To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93555 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Męcinka: "Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości: Kondratów, Pomocne, Muchów, Stanisławów, realizowanych w systemie zaprojektuj wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 29129-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka, krajowy numer identyfikacyjny
39064740000000, ul.
Męcinka
11,
59424
Męcinka, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
76 8713440, faks
76 8713452, e-mail
joanna.zelent@mecinka.pl,
ug@mecinka.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mecinka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości: Kondratów, Pomocne, Muchów, Stanisławów, realizowanych w systemie zaprojektuj wybuduj"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. Badania geotechniczne gruntu indywidualnie dla każdej wskazanej w zamówieniu nieruchomości, na której ma być realizowana PBOŚ obsługująca dany obiekt, celem rozpoznania warunków gruntowo - wodnych wraz z ustaleniem charakterystycznych (uogólnionych ) wartości parametrów geotechnicznych oraz ogólnych parametrów przepuszczalności gruntów pod projektowane PBOŚ. Wyniki badań winny być przedstawione Zamawiającemu w formie opinii geotechnicznej. b. Dokumentacji projektowej wraz z załatwieniem wszelkich formalności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, warunków, zgód, dokonanie niezbędnych zgłoszeń i zawiadomień, w tym w szczególności skutecznym dokonaniem zgłoszeń stosownie do art. 152 ust. 1 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.), uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie dla obiektów, dla których jest ono wymagane zgodnie z przepisami odrębnymi, skutecznym zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu budowy. Za skuteczne uznaje się tylko te zawiadomienia i zgłoszenia, w związku z którymi, organ właściwy do przyjęcia zawiadomienia lub zgłoszenia, nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji. c. Wszelkie prace przygotowawcze niezbędne do wykonania, w celu przygotowania w/w inwestycji do realizacji, w tym również wykonanie wszelkich niezbędnych badań ( w szczególności mających na celu opracowanie opinii geotechnicznych dla każdej planowanej PBOŚ), analiz, operatów ( w szczególności operatów wodno- prawnych), ekspertyz, opracowań, map wymaganych dla prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji przedmiotu zamówienie, zapewnienie we własnym zakresie dostawy wody i energii elektrycznej na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia, zapewnienie transportu sprzętu i materiałów na miejsce i miejsca prowadzenia robót. d. Zakup, dostawę, montaż podłączenie i uruchomienie 114 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami sanitarnymi z budynku oraz pompowni ścieków o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej ich pracy. Przedmiot zamówienia ma być wykonany z materiałów własnych Wykonawcy. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zebraną dokumentacją. e. Prace demontażowe, odtworzeniowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia realizowane zgodnie z zapisami PFU. f. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z dostarczeniem deklaracji zgodności potwierdzających spełnienie przez poszczególne urządzenia norm wyszczególnionych w PFU. g. Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. h. Przeprowadzenie grupowego i indywidualnego szkolenia dla wszystkich 114 użytkowników. i. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi. j. Przygotowanie i przekazanie szczegółowych instrukcji obsługi. k. Raportu po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków, zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego ( Dz.U. 2014 poz. 1008). l. Zestawienia zrealizowanych obiektów / urządzeń / opracowań wraz z zestawieniem wszystkich wykonanych PBOŚ - dla każdej PBOŚ należy podać: nazwę miejscowości, na terenie której jest zlokalizowana, nr działki, adres posesji, rodzaj obsługiwanego obiektu ( budynek jednorodzinny, budynek wielorodzinny, gospodarstwo agroturystyczne, obiekt użyteczności publicznej itp.), liczbę osób ( RLM) które będą korzystały z PBOŚ, sposób odprowadzenia ścieków oczyszczonych, rzeczywisty koszt wykonania, wyszczególnienie zainstalowanych urządzeń - podpisane przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. ł. Zlecenie akredytowanemu laboratorium pierwszego badania ścieków oczyszczonych z wszystkich wykonanych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków, potwierdzające, że jakość ścieków jest zgodna z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18.11.2014 r. w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. z 2014 r. poz. 1800 ). m. Wykonania całego zakresu zamówienia i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych, w tym także czynności niewymienionych wyżej jeżeli ich wykonanie jest potrzebne do dochowania właściwych standardów sztuki budowlanej, a także jeżeli są one niezbędne ze względów bezpieczeństwa lub zabezpieczenia robót wykonanych, w tym w szczególności koszty: obsługi geodezyjnej, wynikające z zajęcia pasa drogowego, uzgodnień, prób, badań, ubezpieczenia i zabezpieczenia placu budowy, utrzymania go w należytym stanie, oznakowania robót, zorganizowania zaplecza budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości prac projektowych i wykonawczych, niezbędne do wykonania i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia. n. Wykonawca i ewentualnie podwykonawcy zobowiązani są do zatrudnienia na umowę o prace, w rozumieniu art. 22 §1 kodeksu pracy co najmniej 1/3 pracowników wykonujących czynności związane z budową PBOŚ Wymóg ten nie dotyczy pracowników wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ( kierownika budowy, kierowników robót, projektantów). Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: przedmiot umowy związany z wykonaniem montażu i uruchomienia PBOŚ wykonawca wykona siłami własnymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1968714.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1675488,78 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.