie drogi w urządzenia BRD m.in. w bariery ochronne itp., - wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia drogi i obiektu inżynierskiego oraz korpusu wysokich nasypów wraz z powierzchniowym umocnieniem skarp, - oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników dla skutecznego odprowadzania wody z pasa drogowego, - po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe - wykonane na potrzeby wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez wykonawcę, - wykonawca zobowiązany jest do dokonania uzgodnień z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez wykonawcę w czasie budowy oraz zrealizuje w/w zobowiązania, - wszelkie roboty wynikające z podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań. 2. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia: Projektowany układ komunikacyjny nie zmienia dotychczasowego zagospodarowania terenu. Inwestycja prowadzona będzie w śladzie istniejącej drogi gminnej w km 0+003 do km 0+640. Zmianie ulega szerokość użytkowa drogi. Projektowane rozwiązania komunikacyjne zachowują zjazdy indywidualne do przyległych nieruchomości z drogi gminnej. Projektowana przebudowa układu drogi gminnej nie spowoduje wyburzeń budynków. a) parametry techniczne projektowanej drogi w km 0+003,00 do km 0+053,00: - klasa techniczna drogi: "D", - prędkość projektowa: 30 km/h, - pas ruchu szer: 6,0 m, - obustronny chodnik: 1,50 m, - kategoria ruchu: Kr 2. b) parametry techniczne projektowanej drogi w km od 0+053,00 do km 0+640,00: - klasa techniczna drogi: "D", - prędkość projektowa: 30 km/h, - pas ruchu szer: 3,5 m, - obustronne pobocze: 0,75 m, - kategoria ruchu: Kr 2. c) parametry techniczne projektowanego mostu: - należy wykonać most w km 0+019,77 potoku, obiekt żelbetowy o konstrukcji jednoprzęsłowej, ramowej, - całkowita długość mostu: ~11,0 m, - całkowita szerokość mostu: 10,20 m - przekrój ruchowy na obiekcie: jezdnia wraz z opaskami: 6,00 m, - przekrój ruchowy na obiekcie: obustronne chodniki dla pieszych o szerokości użytkowej: 1,50 m, - ustrój nośny: konstrukcja ramowa, żelbetowa, monolityczna, - klasa obciążenia: B wg PN-85/S-10030. 3. Istniejący stan zagospodarowania terenu: a) branża drogowa: Przebudowywany odcinek drogi posiada obecnie nawierzchnię asfaltową o szerokości 3,0 m na całym zakresie opracowania. Obszar inwestycji znajduje się na terenie zabudowanym i charakteryzuje się głównie niewielką zabudową jednorodzinną. Obecnie istniejąca droga posiada odwodnienie w formie rowów przydrożnych. W km 0+019,77 potoku znajduje się istniejący most przewidziany do rozbiórki. b) branża mostowa: Istniejący most zlokalizowany jest w km 0+019,77. Konstrukcja mostu jest jednoprzęsłowa, kamienna łukowa. Most posiada jezdnię o szerokości ok. 3,0 m z nawierzchnią bitumiczną. Brak chodników. Jezdnia ograniczona jest obustronnymi stalowymi balustradami. W sąsiedztwie obecnego mostu koryto potoku jest nie umocnione. 4. Niniejsze zamówienie należy wykonać zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Zamawiający nie wyrazi zgody na zastosowanie alternatywnej konstrukcji obiektu mostowego. IV. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę na okres, co najmniej trwania umowy zawartej z zamawiającym, osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego w ppkt 1 czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. z 2016 r. poz. 1666). 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę na okres, co najmniej trwania umowy zawartej z zamawiającym, osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy, za wyjątkiem kierownika budowy, kierownika robót i projektantów. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa udostępniony przez zamawiającego Program Funkcjonalno-Użytkowy na bazie, którego w wyniku przeprowadzonego postępowania wyłaniany jest wykonawca przedmiotu zamówienia, który sporządza projekt budowlany, uzyskuje pozwolenie na budowę, a później realizuje roboty według wykonanego przez siebie projektu. 3. Uznaje się, iż pojęcia, którymi posłużono się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, takie jak: "należy" lub "powinny" lub "wymaga się" lub "będą" - są tożsame i mogą być używane zamienne, a zwroty w których zostały użyte, uznaje się za stanowiące zobowiązanie wykonawcy. 4. Zamawiający poleca, aby wykonawcy dokonali wizji w terenie, celem dokładnego przygotowania oferty. Koszty związane z dokonaniem wizji w terenie ponosi w całości wykonawca. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa na realizację niniejszego zamówienia, opracował dokumentację odbiorową i uzyskał pozwolenie na użytkowanie, zgodnie z pkt 11 załącznika nr 9 do SIWZ, tj. Harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym. 6. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) minimalny okres rękojmi za wady przedmiotu wynosi 5 lat (60 miesięcy). Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości nie był krótszy niż 60 miesięcy (okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi za wady).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 71322300-4, 45111000-8, 45111200-0, 45233220-7, 45220000-5, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT905040.65
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Inżynieryjne BUDMOST Rafał Jędrzejek, biuro@budmost.com.pl, Laskowa 803, 34-602, Laskowa, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1397102.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1397102.88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1439047.36
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.