eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwieńsk › Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Czerwieńsk, w tym wykorzystanie instalacji OZE w modernizowanych energetycznie budynkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 935 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Czerwieńsk: Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Czerwieńsk, w tym wykorzystanie instalacji OZE w modernizowanych energetycznie budynkach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 - 5 i 9 oraz Działania 1.3 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski. ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 52879300000, ul. Rynek  25, 66016   Czerwieńsk, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 278 565, e-mail ugim@czerwiensk.pl, faks 683 278 091.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.czerwiensk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.czerwiensk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząg Gminy i Miasta ul. Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Czerwieńsk, w tym wykorzystanie instalacji OZE w modernizowanych energetycznie budynkach
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia polega na modernizacji i dociepleniu przegród pionowych i poziomych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacji systemu grzewczego i wymianie źródeł ciepła, modernizacji instalacji wewnętrznej CO i CWU. W każdym z 11 budynków wykorzystane zostanie OZE, w każdym z budynków zostanie zamontowana instalacja fotowoltaiczna. Problemem głównym projektu jest niska efektywność energetyczna w sektorze budynków użyteczności publicznej na obszarze Gminy Czerwieńsk i Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielona Góra, w tym m.in. w wyniku braku działań optymalizacyjnych gospodarki energetycznej w łącznie 11 budynkach Gminy Czerwieńsk, zlokalizowanych w miejscowościach: Nietków, Leśniów Wielki, Nietkowice, Czerwieńsk, Płoty, Będów. Głównym celem projektu jest poprawa efektywności energetycznej w sektorze budynków użyteczności publicznej na obszarze Gminy Czerwieńsk poprzez optymalizację gospodarki energetycznej w łącznie 11 budynkach Gminy Czerwieńsk. Teren, gdzie będą wykonywane roboty termomodernizacyjne objęty jest ochroną przyrodniczą z uwagi na występujące tam siedliska nietoperzy i chronionych gatunków ptaków. Wykonawca lub wykonawcy będą zobowiązani wykonać czynności związane z przygotowaniem odpowiednich miejsc zastępczych w postaci skrzynek z drewna i budek lęgowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na pięć części. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolna ilość części pod warunkiem, że : a) spełnia warunek lub warunki udziału w postępowaniu odpowiednio do liczby części, na które składa ofertę, b) oferta obejmuje pełny zakres rzeczowy robót do wykonania na wybrane części zamówienia. Częściami zamówienia są : 1. Część Nr 1 - Nietków, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków Publicznej Szkoły Podstawowej, Remizy OSP, Domu Kultury; 2. Część Nr 2 - Leśniów Wielki, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej, Domu Kultury; 3. Część nr 3 - Nietkowice i Będów, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków : w Nietkowicach Domu Kultury i Szkoły Podstawowej, w Będowie świetlicy wiejskiej; 4. Część Nr 4 - Czerwieńsk i Płoty, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków Domu Kultury i Przedszkola w Czerwieńsku i wykonanie robót termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Płotach.

II.5) Główny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne
Dodatkowe kody CPV:45443000-4, 45331100-7, 45310000-3, 45421000-4, 09331200-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/05/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie określa się
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiednio dla wybranej części : a) dla części Nr 1 - 150.000 złotych, b) dla części Nr 2 - 150.000 złotych, c) dla części Nr 3 - 190.000 złotych, d) dla części Nr 4 - 320.000 złotych, Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części, zobowiązany jest dysponować środkami w kwocie łącznej dla wybranych części. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonej informacji z banku potwierdzającej wysokość dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniana Wykonawcy przez inne podmioty ich sytuacja finansowa pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 i ust. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Doświadczenie ( dla każdej części ) : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej po jednej robocie budowlanej polegającej na : a) wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych i dachu lub stropodachu budynku, b) montażu instalacji fotowoltaicznej na konstrukcji budynku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówienia. 2) Osoby zdolne do wykonania zamówienia ( dla każdej części osobno ) : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) kierownikiem budowy ( 1 osoba ) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową, przebudową, rozbudową lub remontem budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej o wartości robót w budynku nie mniejszej niż 600.000 zł netto; b) kierownikiem robót sanitarnych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót sanitarnych w budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku; c) kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót elektrycznych w budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku. Zamawiający dopuszcza łączenie specjalności przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. Osoba wskazana do pełnienia obu funkcji musi spełniać wymagania dla obu łączonych funkcji, z wyłączeniem osoby kierownika budowy, której nie można w żaden sposób łączyć. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na zasobach innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; UWAGA: W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, zaświadczenia z ZUS i US dotyczą każdego ze wspólników oraz za spółkę. 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 6) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 7) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 1.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 - 7.