eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielno › Bieliszów- droga dojazdowa do gruntów rolnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Jemielno: Bieliszów- droga dojazdowa do gruntów rolnych
Numer ogłoszenia: 93517 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jemielno , Jemielno 81, 56-209 Jemielno, woj. dolnośląskie, tel. 065 5447479, faks 065 5447482.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielno.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieliszów- droga dojazdowa do gruntów rolnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia będą roboty drogowe polegające na przebudowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w m. Bieliszów gm. Jemielno. 2.Zakres robót obejmuje: 2.1.Odtworzenie trasy, roboty przygotowawcze. 2.1.1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym - 2.225 km; 2.1.2.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- 0,2 km; 2.1.3.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości nawierzchni 4cm z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odległość do 15km. Powierzchnia rozebrania w rejonie włączenia do drogi o nawierzchni asfaltowej w km 0+000 -0,90m2; 2.2.Roboty ziemne . 2.2.1.Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na nasyp samochodami na odległość 3km wraz zagęszczeniem gruntów w nasypie. Zagospodarowanie urobku ziemnego powstałego podczas robót ziemnych w pasie drogowym, grunt kat. III-IV -78,4 m3; 2.3.Podbudowa z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie. 2.3.1.Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni -7725.720 m2; 2.3.2.Koryto wykonane mechanicznie gł. 20cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników. Korytowanie pod drogę główną, zajazdy do zabudowań zagrodzonych i na drogi gruntowe -692 m2; 2.3.3.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 7725.720 m2; 2.3.4.Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku w korycie, grubość warstwy 10cm -692 m2; 2.3.5.Podbudowa z tłucznia kamiennego uziarnieniu 31,5/63,0mm warstwa dolna o grubości 15cm po uwałowaniu -692 m2; 2.3.6.Podbudowa z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0/31,5mm - warstwa górna o gr. 8cm po uwałowaniu -632 m2; 2.4.Nawierzchnia z betonu asfaltowego o gr. 5 cm. 2.4.1.Mechaniczne skropienie asfaltem nawierzchni drogowych -632 m2; 2.4.2.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm ( warstwa ścieralna o uziarnieniu 01/16 mm)- beton asfaltowy o stabilności min. 5,5kN z transportem - 6769,07 m2; 2.4.3.Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa po zagęszczeniu 5cm (125 kg/m2 -632 m2; 2.5.Umocnienie poboczy. 2.5.1.Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego na poboczu równiarką; grunt kat. IV -4461.500 m2 2.5.2.Umocnienie poboczy -nawierzchnie z kamienia tłuczonego- warstwa górna o gr. 10cm-/analogia/-umocnienie poboczy -w-wa gr. 10cn- kamienia łamanego 0-31,5mm z wyprofilowaniem i zagęszczeniem - 4461,500 m2; 2.5.3.Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30cm z wyprofilowaniem skarp rowu -2900,0 m; 2.5.4.Profilowanie i zagęszczanie poboczy z gruntu miejscowego uzyskanego z korytowania. Zagęszczenie sposobem mechanicznym . Profilowanie i zagęszczanie dotyczy również powierzchni poza poboczem ziemnym na zewnątrz jezdni w kierunku granic ewidencyjnych pasa drogowego. Profilowanie ma zapewnić swobodny odpływ wód opadowych. Szerokość profilowania gruntu rodzimego pasem o szerokości średniej 0,75m z każdej strony drogi -300 m2; 2.6.Montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 2.6.1.Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 1m 39kg- 20 m; 2.6.2.Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 1m 39kg -20 m; 2.6.3.Pionowe znaki drogowe -słupki z rur stalowych -18 szt.; 2.6.4.Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0,3m2 - 2. szt.; 2.6.5.Pionowe znaki drogowe- znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3m2 -16 szt.; 2.7.Roboty wykończeniowe. 2.7.1.Wykoszenie porostów ręcznie ze skarp terenowych i pasa poza poboczem o szerokości 2m, porost rzadki, miękki -400 m2; 2.7.2.Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych -3 szt.;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed terminem skladania ofert w wysokości 10.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. b)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. c)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. d)Oświadczenie nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Spełnieniem warunku będzie wykonanie min. jednego zadania obejmujące zakresem roboty tożsame z przedmiotem zamówienia tj. budowa, przebudowa, remont, drogi kategorii podrzędnej lub drogi kategorii wyższej o nawierzchni asfaltowej o długości min.1000 mb. Wyszczególnione roboty należy potwierdzić referencjami lub protokołami odbioru robót końcowych od byłych inwestorów. Z treści przedłożonych referencji winno wynikać, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum , spółki cywilne), wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz potwierdzający spełnienie warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie posiadanie niżej wymienionego sprzętu: - układarki do układania mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 1 szt.; W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum , spółki cywilne),wykonawcy składają jeden wspólny wykaz potwierdzający spełnienie warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami; Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wykazanie : - osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej . Wskazana osoba winna przedłożyć wraz z uprawnieniami, oświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na rok 2013; W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum , spółki cywilne),wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz potwierdzający spełnienie warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie posiadanie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum , spółki cywilne), Wykonawcy winni spełnić wspólnie wymagany warunek b)Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie posiadanie własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł . W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum , spółki cywilne), Wykonawcy winni spełnić wspólnie wymagany warunek. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, projket umowy, dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1.Nastąpi zmiana prawa podatkowego- w zakresie zmiany wysokości podatku VAT na roboty objęte umową; 2.Nastąpi konieczność dokonania zmiany terminu wykonania na skutek: a)warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub wpływających negatywnie na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy; b)warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; c)klęsk żywiołowych; d) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi ,archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności; -niewypały i niewybuchy; -wykopaliska archeologiczne; e)wykrycie instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jemielno.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jemielno, Jemielno 81, 56-209 Jemielno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jemielno, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.