eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Wrocław: Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 93608 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu , ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3680622, faks 71 3680491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia: a) wewnątrz Domów Studenckich Ślężak i Przegubowiec Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (zadanie nr 1); b) podczas imprezy Ekonomalia 2012 w dniach 10-13 maja 2012 r. (zadanie nr 2). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedno lub dwa zadania. Przez ochronę osób rozumie się działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej studentów i pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Przez ochronę mienia rozumie się działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Wykonawca musi posiadać min. 2 grupy interwencyjne, które w przypadku konieczności podejmą interwencję w czasie nie dłuższym niż 10 min. Zamawiający wymaga wykonania każdego z zadań przez umundurowanych, licencjonowanych pracowników ochrony. Zamawiający zobowiązuje się informować pracowników Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie; Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie; Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony osób i mienia; Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy; Wykonawca zobowiązany jest reagować na szkody losowe (np. zalania, pożar itp.). W zadaniu nr 1 Zamawiający wymaga: a) kontroli osób wchodzących do obiektu; b) interwencji w stosunku do osób nie przestrzegających regulaminu mieszkańca; c) ochrony mienia Zamawiającego przed kradzieżą i dewastacją; d) wykonywania w czasie dyżuru minimum 3 obchodów obiektu; e) codziennego prowadzenia Karty posterunku (wg wzoru - zał. Nr 8 do SIWZ); f) zabezpieczenia systemu antynapadowego, na dwóch portierniach, polegającego na możliwości przywołania jednym przyciskiem pilota dyżurnego pracownika ochrony, dwoma przyciskami - grupy interwencyjnej a trzema grupy interwencyjnej wraz z powiadomieniem policji. Zamawiający wymaga możliwości przywołania grupy interwencyjnej 24 godz. na dobę. g) dyżurów 10-cio godzinnych, codzienne (w godz. 20:00 - 6:00 lub 19:00 - 5:00) pełnionych przez jednego umundurowanego, licencjonowanego pracownika ochrony w każdym z dwóch domów studenckich. Przewidywana maksymalna liczba godzin realizacji zadania nr 1 - 6200. W zadaniu nr 2 Zamawiający wymaga: a) wyposażenia każdej grupy pracowników w środki (np. radiowe) służące do łączności pomiędzy poszczególnymi pracownikami ochrony a także zapewniające bezpośrednią łączność z grupami interwencyjnymi; b) wykonywania zadań wynikających z Regulaminu imprezy (zał. nr 3 do SIWZ) takich jak przeszukiwanie osób wchodzących na teren imprezy, legitymowanie osób wchodzących do akademików itp. zgodnie z przewidywanym harmonogramem (zał. nr 4 do SIWZ); c) bieżącej współpracy z przedstawicielami organizatora imprezy; d) udziału kierownika zmiany posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. Przewidywana maksymalna liczba godzin realizacji zadania nr 2 - 808..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony dla zadania nr 1, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał należycie min. 2 usługi ochrony osób i mienia w obiekcie (obiektach) o zbliżonym charakterze świadczone na podstawie umów zawartych na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, każda o wartości zamówienia nie mniejszej niż 80.000,- zł. brutto. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony dla zadania nr 2, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał należycie min. 1 usługę ochrony imprezy o zbliżonym charakterze.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 (dwiema) Grupami Interwencyjnymi na terenie Wrocławia, które w przypadku konieczności podejmą interwencję na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego - w czasie nie dłuższym niż 10 min.;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 6 licencjonowanymi pracownikami ochrony, w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia, do wykonywania zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną min. 3 000 000,- (trzy miliony złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiany wprowadzone do umowy będą polegały na dostosowaniu umowy do obowiązującego stanu prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ue.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 53-345 Wrocław, ul. Komandorska 118/120, bud A1 pok. 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 53-345 Wrocław, ul. Komandorska 118/120, bud A1 pok. 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona osób i mienia wewnątrz Domów Studenckich Ślężak i Przegubowiec Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zadaniu nr 1 Zamawiający wymaga: a) kontroli osób wchodzących do obiektu; b) interwencji w stosunku do osób nie przestrzegających regulaminu mieszkańca; c) ochrony mienia Zamawiającego przed kradzieżą i dewastacją; d) wykonywania w czasie dyżuru minimum 3 obchodów obiektu; e) codziennego prowadzenia Karty posterunku (wg wzoru - zał. Nr 8 do SIWZ); f) zabezpieczenia systemu antynapadowego, na dwóch portierniach, polegającego na możliwości przywołania jednym przyciskiem pilota dyżurnego pracownika ochrony, dwoma przyciskami - grupy interwencyjnej a trzema grupy interwencyjnej wraz z powiadomieniem policji. Zamawiający wymaga możliwości przywołania grupy interwencyjnej 24 godz. na dobę. g) dyżurów 10-cio godzinnych, codzienne (w godz. 20:00 - 6:00 lub 19:00 - 5:00) pełnionych przez jednego umundurowanego, licencjonowanego pracownika ochrony w każdym z dwóch domów studenckich. Przewidywana maksymalna liczba godzin realizacji zadania nr 1 - 6200..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona osób i mienia podczas imprezy Ekonomalia 2012 w dniach 10-13 maja 2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zadaniu nr 2 Zamawiający wymaga: a) wyposażenia każdej grupy pracowników w środki (np. radiowe) służące do łączności pomiędzy poszczególnymi pracownikami ochrony a także zapewniające bezpośrednią łączność z grupami interwencyjnymi; b) wykonywania zadań wynikających z Regulaminu imprezy (zał. nr 3 do SIWZ) takich jak przeszukiwanie osób wchodzących na teren imprezy, legitymowanie osób wchodzących do akademików itp. zgodnie z przewidywanym harmonogramem (zał. nr 4 do SIWZ); c) bieżącej współpracy z przedstawicielami organizatora imprezy; d) udziału kierownika zmiany posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. Przewidywana maksymalna liczba godzin realizacji zadania nr 2 - 808..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.