To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-28
Sławno: Przebudowa drogi gminnej na odcinku Brzustówek-Gawrony - Grążowice
Numer ogłoszenia: 93556 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52026 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 044 755-18-50, faks 044 755-18-51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej na odcinku Brzustówek-Gawrony - Grążowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej na odcinku Brzustówek-Gawrony - Grążowice Zadanie realizowane w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011 Zakres rzeczowy Przedmiotowa droga składa się z następujących odcinków: od km 00+003,61 do km 00+954,55 L=950,94m od km 01+021,57 do km 01+604,80 L=583,23m do km 01+620,81 do km 04+156,04 L=2535,23m Długość łączna do przebudowy L=4069,40m. Przebudowa nie obejmuje odcinków: Od km 00+000,00 do km 00+003,61 L=3,61m Od km 00+954,55 do km 01+021,57 L=67,20m Od km 01+604,80 do km 01+620,81 L=16,01m L=86,82m 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne 3. Odwodnienie korpusu drogowego - przepusty pod zjazdami 4. Podbudowa 5. Roboty nawierzchniowe 6. Elementy ulic 7. Roboty wykończeniowe 8. Oznakowanie 2. Szczegółowy zakres oraz technologię wykonania robót budowlanych zawiera załączona dokumentacja projektowa, specyfikacja technicznego wykonania odbioru robót budowlanych ( zwana dalej stwior) oraz przedmiar robót. 3. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się ze SIWZ oraz w szczególności z dokumentacją projektową, stwior dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz przedmiarem robót, które stanowią załącznik do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 45 23 31 20 - 6 II. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST W RAMACH W/W ROBÓT DO: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, decyzją - pozwolenie na budowę , technologią wskazaną przez Projektanta, z zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności z zapisami zawartymi Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załączonymi do niniejszej specyfikacji. 2) Wykonania Projektów Organizacji Ruchu na bieżąco przez Wykonawcę w miarę postępu robót. Wykonania, oznakowania w czasie trwania robót oraz demontażu po wykonaniu robót. 3) Zabezpieczenia składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów. 4) Zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. 5) Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy do czasu zakończenia robót. 6) Natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót. 7) Pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji, w tym odtworzenia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót. 8) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz zgłoszenia informacji o wytwarzanych odpadach, sposobie ich zagospodarowania do Wydziału Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego z kopią do wiadomości Zamawiającego. W cenie oferty Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość, koszt wywozu i utylizacji odpadów. 9) Prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401) 10) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. 11) Wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót. 12) Przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania kompleksowej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 13) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r.)oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004 r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041). 14) Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji przetargowej, określają minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne oraz wymagany standard, należy je traktować jako propozycje projektanta. 15) Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych, jednak ich parametry techniczne muszą odpowiadać zaproponowanym w dokumentacji projektowej. 16) Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 17) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych. 18) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 19) Wykonawca przygotuje oraz złoży w formie spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a)dokumenty potwierdzające jakość materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, b) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania., c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą Uwaga! Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. III. Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom / jeżeli dotyczy/, art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ). IV. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektu budowlano- wykonawczego i przedmiarów robót ( dalej zwanych dokumentacją projektową ) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (stwior ), a także zastrzeżeń wynikających z wydanej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej 2.Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa tj. projekt budowlano - wykonawczy oraz przedmiar robót, stwior. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiary robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarami - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie. 3.Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z dokumentacji projektowej i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 4. Podstawą wystawienia faktur będzie protokół ostatecznego odbioru robót. 5.Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek. 6. Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót opracowany przez wykonawcę musi być sporządzony z uwzględnieniem następujących uwarunkowań: 1) poszczególne części wykonania zamówienia muszą tworzyć element możliwy do odbioru, 2) płatność za realizację przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: faktura na dzień 2011.10.31 w wysokości brutto zgodnie z harmonogramem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH ZASKÓRSKI I WSPÓLNICY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH ZASKÓRSKI I WSPÓLNICY SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy Sp. z o.o., ul. Opoczyńska 38, 26-434 Gielniów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3024373,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2767987,36
Oferta z najniższą ceną: 2767987,36 / Oferta z najwyższą ceną: 3637641,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Przebudowa drogi gminnej nr 170026Z w Warszkówku w gminie Sławno
- Dostawa produktów dla pracowni endoskopowej oraz różnych wyrobów medycznych
- Budowa punktu czerpania wody w leśnictwie Łętowo w oddziale 210d
- "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Sławnie" w ramach "Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 102332E w miejscowości Imielinek
- Modernizacja dróg na terenie gminy Goleszów
- Poprawa walorów turystycznych poprzez przebudowę drogi gminnej nr 105169L w m. Rozpłucie Pierwsze i Czarny Las, Gmina Ludwin
- Rozbudowa ul. Zielonka w Górkach Dużych gm. Tuszyn oraz przebudowa ul. Zielonej w Wodzinie Prywatnym gm. Tuszyn - II etap ul. Zielona w Wodzinie Prywatnym
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.