Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Rzeszów: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, DRUKAREK I NOTEBOOKÓW DLA PODKARPACKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W RZESZOWIE
Numer ogłoszenia: 93616 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, fax 017 867 19 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.uw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, DRUKAREK I NOTEBOOKÓW DLA PODKARPACKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W RZESZOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego szczegółowo opisanego w części B SIWZ. Zamówienie składa się z 2 części. Pierwsza część zamówienia zawiera zestawy komputerowe, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne. Druga część zamówienia zawiera notebooki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający pozytywnie oceni sytuację ekonomiczną i finansową tych Wykonawców, którzy udokumentują w ofercie fakt posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej (lub obydwu tych form łącznie) w kwocie nie mniejszej niż kwota brutto przedstawiona w ofercie Wykonawcy na daną część zamówienia. Uwaga: Wykonawca składający ofertę na dostawę kilku części lub na całość zamówie-nia jest zobowiązany udokumentować fakt posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości stanowiącej odpowiednio sumę kwot brutto przedstawionych w ofercie dla poszczególnych części zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład oferty, o których mowa w § 6 części A SIWZ. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w ust. 2 pkt 2) i 3) natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załączyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ust. 2 pkt 1) i 4). 5. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następującego dokumentu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 2 do oferty); 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 3); 4. W celu potwierdzenia, iż oferowana dostawa odpowiada określonym normom i specyfikacjom technicznym, szczegółowo opisanym w części B SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Zaświadczenia uprawnionego podmiotu potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom i specyfikacjom technicznym, (Cześć B SIWZ, sekcje Głośność oraz Certyfikaty i normy, zał. nr 4 do oferty); 2) Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, (zał. nr 5 do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.rzeszow.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 5 zł (forma papierowa) można odebrać osobiście w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie ul. J. Styki 3, pok. nr 2, tel. 017 853 44 28 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego pok. 205 albo drogą pocztową (liczy się moment wpływu oferty do kancelarii ogólnej Zamawiającego). Otwarcie 10.30 sala 213 a..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I zamówienia - opisana w załącznikach nr 1-6 części B SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - Zestaw komputerowy -37 szt. - Drukarka igłowa A3- 5 szt. - Drukarka laserowa czarno-biała Nr 1 - 8 szt. - Drukarka laserowa czarno-biała Nr 2 - 4 szt. - Drukarka laserowa czarno-biała Nr 3- 3 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II zamówienia - opisana w załączniku nr 7 części B SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - Notebook Nr 1- 17 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Budynku Głównym BKS PL i BKS UA na Drogowym Przejściu Granicznym w Krościenku
- Aktualizacja projektu ekologicznego i energooszczędnego Domu Studenckiego Politechniki Rzeszowskiej
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy koszącej do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Mielec oraz RDW Rymanów.
- Zakup i dostawę jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Kliniki Gastroenterologii.
- Numer postępowania: ZP/27/2024. Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy frezującej z szczotką zamiatającą do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Jarosław
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa laptopa z oprogramowaniem, macierzy NAS i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 4 części
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.