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien zawierać następujące informacje : - imię i nazwisko osoby wskazanej w załączniku Nr 1, - funkcja, jaką pełnić będzie wskazana osoba, - rodzaj I specjalność uprawnień ( z ograniczeniami lub bez ograniczeń ), numer, data wydania I organ wydający uprawnienia, - opis wykonywanych i zakończonych czynności kierownika budowy i kierowników robót w okresie ostatnich 2 lat z podaniem miejsca I terminu rozpoczęcia oraz zakończenia pełnienia funkcji, nazwy zadania, nazwy inwestora ( w tym adres kontaktowy, telefon, e-mail ); 3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane do wykonania przedmiotu zamówienia urządzenia spełniają wymagania, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów : 1) Certyfikat serwisowy producenta potwierdzający gwarancją stałej mocy dla modułów słonecznych ( paneli ) przez okres min. 20 lat. 2) Karty technologiczne oferowanych modułów słonecznych zawierające dane techniczne oferowanych modułów. 3) Wykaz elementów wchodzących w indywidualnie dobrany ( dla każdego budynku ) kompletny system, a w tym elementy elektryczne i elementy systemu montażowego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium ustala się dla poszczególnych części następująco : a) dla części Nr 1 - w wysokości 15.000 zł b) dla części Nr 2 - w wysokości 15.000 zł c) dla części Nr 3 - w wysokości 20.000 zł d) dla części Nr 4 - w wysokości 30.000 zł Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części zobowiązany będzie wnieść wadium w kwocie łącznej dla wybranych części - z podziałem na każdą z części osobno. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO BP S.A. I O/ZIELONA GÓRA Nr rachunku : 74 1020 5402 0000 0602 0027 8861 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Czerwieńsk, w tym wykorzystanie instalacji OZE w modernizowanych energetycznie budynkach - na część Nr ......... 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed~siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
CENA wykonania zamówienia 60
Okres rękojmi za wady w wykonanych robót i zamontowanych urządzeń 35
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian Umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć zmiany nieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury, mającej na celu zawarcie Umowy, nie miałyby wpływu na ilość podmiotów zainteresowanych tą procedurą. W powyższym kontekście nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przykładowo: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, numeru rachunku. 2. Określając warunki dokonania dopuszczalnej zmiany Umowy, sporządza się protokół konieczności, biorąc pod uwagę w szczególności: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, 4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, 5) czas wykonania zmiany, 6) wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy. 3. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w § 11 ust. 2 pkt 2-4, pod warunkiem, że wystąpiła jedna z okoliczności wymienionych w § 13 ust. 2 pkt. 2 lit. b) Umowy. Nie dopuszcza się zmiany ww. osób przed rozpoczęciem wykonywania robót. Zmiana osoby musi być uzasadniona. Niedopuszczalna zmiana osób, o których mowa w § 11 ust. 2 pkt. 2 - 4 Umowy może być podstawą do rozwiązania Umowy z wyłącznej winy Wykonawcy. 2) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie Umowy w przypadku: a) powstania konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy, b) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych (długotrwałe powyżej 10 dni silne mrozy poniżej 15°C, ulewne i długotrwałe ulewne deszcze, ponad normowe opady śniegu, długotrwałe powyżej 10 dni wysokie temperatury powyżej 30°C powyżej 10 dni ) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych z zachowaniem wymaganej technologii, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, o ile nie dało się tego przewidzieć i / lub wykonać w innym terminie, d) siły wyższej lub klęski żywiołowej. 3) W przypadku wykonywania robót zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy, o czym mowa w SIWZ rozdz. IV pkt. 9, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia części wykraczającej poza określenie przedmiotu Umowy zawarte w SIWZ - zmiana może dotyczyć wynagrodzenia, wymogów w zakresie odbioru robót, terminu wykonania i innych okoliczności powstałych w związku z robotami zamiennymi lub ograniczeniem zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy. 4) W przypadku wykrycia wad dokumentacji projektowej na etapie wykonywania Umowy - gdy okoliczność ta wpłynęła na konieczność zmiany wynagrodzenia, wymogów w zakresie odbioru robót, terminu wykonania i innych okoliczności powstałych w związku z zaistniałą wadą dokumentacji projektowej i zmiany te będą konieczne gdyż kontynuacja wykonania Umowy groziłaby powstaniem Obiektu obarczonego wadą. 5) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. 6) Zamawiający może dopuścić zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy, które są następstwem: a) dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 Prawo budowlane zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, b) dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub Inżyniera, c) zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót budowlanych i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, lub dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. 7) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może dopuścić wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej, w trakcie prowadzenia inwestycji w zakresie technologii wykonania elementów robót lub poprawy funkcjonalności pomieszczeń Obiektu. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę lub Zamawiającego rozwiązanie jest lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt i nie prowadzi do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawca przedstawi projekt zamienny, zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami i uzasadnieniem. Projekt taki wymagać będzie akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego, a jeżeli będzie tego wymagał, to również zmiany decyzji pozwolenia na budowę. 4. W przypadku zmniejszenia / ograniczenia zakresu przedmiotu Umowy, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie udokumentowane poniesione już koszty tego zakresu rzeczowego. 