eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski, pn. " Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Trzebinia w 2017 roku", dla uczniów n/w placówek oświatowych Szkoła Podstawowa nr 4 w Trzebini 25 uczniów 2 opiekunów Szkoła Podstawowa nr 6 w Trzebini 48 uczniów 5 opiekunów Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa nr 8 w Trzebini 87 uczniów 10 opiekunów Szkoła Podstawowa w Bolęcinie 31 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Dulowej 32 uczniów 4 opiekunów Szkoła Podstawowa w Lgocie 23 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Myślachowicach 21 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Psarach 15 uczniów 2 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Czyżówce 29 uczniów 3 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Płokach 9 uczniów 1 opiekun RAZEM320 uczniów 36 opiekunów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93472 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Trzebinia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski, pn. " Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Trzebinia w 2017 roku", dla uczniów n/w placówek oświatowych : Szkoła Podstawowa nr 4 w Trzebini 25 uczniów 2 opiekunów Szkoła Podstawowa nr 6 w Trzebini 48 uczniów 5 opiekunów Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa nr 8 w Trzebini 87 uczniów 10 opiekunów Szkoła Podstawowa w Bolęcinie 31 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Dulowej 32 uczniów 4 opiekunów Szkoła Podstawowa w Lgocie 23 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Myślachowicach 21 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Psarach 15 uczniów 2 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Czyżówce 29 uczniów 3 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Płokach 9 uczniów 1 opiekun RAZEM: 320 uczniów 36 opiekunów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9244-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Trzebińskie Centrum Administracyjne, krajowy numer identyfikacyjny 27198507500000, ul. ul. św. Stanisława 1, 32540 Trzebinia, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 0-32 612 25 11, faks 0-32 611 50 88, e-mail tca@um.trzebinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski, pn. " Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Trzebinia w 2017 roku", dla uczniów n/w placówek oświatowych : Szkoła Podstawowa nr 4 w Trzebini 25 uczniów 2 opiekunów Szkoła Podstawowa nr 6 w Trzebini 48 uczniów 5 opiekunów Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa nr 8 w Trzebini 87 uczniów 10 opiekunów Szkoła Podstawowa w Bolęcinie 31 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Dulowej 32 uczniów 4 opiekunów Szkoła Podstawowa w Lgocie 23 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Myślachowicach 21 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Psarach 15 uczniów 2 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Czyżówce 29 uczniów 3 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Płokach 9 uczniów 1 opiekun RAZEM: 320 uczniów 36 opiekunów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przewidywana liczba uczestników: 356 w tym 320 uczniów odpłatnie oraz 36 opiekunów bezpłatnie. Czas trwania zadania - 15 dni w tym 14 kolejnych noclegów w terminie pomiędzy 28.05.2017r. a 14.06.2017r. (pierwszym posiłkiem będzie ciepła kolacja, a ostatnim śniadanie). Przez rozpoczęcie realizacji zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia realizacji zamówienia rozumie się dzień powrotu. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi: 1. Miejscowość nadmorska położona w Polsce nad otwartym morzem, czysta ekologicznie. Obiekt wypoczynkowy usytuowany w odległości nie większej niż 300m od plaży, murowany, ogrzewany całorocznie, położony na dużym bezpiecznym, ogrodzonym i strzeżonym terenie, z boiskami sportowymi. 2. Zakwaterowanie w pokojach od 2 do 5 osób z pełnym węzłem sanitarnym (wc, natrysk, ciepła woda bez ograniczeń) mogą być pokoje typu studio, jeden węzeł na dwa pokoje, pokoje bez łóżek piętrowych. Zakwaterowanie wszystkich uczestników wypoczynku z danej szkoły w jednym budynku, w pokojach bez możliwości bezpośredniego wyjścia na zewnątrz. Pokoje sprzątane co drugi dzień, wymiana pościeli w razie potrzeby. Sale do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice. Osobne pokoje dla opiekunów jedno lub dwu osobowe. Obiekt wraz z terenem, gdzie ma być zorganizowany wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska. 3. Wyżywienie: cztery posiłki dziennie ( śniadanie , obiad, podwieczorek, kolacja), śniadania i kolacje mogą być w formie bufetu szwedzkiego. Suchy prowiant na całodniowe wycieczki oraz podróż powrotną zawierający minimum: kanapki, sok, owoce, słodką bułkę, wafel i itp. oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach maksymalnie 0,5 litra dla każdego uczestnika. Podczas pobytu na "zielonej szkole" udostępnienie uczniom przez całą dobę napoju bez ograniczeń, tzn. kompot, herbata, woda mineralna. Możliwość dostosowania posiłków do diety dla dzieci przewlekle chorych np. alergia, cukrzyca, itp. 4. Opieka medyczna: Całodobowa opieka pielęgniarska oraz lekarz na wezwanie. Podstawowe lekarstwa oraz środki opatrunkowe za darmo ( leki typu: przeciwzapalne, przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, przeciwkaszlowe). Zapewnienie bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do ośrodka zdrowia lub szpitala, pod opieką pielęgniarki. 5. Program kulturalno-sportowy: Zorganizowanie jednej całodniowej wycieczki turystyczno-krajoznawczej z przewodnikiem- zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów na trasie ogólnej nie krótszej niż 50 km. Zorganizowanie wycieczki autokarowej po najbliższej okolicy, zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników danej szkoły, dużą jednostką pływającą, korzystanie z krytego basenu 2 razy w tygodniu pod nadzorem ratownika, gimnastyka korekcyjna 2 razy w tygodniu, organizacja minimum dwóch dyskotek z zapewnieniem sprzętu i osoby prowadzącej, organizacja minimum dwóch ognisk z zapewnieniem kiełbasek i pieczywa, zapewnienie sprzętu rekreacyjno-sportowego tj. piłek (kosz, siatkówka, nożna), rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych. 6. Transport: Przejazd autokarem klasy LUX (wc, klimatyzacja, video) w ciągu dnia na trasie szkoła - ośrodek wypoczynkowy - szkoła, obsługiwanym przez dwóch kierowców. Pełne ubezpieczenie wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu, zapewnienie opieki pracownika biura podróży w trakcie turnusu. Zapewnienie noszenia bagaży z autokaru do budynku oraz załadunku bagaży na drogę powrotną. W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do niepodstawienia właściwego środka transportowego ( okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportu (przewóz zastępczy). Dopuszcza się spełnienie warunku dotyczącego autokaru przy pomocy podwykonawcy z zastrzeżeniem iż nie może on podzlecić tej usługi kolejnemu podwykonawcy. 7. Pobyt opiekunów: Zapewnienie bezpłatnego przejazdu i pobytu dla jednego opiekuna na max. 10 uczniów. 8. Ubezpieczenie: Wykonawca zapewni pełne ubezpieczenie dla wszystkich uczestników wypoczynku w czasie podróży i pobytu. 5. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia: turnus 15 - dniowy z 14 kolejnymi noclegami w terminie pomiędzy 28 maja 2017r. a 14 czerwca 2017r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 55240000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93, ust. 4 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia gdyż najkorzystniejsza cenowo oferta przekroczyła kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.