To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93485 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Łódź: Usługa organizacji imprez w postaci szkoleń dotyczących poradnictwa grupowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517564-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 88272-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
47234958200000, ul.
ul. Wólczańska
49,
90608
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
426 320 112, faks
426 367 797, e-mail
u.sochacka@wup.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa organizacji imprez w postaci szkoleń dotyczących poradnictwa grupowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-09/17-USL/08
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji imprez w postaci szkoleń dotyczących poradnictwa grupowego. Usługi obejmują wynajęcie sali z niezbędnym wyposażeniem technicznym, zapewnienie transportu, wyżywienia i noclegów dla uczestników szkolenia i trenerów. Za stronę merytoryczną szkolenia tj. jego przeprowadzenie odpowiada wyłącznie Zamawiający. Usługa ma być zrealizowana na terenie województwa łódzkiego w ośrodku hotelowo-konferencyjnym położonym nie dalej niż 30 km od Łodzi, najpóźniej do dnia 30.11.2017 r. a. dla części I zamówienia: Usługa organizacji szkolenia pn. "Program szukam pracy" obejmująca: wynajęcie sali z niezbędnym wyposażeniem technicznym, zapewnienie transportu, wyżywienia i noclegów dla ogółem nie więcej niż 22 osób. Czas trwania szkolenia: 5 dni (dni robocze: od poniedziałku do piątku, następujące kolejno po sobie). b. dla części II zamówienia: Usługa organizacji szkolenia pn."Stosowanie Kwestionariusza Zainteresowań Zawodowych" obejmująca: wynajęcie sali z niezbędnym wyposażeniem technicznym, zapewnienie transportu, wyżywienia i noclegów dla ogółem nie więcej niż: 15 osób. Czas trwania szkolenia: 3 dni (dni robocze: od poniedziałku do piątku, następujące kolejno po sobie, np. poniedziałek, wtorek, środa lub środa, czwartek, piątek). c. dla części III zamówienia: Usługa organizacji 2 edycji szkolenia pn."Narzędzie do Badania kompetencji" obejmująca: wynajęcie sali z niezbędnym wyposażeniem technicznym, zapewnienie transportu, wyżywienia i noclegów dla ogółem nie więcej niż: 12 osób (w pierwszej edycji) i 11 osób (w drugiej edycji). Czas trwania każdej edycji tego szkolenia: 3 dni. 1 edycja: poniedziałek, wtorek, środa , 2 edycja: środa, czwartek, piątek tego samego tygodnia. d. dla części IV zamówienia: Usługa organizacji szkolenia pn."Indywidualne poradnictwo zawodowe" obejmująca: wynajęcie sali z niezbędnym wyposażeniem technicznym, zapewnienie transportu, wyżywienia i noclegów dla ogółem nie więcej niż: 15 osób. Czas trwania szkolenia: 3 dni (dni robocze: od poniedziałku do piątku, następujące kolejno po sobie, np. poniedziałek, wtorek, środa lub środa, czwartek, piątek). e. dla części V zamówienia: Usługa organizacji szkolenia pn."Praca z trudnym klientem" obejmująca: wynajęcie sali z niezbędnym wyposażeniem technicznym, zapewnienie transportu, wyżywienia i noclegów dla ogółem nie więcej niż: 12 osób. Czas trwania szkolenia: 3 dni (dni robocze: od poniedziałku do piątku, następujące kolejno po sobie, np. poniedziałek, wtorek, środa lub środa, czwartek, piątek). 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a p.z.p. wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia polegające na przydzielaniu pokoi i załatwianiem spraw formalnych związanych z zakwaterowaniem, w szczególności: wydawaniu i przyjmowaniu kluczy, obsłudze gości, zapewniających czystość w pokojach i obiekcie oraz przygotowujących posiłki (a więc wykonujących zadania przyporządkowane w szczególności zawodom takim jak recepcjonista - kod 422602, pokojowa - kod 911203, kucharz- 512001 według klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy określoną rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 07.08.2014 r.) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm) lub odpowiadającej jej formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie jako wymaganie by osoby wykonujące wskazane wyżej czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze czasu pracy odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalane na podstawie odrębnych przepisów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79952000-2
Dodatkowe kody CPV:
55120000-7,
55110000-4,
55300000-3,
60170000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Usługa organizacji szkolenia pn. "Program szukam pracy" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Usługa organizacji szkolenia pn. "Stosowanie Kwestionariusza Zainteresowań Zawodowych" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Usługa organizacji 2 edycji szkolenia pn. "Narzędzie do Badania Kompetencji" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Usługa organizacji szkolenia pn. "Indywidualne poradnictwo zawodowe" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Usługa organizacji szkolenia pn. "Praca z trudnym klientem" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
- "Dostawa materiałów i artykułów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej".
- Wymiana agregatu wody lodowej na Lodowisku Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28 w Łodzi
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- 62/TP/ZP/D/2024 Wyposażenie Oddziału Okulistyki w meble i drobny sprzęt medyczny dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.