5. Jeżeli w toku realizacji przedmiotu Umowy Strony ustalą wykonanie robót zamiennych, to roboty pierwotnie planowane zostaną wyłączone z zakresu podstawowego przedmiotu Umowy na podstawie zakresu zmian określonych w protokołach konieczności oraz na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Zakres robót zamiennych zostanie określony w protokole konieczności oraz przedmiarze robót sporządzonym przez Inżyniera. Natomiast wynagrodzenie z tytułu wykonania robót zamiennych zostanie ustalone na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i ich uzasadnienie w protokole konieczności. 6. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany, w sytuacji konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcę, nieobjętych podstawowym zakresem przedmiotu Umowy, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności instalacji, zamówionych w ramach podstawowego zakresu przedmiotu Umowy, 2) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 3) łączna wartość dodatkowych robót budowlanych nie może przekroczyć 50% wartości przedmiotu Umowy określonej w § 10 ust. 1. 7. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Umowy, jeżeli zostaną spełnione łącznie poniższe warunki : 1) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 1) łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości przedmiotu Umowy określonej w § 10 ust. 1. 8. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Wykonawcy, z którym zawarto Umowę, i którego ma zastąpić nowy Wykonawca : 1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 9. Zmiany, niezależnie od wyżej wymienionych uznaje się za istotne, jeżeli : 1) zmienia się ogólny charakter Umowy, w stosunku do charakteru Umowy w pierwotnym brzmieniu, 2) nie zmienia ogólnego charakteru Umowy, ale zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną Umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w Umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z Umowy, d) polega na zastąpieniu Wykonawcy, z którym Zamawiający zawarł Umowę, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 8 pkt 1. 10. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), która wynikać będzie z powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, wynagrodzenie brutto określone w § 10 ust. 1 ulegnie zmianie w sposób odpowiedni - tak, aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu objętego Umową, który na dzień zmiany stawki VAT nie został jeszcze rozliczony. 11. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( tj. Dz. U. z 2015r poz. 2008 , wynagrodzenie ulegnie zmianie w zakresie wynagrodzenia osobowego podlegającego ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić, że ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. 12. W przypadkach, o których mowa w ust. 6 i 7 Zamawiający, po dokonaniu zmiany Umowy, zamieści w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Nietków, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków Publicznej Szkoły Podstawowej, Remizy OSP, Domu Kultury;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część Nr 1 - Nietków, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków Publicznej Szkoły Podstawowej, Remizy OSP, Domu Kultury. W Nietkowie : 1) Publiczna Szkoła Podstawowa Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie ścian piwnic i fundamentowych budynku przy zastosowaniu metody lekko-mokrej według systemów dociepleń oraz modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) Do rozbiórki opaska obwodowa z polbruku. Polbruk do powtórneg wykorzystania. 2) Po odkopaniu ścian piwnic i ścian fundamentowych należy skuć tynk z całej ich powierzchni. Roboty ocieplające nad pomieszczeniami ogrzewanymi (nad I piętrem) 1) Ułożenie warstw ocieplających i izolacyjnych 2) Ocieplenie stropodachu poddasza nieużytkowego wzdłuż krokwi do płatwi drewnianych i jętek. Roboty dociepleniowe ścian zewnętrznych 1) Wykonanie wykopu przyściennego obwodowego wokół budynku Szkoły. W miejscu piwnic do poziomu zagłębienia piwnic; w pozostałej części budynku do głębokości 80cm poniżej terenu. 2) Wykonania izolacji pionowej i poziomej na ścianach fundamentowych i ścianach piwnic. Modernizacja systemu CWU i ogrzewania. Wykonać instalację fotowoltaiczną - moduły 80 x 250W oraz zamontować zasobnik CW o pojemności 500l z wężownicą i grzałką. Nową instalację wpiąć do istniejącego systemu ciepłej wody. 2) Remiza OSP Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych przy zastosowaniu metody lekko-mokrej według systemów dociepleń i dachu oraz modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) Do skucia zawilgocone i odparzone tynki. 2) Do wymiany okno w dobudówce. 3) Rozbiórka obróbek blacharskich gzymsów, kominów, ścianek ogniowych dachu, okapników, parapetów okiennych, krat na oknach. 4) Demontaż instalacji odgromowej na dachu i ścianach, kotew mocujących instalację, elementów typu dzwonki, lampy, uchwyty flagowe i tablice, 5) Demontaż wszystkich rur (kanałów) wentylacyjnych przyściennych. 6) Demontaż rynien i rur spustowych. Ocena ich dalszej przydatności na placu budowy. 7) Do rozbiórki betonowe opaski. Roboty ocieplające i renowacyjne dachu 1) Ułożenie warstw ocieplających i pokrywczych na istniejącym dachu, po jego oczyszczeniu. 2) Ułożenie warstw ocieplających i wykończeniowych murków ogniowych. 3) Montaż nowych opierzeń kominów i obróbek blacharskich. 4) Montaż rynien (po zakończeniu ocieplenia ścian). 5) Obróbki blacharskie i rynny wykonać z blachy cynkowo-tytanowej. Roboty dociepleniowe i renowacyjne ścian zewnętrznych 1) Wymiana okna w pomieszczeniu dobudówki. Okno PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 0,90 [W/(m2K)], dwuszybowe, uchylne, w kolorze białym. 2) Ułożenie warstw ocieplających i wodoszczelnych na istniejących ścianach fundamentowych. 3) Ułożenie warstw ocieplających i elewacyjnych na istniejących ścianach zewnętrznych powyżej terenu. Przed przystąpieniem do prac ociepleniowych należy oczyścić ścianę poprzez dokładne zmycie w celu ujednolicenia przyczepności podłoża. 4) Na ścianach zewnętrznych zaznaczyć cokół szerokości 40cm. 5) Zasypanie wykopu, opaska i utwardzenie terenu z kostki brukowej gr.6cm 6) Ponowny montaż instalacji odgromowej, rur wentylacyjnych przyściennych (elementy skorodowane do wymiany), lamp, dzwonków, uchwytów flagowych , tablic itp. 7) Montaż rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej oraz parapetów okiennych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo. Roboty budowlane różne 1) Na daszkach nad wejściami obróbka blacharska do wymiany. Na stropie daszka ułożyć 1x papa termozgrzewalna. Spód daszka przeszpachlować i pomalować w kolorze harmonizującym z całą elewacją. 