eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Zielona Góra: Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho
Numer ogłoszenia: 93522 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Zielonogórski - Dział Gospodarczy , ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3282505, faks 068 3282505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy 1) część 1 zamówienia: Usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z obiektów położonych na terenie miasta i gminy Zielona Góra (z wyłączeniem Domów Studenta) - 5893 kg, 2) część 2 zamówienia: Usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z Domów Studenta położonych na terenie miasta Zielona Góra - 10500 kg, 3) część 3 zamówienia: Usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Lubiatowie - 1000 kg, 4) część 4 zamówienia: Usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Łagowie - 600 kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - w wysokości do 50% zamówienia podstawowego tj. zwiększenie ilości pranych rzeczy (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) do ustalonego limitu

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia muszą wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali lub wykonują minimum 1 zamówienie polegające na wykonywaniu usługi prania i czyszczenia na sucho o wartości nie mniejszej niż: 1) dla składających ofertę na część 1 zamówienia: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) brutto, 2) dla składających ofertę na część 2 zamówienia: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) brutto, 3) dla składających ofertę na część 3 zamówienia: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) brutto, 4) dla składających ofertę na część 4 zamówienia: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) brutto, W przypadku składania oferty na dwie i więcej części zamówienia, wartości wymaganego doświadczenia sumują się. Na przykład: składając ofertę na część 1 i 2 Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (10.000,00 zł + 20.000,00 zł), składając ofertę na część 1, 2, 3 i 4 Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 33.000,00 zł brutto (10.000,00 zł + 20.000,00 zł + 2.000,00 zł + 1.000,00 zł) itd. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć: 1) wykaz wykonanych/wykonywanych usług na załączniku nr 8 do SIWZ - wypełniony Formularz Doświadczenie Wykonawcy, 2) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ) wykonywanie usług wykazanych na załączniku nr 8 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ). Jeśli Wykonawcy będą wykazywali spełnianie wymaganych warunków przy pomocy dokumentów zawierających wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnienie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i)lub odrzucenie oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć tylko oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnienie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i)lub odrzucenie oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć tylko oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnienie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i)lub odrzucenie oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć tylko oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnienie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i)lub odrzucenie oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz OFERTA - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla części 1 i 2 zamówienia: 1) w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany ceny; 2) w przypadku zaistnienia konieczności zmiany punktu odbioru rzeczy do prania i zwrotu rzeczy wypranych Zamawiający poinformuje Wykonawcę o takim fakcie. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany ceny; 3) dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy, o których mowa w § 2. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu: a) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej) mającej bezpośredni wpływ na terminy realizacji usługi. W takim przypadku terminy realizacji usług będą przesunięte o czas działania siły wyższej i czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły. Zmiana terminów nie będzie powodować zmiany ceny; b) w przypadku wystąpienia konieczności zmian terminów realizacji usługi po stronie Zamawiającego Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę - zmiana terminów nie będzie powodowała zmiany ceny; 4) dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej, określonej w § 3. ust. 2, jeśli zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego: a) w przypadku zmniejszenia ceny jednostkowej w cenniku Wykonawcy, b) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, - wysokość należnych opłat będzie odpowiednio zmniejszona, zgodnie z nową zmniejszoną ceną jednostkową; 5) dopuszcza się zmniejszenie wartości umowy określonej w § 3 ust. 1: a) w przypadku zmian opisanych w pkt. 4), b) w przypadku braku potrzeb Zamawiającego; z zastrzeżeniem treści § 3 ust. 13. 6) dopuszcza się zmiany osób wskazanych § 2 ust. 3 i § 4 ust. 1 jeżeli z przyczyn losowych lub służbowych któraś z osób tam wymienionych nie będzie mogła czasowo lub na stałe wykonywać swoich obowiązków, odpowiednio Zamawiający lub Wykonawca wskażą inną osobę/osoby upoważnioną do stałego lub czasowego zastępstwa. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany ceny; 7) dopuszcza się zmiany adresów do korespondencji oraz numery telefonów i faksów kontaktowych. W takich przypadkach Zamawiający i Wykonawca przekażą sobie wzajemnie stosowne informacje. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany ceny. Dla części 3 i 4 zamówienia: 1) w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany ceny; 2) w przypadku zaistnienia konieczności zmiany punktu odbioru rzeczy do prania i zwrotu rzeczy wypranych Zamawiający poinformuje Wykonawcę o takim fakcie. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany ceny; 3) dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy, o których mowa w § 2. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu: a) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej) mającej bezpośredni wpływ na terminy realizacji usługi. W takim przypadku terminy realizacji usług będą przesunięte o czas działania siły wyższej i czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły. Zmiana terminów nie będzie powodować zmiany ceny; b) w przypadku wystąpienia konieczności zmian terminów realizacji usługi po stronie Zamawiającego Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę - zmiana terminów nie będzie powodowała zmiany ceny; 4) dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej, określonej w § 3. ust. 2, jeśli zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego: a) w przypadku zmniejszenia ceny jednostkowej w cenniku Wykonawcy, b) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, - wysokość należnych opłat będzie odpowiednio zmniejszona, zgodnie z nową zmniejszoną ceną jednostkową; 5) dopuszcza się zmniejszenie wartości umowy określonej w § 3 ust. 1: a) w przypadku zmian opisanych w pkt. 4), b) w przypadku braku potrzeb Zamawiającego; z zastrzeżeniem treści § 3 ust. 12. 6) dopuszcza się zmianę wartości niniejszej umowy oraz okresu jej obowiązywania w przypadku zbycia przez Zamawiającego lub wyłączenia z eksploatacji obiektu, którego umowa dotyczy. W takim przypadku wartość umowy ulega zmniejszeniu, a termin jej obowiązywania skróceniu; 7) dopuszcza się zmiany osób wskazanych § 4 ust. 1 jeżeli z przyczyn losowych lub służbowych któraś z osób tam wymienionych nie będzie mogła czasowo lub na stałe wykonywać swoich obowiązków, odpowiednio Zamawiający lub Wykonawca wskażą inną osobę/osoby upoważnioną do stałego lub czasowego zastępstwa. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany ceny; 8) dopuszcza się zmiany adresów do korespondencji oraz numery telefonów i faksów kontaktowych. W takich przypadkach Zamawiający i Wykonawca przekażą sobie wzajemnie stosowne informacje. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Zielonogórski 65-519 Zielona Góra, ul. Prof. Z. Szafrana 21 (budynek A-7), pok. 102 (Dział Gospodarczy).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9, bud. A-18, pok. 010 - Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z obiektów położonych na terenie miasta i gminy Zielona Góra (z wyłączeniem Domów Studenta).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z obiektów położonych na terenie miasta i gminy Zielona Góra (z wyłączeniem Domów Studenta) w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy - 5893 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z Domów Studenta położonych na terenie miasta Zielona Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z Domów Studenta położonych na terenie miasta Zielona Góra w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy - 10500 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Lubiatowie, adres: ul. Sławska 17, 67-410 Sława, woj. lubuskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Lubiatowie, adres: ul. Sławska 17, 67-410 Sława, woj. lubuskie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy - 1000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Łagowie, adres: ul. Szkolna 1, 66-220 Łagów, woj. lubuskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi prania i czyszczenia na sucho rzeczy z Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Łagowie, adres: ul. Szkolna 1, 66-220 Łagów, woj. lubuskie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy - 600 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.