eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na organizację kolonii letnich dla 120 dzieci i młodzieży z terenu Gminy Dobromierz w okresie wakacji 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Dobromierz: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na organizację kolonii letnich dla 120 dzieci i młodzieży z terenu Gminy Dobromierz w okresie wakacji 2009 r.
Numer ogłoszenia: 93548 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobromierz , Plac Wolności 24, 58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie, tel. 074 8586217, faks 074 8586460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na organizację kolonii letnich dla 120 dzieci i młodzieży z terenu Gminy Dobromierz w okresie wakacji 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu wypoczynku letniego nad morzem, w formie kolonijnej dla 120 dzieci i młodzieży z terenu Gminy Dobromierz w okresie wakacji 2009 r. Miejsce kolonii: Polska nad morzem, w miejscowościach z bezpośrednim dostępem do morza, w odległości nie przekraczającej 1000 m. Wielkość zamówienia: 120 osób w jednym 10 - dniowym turnusie lub po 60 osób w dwóch 10- dniowych turnusach. Pobyt uczestników w ośrodku wypoczynkowym obejmie pełne 10 dni, w tym 9 noclegów. Ostateczna wielkość zamówienia może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby dzieci. Uczestnicy: dzieci i młodzież w wieku 7-16 lat. Wyżywienie: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja ). Dzieci muszą mieć stały dostęp do napojów. Zakwaterowanie: - maksymalna liczba osób w pokoju - 6, - nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych, tzw. dostawek jak również zakwaterowania dzieci w namiotach i domkach campingowych, - pokoje muszą być wyposażone w szafy, szafki, półki, wieszaki i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde dziecko oraz stół i krzesła w liczbie odpowiadającej liczbie zakwaterowanych, - pokoje i łazienki muszą być czyste i estetyczne, ciepła woda dostępna 24 godz./ dobę, - urządzenia sanitarne muszą znajdować się w budynku, w którym zakwaterowane będą dzieci, - obiekt kolonijny powinien być ogrodzony. Na terenie obiektu winna znajdować się stołówka i świetlica. Program - w czasie każdego turnusu będzie realizowany: - program profilaktyczny w zakresie relacji interpersonalnych kształtowania umiejętności w rozwiązywaniu problemów i emocji w ilości 10 godzin dla każdej grupy prowadzony przez psychologa, - pogram w zakresie sportu, rekreacji i kultury, zawody sportowe, gry, konkursy przez osobę o kwalifikacjach właściwych do realizacji programu kolonii np. odpowiednio instruktora rekreacji ruchowej/ gier zespołowych. Inne wymagania: Wykonawca zamówienia musi: - dowieźć dzieci na miejsce kolonii i z powrotem, pod opieką pedagogiczną wychowawców, - zapewnić suchy prowiant i napoje podczas powrotu dzieci z kolonii do domu, - nie pobierać żadnych opłat od uczestników kolonii, - zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnikom na czas przejazdu i pobytu dzieci na kolonii, - zapewnić bezpłatną opiekę medyczną, lekarsko - pielęgniarską uczestnikom kolonii, - zapewnić bezpłatny dostęp uczestników kolonii do obiektów sportowych i kąpielisk, - zorganizować podczas trwania turnusu co najmniej jedną atrakcyjną całodzienną wycieczkę autokarową, - zapewnić bezpłatny wstęp do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów oraz autokar w przypadku konieczności dowozu dzieci, - zapewnić organizację kolonii oraz kadrę pedagogiczną zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r., w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12 poz. 67 ze zmianami), - zapewnić warunki bezpieczeństwa, a w szczególności podczas kąpieli i wędrówek górskich zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz. U z 1997 r. Nr 57, poz. 358), - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii. Obowiązek posiadania ubezpieczenia OC. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników kolonii. - Wartością zamówienia będzie iloczyn liczby dzieci i podanej przez Wykonawcę całkowitej ceny jednego skierowania kolonijnego brutto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wypełniona oferta Wykonawcy wg wzoru ( załącznik nr 1 do SIWZ). B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( załącznik nr 2). C. Oświadczenie wg wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ). D. Wykaz wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje ), wg wzoru (załącznik nr 4 do SIWZ). E. Podpisany projekt umowy ( należy podpisać i opieczętować każdą stronę projektu umowy przez osoby do tego uprawnione. (załącznik nr 5). F. Kalkulację kosztów jednego skierowania, uwzględniającą koszt posiłków, transportu, noclegów, wynagrodzenia kadry, ubezpieczenia uczestników i realizację programu. ( załącznik nr 6). G. Opis obiektu kolonijnego i pomieszczeń przewidzianych dla dzieci. Do opisu należy dołączyć zdjęcia przedstawiające zewnętrzny i wewnętrzny wygląd obiektu przeznaczonego na zorganizowanie kolonii ( załącznik nr 7). H. Propozycję programu przewidzianego do realizacji uwzględniającą zakres określony w pkt. III SIWZ ( załącznik nr 8). I. Polisę, ważną co najmniej na okres od dnia składania ofert do dnia trwania kolonii, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej ( załącznik nr 9 ). J. Pełnomocnictwo, (jeśli w imieniu Wykonawcy występuje inna osoba niż uprawniona do reprezentowania Wykonawcy), ( załącznik nr 10)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - ocena standardu obiektu - 25
  • 3 - atrakcyjność programu - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.dobromierz.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobromierz Plac Wolności 24, 58-170 Dobromierz, pokój nr 2 /sekretariat/..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.