2) Tynki na ościeżach okiennych i drzwiowych należy skuć. Ościeża ocieplić styropianem gr. 2cm. Modernizacja systemu CWU i ogrzewania. Wykonać instalację fotowoltaiczną - moduły 28 x 250W oraz zamontować zasobnik CW o pojemności 300l z wężownicą i grzałką. Nową instalację wpiąć do istniejącego systemu ciepłej wody. Usprawnienie wewnętrznej instalacji CO polega na kompleksowej wymianie istniejącej instalacji CO (rury i grzejniki). 3) Wiejski Dom Kultury Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacji budynku Wiejskiego Domu Kultury w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych przy zastosowaniu metody lekko-mokrej według systemów dociepleń i stropu nad pomieszczeniami ogrzewanymi oraz modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) Demontaż parapetów okiennych i krat na oknach (parter - 9szt., piwnica - 2 szt.) 2) Demontaż instalacji odgromowej na ścianach, kotew mocujących instalację, elementów typu dzwonki, lampy, uchwyty flagowe i tablice, 3) Demontaż wszystkich rur (kanałów) wentylacyjnych przyściennych. 4) Demontaż rur spustowych. Demontaż rynien na części niskiej budynku. 5) Do rozbiórki opaski betonowe i z polbruku. Polbruk do powtórnego wykorzystania. Roboty ocieplające nad pomieszczeniami ogrzewanymi w części wysokiej Ułożenie warstw ocieplających i izolacyjnych stropodachu poddasza nieużytkowego wzdłuż krokwi do płatwi drewnianych i jętek. Roboty ocieplające stropodachu na części niskiej 1) Ułożenie warstw ocieplających i izolacyjnych 2) Montaż nowych opierzeń kominów, obróbek blacharskich gzymsów, krawędzi ścian szczytowych, styku części niskiej z częścią wyższą. 3) Montaż rynien. Roboty dociepleniowe i renowacyjne ścian zewnętrznych 1) Przed przystąpieniem do ocieplenia ścian zewnętrznych należy zmurszałe tynki skuć. 2) Powierzchnie bez tynku uzupełnić tynkiem cementowo- wapiennym (przyjęto 30% powierzchni tynków na ścianach zewnętrznych do odtworzenia). 3) Wykonanie wykopu przyściennego obwodowego przy części budynku wyższego do poziomu zagłębienia piwnic; w pozostałej części budynku i w części niższej do głębokości 80cm poniżej terenu lub do wierzchu ławy z oczyszczeniem powierzchni ścian i osuszeniem ścian fundamentowych. 4) Ściany należy zabezpieczyć przed wilgocią poprzez wykonanie izolacji poziomej i pionowej. Izolację poziomą wykonać metodą iniekcji. 5) Ułożenie warstw ocieplających i wodoszczelnych na istniejących ścianach fundamentowych. 6) Ułożenie warstw ocieplających i elewacyjnych na istniejących ścianach zewnętrznych powyżej terenu. 7) Elementy dekoracyjne w postaci gzymsów przy oknach należy zachować poprzez obłożenie ich przez styropian 8) Zasypanie wykopu, opaska i utwardzenie terenu. Opaska przy budynku szer. 40-50cm zostanie wykonana z polbruku gr.6cm (wykorzystać również polbruk z demontażu) 9) Ponowny montaż instalacji odgromowej, rur wentylacyjnych przyściennych (elementy skorodowane do wymiany), lamp, dzwonków, uchwytów flagowych , tablic itp. 10) Montaż rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej oraz parapetów okiennych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo. Roboty budowlane różne 1) Tynki na ościeżach okiennych i drzwiowych należy skuć. Ościeża ocieplić styropianem gr. 2cm. 2) Murki oporowe przy zejściu do poziomu piwnicy i murki przy schodach należy oczyścić , zagruntować, przeszpachlować zaprawą klejową, wykończyć tynkiem cienkościennym i pomalować w kolorze elewacji. Modernizacja systemu CWU i ogrzewania Montaż zaworów termostatycznych w grzejnikach, regulacja systemu CO. Montaż automatyki pogodowej dla istniejącego kotła. Wykonać instalację fotowoltaiczną - moduły 19 x 250W oraz zamontować zasobnik CW o pojemności 200l z wężownicą i grzałką. Nową instalację wpiąć do istniejącego systemu ciepłej wody.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6, 45443000-4, 45331100-7, 45310000-3, 45421000-4, 09331200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA wykonania zamówienia 60
Okres rękojmi za wady w wykonanych robót i zamontowanych urządzeń 35
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Leśniów Wielki, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej, Domu Kultury

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część Nr 2 - Leśniów Wielki, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej, Domu Kultury; W Leśniowie Wielkim : 1) Publiczna Szkoła Podstawowa Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych przy zastosowaniu metody lekko-mokrej według systemów dociepleń i stropu nad pomieszczeniem ogrzewalnym oraz modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) Demontaż parapetów okiennych, 2) Demontaż instalacji odgromowej na ścianach, kotew mocujących instalację, elementów typu dzwonki, lampy, uchwyty flagowe i tablice. 3) Demontaż wszystkich rur (kanałów) wentylacyjnych przyściennych. 4) Demontaż rur spustowych. Ocena ich dalszej przydatności do ustalenia na budowie. 5) Rozbiórka opasek przy budynku. Roboty ocieplające stropu nad pomieszczeniami w części niższej Ułożenie warstw ocieplających i izolacyjnych na istniejącym stropie: * Czarna folia w celu zabezpieczenia przed kurzem * wełna mineralna twarda gr. 20cm * Paroizolacja * Istniejące warstwy stropu Roboty dociepleniowe i renowacyjne ścian zewnętrznych 1) Wymiana okna w pomieszczeniu kotłowni. Okno z PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 0,90 [W/(m2K)] w kolorze białym. 2) Wykonanie wykopu przyściennego obwodowego przy części budynku wyższego do poziomu zagłębienia piwnic. 3) Ułożenie warstw ocieplających i wodoszczelnych na istniejących ścianach fundamentowych 4) 4) Ułożenie warstw ocieplających i elewacyjnych na istniejących ścianach zewnętrznych. 5) Zasypanie wykopu, opaska i utwardzenie terenu. 6) Opaska przy budynku szer. 40cm zostanie wykonana z kostki brukowej gr.6cm 7) Ponowny montaż (z renowacją) instalacji odgromowej, rur wentylacyjnych przyściennych (elementy skorodowane do wymiany), drabiny na dach (po renowacji), lamp, dzwonków, uchwytów flagowych , tablic itp. 8) Montaż rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej oraz parapetów okiennych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo Roboty budowlane różne 1) Tynki na ościeżach okiennych i drzwiowych należy skuć. Ościeża ocieplić styropianem gr. 2cm. 2) Murki oporowe przy zejściach do poziomu piwnicy i wejściach na poziom parteru, podest wejścia głównego, murki przy schodach należy oczyścić , zagruntować, przeszpachlować zaprawą klejową, wykończyć tynkiem cienkościennym i pomalować w kolorze elewacji (powierzchnia całkowita do wyremontowania ca. 40m2). 3) Sufit nad wejściem do piwnicy (pod głównym wejściem do budynku szkoły) wyszpachlować i pomalować (powierzchnia całkowita do pomalowania ca. 10m2). 4) Przy wejściu głównym 4 słupy stalowe o średnicy 80mm podpierające istniejące zadaszenie należy oczyścić, pomalować farbą przeciwrdzewną i farbą wierzchniego krycia. 5) Balustrady przy wejściach oczyścić , pomalować farbą przeciwrdzewną i farbą wierzchniego krycia. Modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Wykonać instalację fotowoltaiczną - moduły 68 x 250W oraz zamontować zasobnik CW o pojemności 500l i 1000l z wężownicą i grzałką. Nową instalację wpiąć do istniejącego systemu ciepłej wody. 2) Wiejski Dom Kultury Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury i ma w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych przy zastosowaniu metody lekko-mokrej według systemów dociepleń i stropodachu oraz modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) Do skucia zawilgocone i odparzone tynki, do skucia gzymsy w elewacji wschodniej. 2) Demontaż okien w piwnicy. 3) Rozbiórka obróbek blacharskich gzymsów, kominów, ścianek ogniowych dachu, okapników, parapetów okiennych, krat na oknach. Do rozbiórki opierzenie na istniejących daszkach. 4) Demontaż instalacji odgromowej na dachu i ścianach, kotew mocujących instalację, elementów typu dzwonki, lampy, uchwyty flagowe i tablice. 5) Demontaż wszystkich rur (kanałów) wentylacyjnych przyściennych. 6) Demontaż rynien i rur spustowych. Ocena ich dalszej przydatności na placu budowy. 7) Do rozbiórki betonowe opaski. Roboty ocieplające i renowacyjne dachu 1) Ułożenie warstw ocieplających i pokrywczych na istniejącym dachu po jego oczyszczeniu. Układ warstw na dachu: * Papa termozgrzewalna wierzchniego krycia * Papa podkładowa * Styropian EPS 100 gr. 23cm 3) Ułożenie warstw ocieplających i wykończeniowych murków ogniowych. 4) Montaż nowych opierzeń kominów i obróbek blacharskich. 5) Montaż rynien (po zakończeniu ocieplenia ścian). 6) Obróbki blacharskie i rynny wykonać z blachy cynkowo-tytanowej. Roboty dociepleniowe i renowacyjne ścian zewnętrznych 1) Wymiana okien w poziomie piwnic. 2) Skucie zawilgoconych tynków na ścianach zewnętrznych. 3) Powierzchnie bez tynku uzupełnić tynkiem cementowo- wapiennym (przyjęto 15% powierzchni tynków na ścianach zewnętrznych do odtworzenia). 4) Wykonanie wykopu przyściennego obwodowego o głębokości 80cm poniżej terenu lub o głębokości do wierzchu ławy z oczyszczeniem powierzchni ścian i osuszeniem ścian fundamentowych i ścian piwnic poniżej poziomu terenu. 5) Ułożenie warstw ocieplających i wodoszczelnych na istniejących ścianach fundamentowych. 6) Ułożenie warstw ocieplających i elewacyjnych na istniejących ścianach zewnętrznych kondygnacji nadziemnych i ścian piwnic powyżej terenu . 7) Zasypanie wykopu, opaska i utwardzenie terenu. Opaska przy budynku szer. 40cm zostanie wykonana z kostki brukowej gr.6cm 8) Ponowny montaż instalacji odgromowej, rur wentylacyjnych przyściennych (elementy skorodowane do wymiany), lamp, dzwonków, uchwytów flagowych, tablic itp. 9) Montaż rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej oraz parapetów okiennych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo. Roboty budowlane różne 1) Tynki na ościeżach okiennych i drzwiowych należy skuć. Ościeża ocieplić styropianem gr. 2cm. 2) Na daszkach nad wejściami obróbka blacharska do wymiany. Na stropie daszka ułożyć 1x papa termozgrzewalna. Spód daszka uzupełnić tynkiem cementowo wapiennym, przeszpachlować i pomalować w kolorze harmonizującym z całą elewacją. 3) Schody wejściowe (do głównego wejścia) i schody do piwnicy poddać renowacji.; murki oporowe przy schodach, słupy murowane i spoczniki przeszpachlować i pomalować. 4) Balustrady przy wejściach oczyścić , pomalować farbą przeciwrdzewną i farbą wierzchniego krycia. 5) Schody awaryjne. Pod schody awaryjne wykonać dodatkowe podparcie w postaci ściany murowanej z cegły pełnej na zaprawie cementowej i ławy fundamentowej żelbetowej. Wymienić słupki stalowe podpierające daszek nad wejściem. Zastosować rury stalowe o średnicy 80mm i zakotwić w istniejącym murku i daszku. Rurę zabezpieczyć przed korozją i pomalować farbą jak balustrady. Modernizacja systemu CO i CWU. Wykonać nową instalację CWU, a w tym instalację fotowoltaiczną - moduły 18 x 250W oraz zamontować zasobnik CW o pojemności 200l z wężownicą i grzałką. Instalacja CO : wymiana kotła CO na kocioł na paliwo stałe typu pelett. Wymiana zaworów podpionowych, montaż zaworów termostatycznych z nastawami przy grzejnikach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6, 45443000-4, 45331100-7, 45310000-3, 45421000-4, 09331200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA wykonania zamówienia 60
Okres rękojmi za wady w wykonanych robót i zamontowanych urządzeń 35
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Nietkowice i Będów, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków : w Nietkowicach Domu Kultury i Szkoły Podstawowej, w Będowie świetlicy wiejskiej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 - Nietkowice i Będów, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków : w Nietkowicach Domu Kultury i Szkoły Podstawowej, w Będowie świetlicy wiejskiej; W Nietkowicach i Będowie : Będów - świetlica wiejska. Termomodernizacja ścian zewnętrznych, stropu nad parterem. Ściany zewnętrzne docieplenie styropianem metodą lekką mokrą oraz modernizacja systemu CWU. Strop - docieplenie wełną mineralną. Wymiana drzwi i okien do zaplecza. Modernizacja systemu CO i CWU. Układ grzewczy w świetlicy w Będowie jest układem czterech jednostek klimatyzacyjnych współpracujących z jedną jednostką zewnętrzną. Jednostka zewnętrzna CU-5E34PBE jest jednostką wyposażoną w sprężarkę typu inwerter, która ma możliwość pracy zarówno w lecie chodząc pomieszczenia jak również zimą jako źródło ciepła. Podczas pracy w okresie grzewczym urządzenie będzie wykorzystywać odwrócony obieg chłodniczy jako pompa ciepła typu powietrze - powietrze. Nietkowice : 1) Wiejski Dom Kultury. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w zakresie ocieplenia ścian zewnętrznych przy zastosowaniu metody lekko-mokrej według systemów dociepleń i stropodachu oraz modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Stolarka okienna piwnicy, poddasza użytkowego i nieużytkowego, wszystkie (w tym również okna z PCV) okna w elewacji szczytowej - do wymiany. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) Demontaż krat na oknach (parter, piwnice - 4szt.). 2) Demontaż na ścianach elementów typu dzwonki, lampy, uchwyty flagowe i tablice. 3) Demontaż wszystkich rur (kanałów) wentylacyjnych przyściennych. 4) Demontaż rur spustowych. Demontaż rynien na części parterowej budynku. 5) Tynki na ościeżach okiennych i drzwiowych należy skuć. 6) Do rozbiórki opaski betonowe przy schodach. 7) Ze stropu nad parterem (nad salami wielofunkcyjnymi Domu Kultury) do usunięcia warstwa polepy grubości ca. 20cm. Roboty ocieplające nad pomieszczeniami ogrzewanymi (w budynku wyższym): Ułożenie warstw ocieplających i izolacyjnych Roboty ocieplające stropodach na części parterowej: 1) Ułożenie warstw ocieplających i izolacyjnych 2) Montaż obróbek blacharskich gzymsów, krawędzi ścian szczytowych, styku części niskiej z częścią wyższą. Obróbki blacharskie wykonać z blachy cynkowo-tytanowej. 3) Montaż rynien. Roboty dociepleniowe i renowacyjne ścian zewnętrznych Przewiduje się ocieplenie tylko elewacji południowo-wschodniej (elewacja tylna) łącznie z zejściem do piwnicy. Przed przystąpieniem do ocieplania ścian należy wymienić okna. Okna PCV o współczynniku przenikania nie większym niż U = 0,90 [W/(m2K)] w kolorze białym. Wygląd okien (podział, szprosy) jak wymienione okna w elewacji frontowej (elewacja północno-zachodnia). Ościeża okien i drzwi ocieplić styropianem gr. 2cm Przed przystąpieniem do ocieplenia ścian zewnętrznych należy uszkodzone tynki skuć. Powierzchnie bez tynku uzupełnić tynkiem cementowo- wapiennym. Ułożenie warstw ocieplających i elewacyjnych na istniejących ścianach zewnętrznych powyżej terenu. Przed przystąpieniem do prac ociepleniowych drewniane elementy okapu i dachu niższej części budynku należy zabezpieczyć przed korozją biologiczną. Elementy drewniane należy również zabezpieczyć środkami ognioodpornymi do granicy trudnozapalności. Ponowny montaż rur wentylacyjnych przyściennych (elementy skorodowane do wymiany), lamp, dzwonków, uchwytów flagowych , tablic itp. Docieplenie ścian fundamentowych: Wykonanie wykopu przyściennego obwodowego przy części budynku wyższego do poziomu zagłębienia piwnic; w pozostałej części budynku i w części niższej do głębokości 80cm poniżej terenu lub do wierzchu ławy z oczyszczeniem powierzchni ścian i osuszeniem ścian fundamentowych. Ściany należy zabezpieczyć przed wilgocią poprzez wykonanie izolacji poziomej i pionowej. Izolację poziomą wykonać metodą iniekcji (dla całego budynku). Ułożenie warstw ocieplających i wodoszczelnych na istniejących ścianach fundamentowych i ścianach piwnic poniżej terenu (dotyczy wszystkich ścian zewnętrznych). Zasypanie wykopu, opaska i utwardzenie terenu. Opaska przy budynku szer. 40-50cm zostanie wykonana z polbruku gr.6cm , Przed schodami odtworzyć z polbruku dojście do schodów na szerokość schodów i długości 1,20m. Roboty budowlane różne 1) Schody zewnętrzne poddać renowacji; murki oporowe przy schodach należy oczyścić, zagruntować, przeszpachlować zaprawą klejową, wykończyć tynkiem cienkościennym i pomalować w kolorze harmonizującym z elewacją. 2) Balustrady przy wejściach oczyścić , pomalować farbą przeciwrdzewną i farbą wierzchniego krycia. Modernizacja systemu CO i CWU. Wykonać instalację CWU, a w tym instalację fotowoltaiczną moduły 18 x 250W oraz zamontować zasobnik CW o pojemności 200l z wężownicą i grzałką. Instalacja CO : Wymiana kotła CO na kocioł na paliwo stałe typu pelett. Wymiana rur na Cu z zaworami termostatycznymi. 2) Publiczna Szkoła Podstawowa Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian zewnętrznych przy zastosowaniu metody lekko-mokrej według systemów dociepleń, dachu, ścian fundamentowych i obróbki blacharskie oraz modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Termomodernizacja nie obejmuje budynku łącznika i Sali gimnastycznej. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) Do skucia cały tynk na cokole. 2) Do wymiany okna i drzwi zewnętrzne w kotłowni. 3) Rozbiórka obróbek blacharskich gzymsów, kominów, ścianek ogniowych dachu, 4) okapników, parapetów okiennych. 5) Demontaż instalacji odgromowej na dachu i ścianach, kotew mocujących instalację, 6) elementów typu dzwonki, lampy, uchwyty flagowe i tablice, elementów monitoringu, 7) daszków poliwęglanowych, balustrady przy wejściu. 8) Demontaż wszystkich rur (kanałów) wentylacyjnych przyściennych. 9) Demontaż rynien i rur spustowych. Rynny i rury spustowe w dobrym stanie i kwalifikują 10) się do ponownego zamontowania. Do wymiany rynhaki. 11) Do rozbiórki opaski z polbruku Roboty ocieplające i renowacyjne dachu 1) Ułożenie warstw ocieplających i pokrywczych na istniejącym dachu, po jego oczyszczeniu. 2) Ułożenie warstw ocieplających i wykończeniowych murków ogniowych. 3) Montaż nowych opierzeń kominów i obróbek blacharskich. 4) Montaż rynien (po zakończeniu ocieplenia ścian). 5) Obróbki blacharskie wykonać z blachy cynkowo-tytanowej. Roboty dociepleniowe i renowacyjne ścian zewnętrznych 1) Wymiana okien w pomieszczeniu kotłowni. 2) Wymiana drzwi zewnętrznych w kotłowni. 3) Powierzchnie bez tynku uzupełnić tynkiem cementowo- wapiennym ( ok. 30% powierzchni tynków na ścianach zewnętrznych do odtworzenia). 4) Wykonanie wykopu przyściennego obwodowego o głębokości 80 cm poniżej terenu lub głębokości do wierzchu ławy z oczyszczeniem powierzchni ścian i osuszeniem ścian fundamentowych. 5) Ułożenie warstw ocieplających i wodoszczelnych na istniejących ścianach fundamentowych. Uwagi wykonawcze 1) Zachować istniejące dylatacje ścian i dachów. 2) Wszystkie rury (kanały) wentylacyjne wychodzące przez ściany należy odsunąć od ściany o grubość izolacji termicznej. 3) Kotwy mocujące instalację odgromową należy wydłużyć o grubość izolacji termicznej, a na dachu również o grubość papy. Na tak przystosowanych wspornikach ponownie zamontować linki odgromu. 4) Wszystkie elementy typu dzwonki, lampy, uchwyty flagowe, tablice - zdementować, a po ociepleniu budynku zamontować ponownie. 5) Skorodowane elementy wentylacyjne i wywiewki kanalizacji sanitarnej , wymienić na nowe. 6) Kolory elewacji wg. projektu. Modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Wykonać instalację CWU, a w tym instalację fotowoltaiczną moduły 48 x 250W oraz zamontować zasobniki CW o pojemności 300l-500l z wężownicą i grzałką. Instalacja CO : Wymiana kotła CO na kocioł na paliwo stałe typu pelett. Wymiana rur na Cu i grzejników na z zaworami termostatycznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6, 45443000-4, 45331100-7, 45310000-3, 45421000-4, 09331200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA wykonania zamówienia 60
Okres rękojmi za wady w wykonanych robót i zamontowanych urządzeń 35
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Czerwieńsk i Płoty, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków Domu Kultury i Przedszkola w Czerwieńsku i wykonanie robót termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Płotach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część Nr 4 - Czerwieńsk i Płoty, która obejmuje wykonanie robót termomodernizacji budynków Domu Kultury i Przedszkola w Czerwieńsku i wykonanie robót termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Płotach. W Czerwieńsku i w Płotach 1) Czerwieńsk - Przedszkole : Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian zewnętrznych przy zastosowaniu metody lekko-mokrej według systemów dociepleń, dachu, ścian fundamentowych i obróbki blacharskie oraz modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) Do wymiany okna w piwnicy, 2 okna w korytarzach, 1 okno w pomieszczeniu pielęgniarki, 2) Do likwidacji 2 okna górne w pomieszczeniu zmywalni. 3) Rozbiórka obróbek blacharskich gzymsów, kominów, ścianek ogniowych dachu, okapników, parapetów okiennych (górnych i dolnych). 4) Demontaż instalacji odgromowej na dachu i ścianach, kotew mocujących instalację, elementów typu dzwonki, lampy, uchwyty flagowe i tablice, elementów monitoringu, daszki z poliwęglanu. 5) Demontaż wszystkich rur (kanałów) wentylacyjnych przyściennych. 6) Demontaż rynien i rur spustowych. Rynny i rury spustowe w dobrym stanie i kwalifikują się do ponownego zamontowania. Do wymiany rynhaki. 7) Do rozbiórki cała płyta gzymsowa z desek 8) Do rozbiórki wszystkie elementy elewacji z płyt azbestowo-cementowych. Roboty ocieplające i renowacyjne dachu 1) Ułożenie warstw ocieplających i pokrywczych na istniejącym dachu, po jego oczyszczeniu. 2) Montaż nowych opierzeń kominów i obróbek blacharskich. 3) Montaż rynien (po zakończeniu ocieplenia ścian). 4) Obróbki blacharskie wykonać z blachy cynkowo-tytanowej. Roboty dociepleniowe i renowacyjne ścian zewnętrznych 1) Wymiana okien w pomieszczeniu piwnic. Okna PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 0,90 [W/(m2K)], dwuszybowe, uchylne, w kolorze białym. 2) Wykonanie wykopu przyściennego obwodowego o głębokości 80cm poniżej terenu lub głębokości do wierzchu ławy z oczyszczeniem powierzchni ścian i osuszeniem ścian fundamentowych. W obrębie piwnic wykop wykonać na całą wysokość zagłębionej ściany. 3) Ułożenie warstw ocieplających i wodoszczelnych na istniejących ścianach piwnic i ścianach fundamentowych. 4) Ułożenie warstw ocieplających i elewacyjnych na istniejących ścianach zewnętrznych powyżej terenu. 5) Zasypanie wykopu, opaska i utwardzenie terenu. 6) Wokół budynku przedszkola należy odtworzyć chodnik szerokości 120cm. Wykonać go z kostki brukowej gr.6cm. 7) Ponowny montaż instalacji odgromowej, rur wentylacyjnych przyściennych (elementy skorodowane do wymiany), lamp, dzwonków, uchwytów flagowych, tablic itp. 8) Montaż rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej. Do wymiany całe odcinki rury żeliwnej przy każdej rurze spustowej. Rury wyposażyć w czyszczak. 9) Montaż parapetów okiennych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo. Roboty budowlane różne 1) Płytę gzymsową wokół dachu wykonać z fałdowej blachy powlekanej przymocowanej za pośrednictwem płatwi stalowych przymocowanych do istniejących stalowych wsporników. 2) Listwy drewniane na ościeżach okiennych i drzwiowych należy zdemontować. Ościeża ocieplić styropianem gr. 2cm. 3) Nad wejściem do kotłowni wykonać zadaszenie z blachy fałdowej na konstrukcji stalowej. 4) Zadaszenie nad głównym wejściem do renowacji. Daszek pokryć 2xpapą termozgrzewalną, po usunięciu warstw starej izolacji. Modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Wykonać instalację fotowoltaiczną moduły 48 x 250W wraz z dodatkowym zasobnikiem CW o pojemności 750l z wężownicą i grzałką. Instalacja CO obejmuje wykonanie wymiany rur na Cu i grzejników na z zaworami termostatycznymi oraz montaż automatyki pogodowej dla istniejącego kotła. 2) Czerwieńsk - MGOK : Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian zewnętrznych przy zastosowaniu metody lekko-mokrej według systemów dociepleń, stropodachu, ścian fundamentowych i obróbki blacharskie oraz modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Ze względu na detale architektoniczne, elementy ozdobne i gzymsy w elewacji frontowej jak również na fakt, że budynek usytuowany jest na granicy działki, nie można ściany tej docieplić od strony zewnętrznej. Nie będą ocieplone elewacje Sali Widowiskowej na granicy z działką nr 321 i zaplecza Sali na granicy z działką nr 322 i 324. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) Demontaż na ścianach elementów typu dzwonki, lampy, uchwyty flagowe i tablice. 2) Rozbiórka obróbek blacharskich gzymsów, ścianek ogniowych dachu, okapników, parapetów okiennych. 3) Demontaż instalacji odgromowej i kotew mocujących instalację na ścianach, elementów typu dzwonki, lampy, uchwyty flagowe i tablice, elementów monitoringu. 4) Demontaż wszystkich rur (kanałów) wentylacyjnych przyściennych. 5) Demontaż rynien i rur spustowych. Rynny i rury spustowe w dobrym stanie i kwalifikują się do ponownego zamontowania. Do wymiany rynhaki. 6) Do rozbiórki opaski z polbruku (do powtórnego wykorzystania). 7) Tynki na ościeżach okiennych i drzwiowych należy skuć. Roboty ocieplające nad pomieszczeniami ogrzewanymi Ułożenie warstw ocieplających i izolacyjnych. Przewiduje się ocieplenie nad pomieszczeniami ogrzewanymi poddasza pod częścią nieogrzewaną poddasza nieużytkowego. Przed ułożeniem izolacji istniejące belki drewniane należy zabezpieczyć przed korozją biologiczną, jak również należy zabezpieczyć środkami ognioodpornymi do granicy trudnozapalności. Roboty ocieplające stropodach płaski i zapleczem Sali: 1) Ułożenie warstw ocieplających i izolacyjnych. 2) Montaż obróbek blacharskich gzymsów, krawędzi ścian szczytowych, styku części niskiej z częścią wyższą. Obróbki blacharskie wykonać z blachy cynkowo-tytanowej. 3) Montaż rynien. Roboty dociepleniowe Poza wymienionymi wyżej elewacjami, przewiduje się ocieplenie wszystkich pozostałych ścian zewnętrznych. 1) Przed przystąpieniem do ocieplenia ścian zewnętrznych należy uszkodzone tynki skuć. 2) Powierzchnie bez tynku uzupełnić tynkiem cementowo- wapiennym. 3) Wykonanie wykopu przyściennego obwodowego przy budynku do poziomu zagłębienia piwnic; w pozostałej części budynku do głębokości 80cm poniżej terenu lub do wierzchu ławy z oczyszczeniem powierzchni ścian i osuszeniem ścian fundamentowych. 4) Ściany należy zabezpieczyć przed wilgocią poprzez wykonanie izolacji pionowej. 5) Ułożenie warstw ocieplających i wodoszczelnych na istniejących ścianach fundamentowych i ścianach piwnic poniżej terenu (dotyczy wszystkich ścian zewnętrznych). 6) Ułożenie warstw ocieplających i elewacyjnych na istniejących ścianach zewnętrznych powyżej terenu. Przed przystąpieniem do prac ociepleniowych drewniane elementy okapu należy zabezpieczyć przed korozją biologiczną, jak również zabezpieczyć środkami ognioodpornymi do granicy trudnozapalności. Elementy dekoracyjne w postaci gzymsów przy okapach i oknach należy zachować poprzez obłożenie ich przez styropian. 7) Zasypanie wykopu, opaska i utwardzenie terenu. Opaska przy budynku szer. 40-50cm zostanie wykonana z polbruku gr.6cm. 8) Ponowny montaż rur wentylacyjnych przyściennych (elementy skorodowane do wymiany), lamp, dzwonków, uchwytów flagowych , tablic itp. 9) Montaż rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej oraz wykonanie opierzenia na wszystkich gzymsach i parapetach betonowych z blachy cynkowo-tytanowej. Modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Wykonać instalację fotowoltaiczną moduły 28 x 250W wraz z dodatkowym zasobnikiem CW o pojemności 300l z wężownicą i grzałką. Instalacja CO obejmuje wykonanie montażu zaworów termostatycznych w grzejnikach z oraz montaż automatyki pogodowej dla istniejącego kotła. 3) Płoty. Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian zewnętrznych przy zastosowaniu metody lekko-mokrej według systemów dociepleń, dachu, ścian fundamentowych i obróbki blacharskie oraz modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) Gzymsy ścian częściowo do odtworzenia (przyjęto 25% długości gzymsu do odtworzenia), 2) Rozbiórka obróbek blacharskich gzymsów, kominów, ścianek ogniowych dachu, okapników, parapetów okiennych, 3) Demontaż instalacji odgromowej na dachu i ścianach, kotew mocujących instalację, elementów typu dzwonki, lampy, uchwyty flagowe i tablice, 4) Demontaż drabiny na dach, 5) Demontaż wszystkich rur (kanałów) wentylacyjnych przyściennych. 6) Demontaż rynien i rur spustowych. Ocena ich dalszej przydatności w gestii Inwestora. Roboty ocieplające i renowacyjne dachu 1) Ułożenie warstw ocieplających i pokrywczych na istniejącym dachu (Styropian EPS 100 gr.18cm, papa podkładowa, papa termozgrzewalna wierzchniego krycia), 2) Ułożenie warstw ocieplających i wykończeniowych murków ogniowych i gzymsu pod rynnami. 3) Montaż nowych opierzeń kominów, obróbek blacharskich gzymsów, 4) Montaż rynien. 5) Obróbki blacharskie i rynny wykonać z blachy cynkowo-tytanowej. Roboty dociepleniowe i renowacyjne ścian zewnętrznych 1) Wymiana okien w pomieszczeniu kotłowni na okna PCV o współczynniku 2) przenikania ciepła U = 0,90 [W/(m2K)]. Okna w kolorze białym. 3) Wykonanie wykopu przyściennego obwodowego o głębokości 80cm poniżej terenu lub głębokości do wierzchu ławy z oczyszczeniem powierzchni ścian i ewentualnym osuszeniem ścian fundamentowych. 4) Ułożenie warstw ocieplających i wodoszczelnych na istniejących ścianach fundamentowych. 5) Ułożenie warstw ocieplających i elewacyjnych na istniejących ścianach zewnętrznych. Przed przystąpieniem do prac ociepleniowych należy oczyścić ścianę poprzez dokładne zmycie w celu ujednolicenia przyczepności podłoża. 6) Na ścianach zewnętrznych zaznaczyć cokół szerokości 40cm. Cokół wykonać zmianą koloru elewacji. 7) Zasypanie wykopu, opaska i utwardzenie terenu. 8) Opaska przy budynku szer. 40cm zostanie wykonana z kostki brukowej gr.6cm, przy elewacjach 4-5 i 5-6 należy odtworzyć opaskę ze żwiru płukanego. 9) Ponowny montaż (z renowacją) instalacji odgromowej, rur wentylacyjnych przyściennych (elementy skorodowane do wymiany), drabiny na dach (po renowacji), lamp, dzwonków, uchwytów flagowych , tablic itp. 10) Montaż rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej oraz parapetów okiennych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo Roboty budowlane różne 1) Na daszku nad wejściem (elewacja 4-5) obróbka blacharska do wymiany. Na stropie daszka ułożyć 1x papa termozgrzewalna. Ścianki daszka przeszpachlować i pomalować w kolorze harmonizującym z całą elewacją. Pozostałe daszki i ściany nad wystającymi elementami budynku głównego wykonać jak budynek główny. 2) Tynki na ościeżach okiennych i drzwiowych należy skuć. Ościeża ocieplić styropianem gr. 2cm. Modernizacja systemu ogrzewania i CWU. Wykonać instalację fotowoltaiczną moduły 48 x 250W wraz z dodatkowym zasobnikiem CW o pojemności 300l z wężownicą i grzałką. Instalacja CO obejmuje wykonanie wymiany istniejącego kotła na paliwo stałe, na kocioł na pelett z automatyką pogodową, wymianę rur na Cu i grzejników na z zaworami termostatycznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6, 45443000-4, 45331100-7, 45310000-3, 45421000-4, 09331200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA wykonania zamówienia 60
Okres rękojmi za wady w wykonanych robót i zamontowanych urządzeń 35
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.