eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Na dostawę materiałów medycznych, odczynników laboratoryjnych oraz środków dezynfekcyjnych określonych w 15 pakietach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Warszawa: Na dostawę materiałów medycznych, odczynników laboratoryjnych oraz środków dezynfekcyjnych określonych w 15 pakietach.
Numer ogłoszenia: 93462 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę materiałów medycznych, odczynników laboratoryjnych oraz środków dezynfekcyjnych określonych w 15 pakietach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych, odczynników laboratoryjnych oraz środków dezynfekcyjnych określonych w 15 pakietach: - Pakiet nr 1: Akcesoria pomiarowe do monitorów funkcji życiowych model BSM-6301K; - Pakiet nr 2: Zamknięte systemy do odsysania; - Pakiet nr 3: Filtry oddechowe; - Pakiet nr 4: Cewniki; - Pakiet nr 5: Elektrody, kaniule, introduktory do stymulacji serca; - Pakiet nr 6: Kolumny chromatograficzne i obwody do kabiny pletyzmograficznej; - Pakiet nr 7: Pojemniki, wkłady jednorazowe z żelem, wieszaki automatyczne, łączniki, proszek żelujący; - Pakiet nr 8: Zastawki transportowe, łączniki, stazy, żele, drabinki; - Pakiet nr 9: Sprzęt jednorazowy do aparatu typu Prismaflex do zabiegów CRRT; - Pakiet nr 10: Przedłużacze do przyrządów do przetaczania; - Pakiet nr 11: Zestawy do oznaczania poziomu interferonu gamma metodą ELISA, zestawy próbówek; - Pakiet nr 12: Materiały eksploatacyjne do analizatora Radiometer ABL 90 Flex; - Pakiet nr 13: Zestawy odczynnikowe, Perfect 100kb DNA Ladder; - Pakiet nr 14: Zestawy odczynnikowe do analizy ekspresji mikroRNA; - Pakiet nr 15: Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego oraz powierzchni..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2, 33.17.11.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.00.00.00-5, 33.14.16.00-6, 33.14.10.00-0, 33.19.42.00-8, 33.14.00.00-3, 33.69.65.00-0, 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca powinien dołączyć do oferty: 1. dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, że przedmiot zamówienia nie podlega ustawie o wyrobach medycznych; (dotyczy Pakietu nr 11, nr 12) 2. próbki oferowanego przedmiotu zamówienia: - Pakiet nr 1, poz. 1 - 1 op; - Pakiet nr 2 - 1 kpl; - Pakiet nr 3, poz.2- 3 szt; - Pakiet nr 4, poz.3 - 3 szt, poz. 19- 1 szt; - Pakiet nr 5, poz. 1 - 1 szt; - Pakiet nr 7, poz.1- 1szt., poz.2 - 1 kpl; - Pakiet nr 8, poz.1 - 1 szt.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie - złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§1ust.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie złożenia zamówienia na towar o wartości nie wyższej niż 20% łącznej wartości towaru objętego niniejszą umową z powodu nie możliwej do przewidzenia liczby pacjentów i procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę. §2ust.3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy sporządzając aneks terminowy z uwagi na brak możliwości precyzyjnego określenia jednostek chorobowych występujących w trakcie trwania umowy. §2ust.4.Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. §2ust.5.Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 4 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu. §2ust.6.Wykonawca oświadcza, że zmiany o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie będą miały wpływ na cenę towaru, a tym samym skutki wynikające z takich zmian Wykonawca poniesie we własnym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Pakiet nr 1: Akcesoria pomiarowe do monitorów funkcji życiowych model BSM-6301K..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Jednorazowe elektrody do pomiaru EKG. op. 40 -2. Kompletny przewód (monitor - pacjent) do pomiaru EKG, 10-żyłowy. szt. 6 -3. Przewód 3-żyłowy do pomiaru EKG. szt. 4 -4. Kabel EKG K922. szt. 5 -5. Wężyk łączący mankiet do pomiaru NIBP. szt. 2 -6. Przewód do inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi łączący przetworniki pomiarowe z monitorami. szt. 6 -7. Adapter do pomiaru SpO2 łączący monitory z czujnikami do pomiaru SpO2 BluPRO. szt. 4 -8. Czujnik do pomiaru SpO2 typu klips na palec. szt 4 -9. Czujnik TL-651T3 do pomiaru SpO2 na palec. szt. 3 -10. Adaptery jednorazowe do pomiaru kapnografii ze strumienia głównego dla pacjentów niezaintubowanych. op. 2 -11. Adaptery jednorazowe do pomiaru kapnografii ze strumienia głównego dla pacjentów zaintubowanych . op. 3 -12. Jednorazowy, 3-żyłowy przewód do pomiaruEKG, zakończony elektrodami do przyklejania na ciele pacjenta. op. 10 -13. Czujniki jednorazowe do pomiaru SpO2 typu Y do montażu na palcu dla dorosłych. op. 6 -14. Czujniki jednorazowe do pomiaru SpO2 do montażu na palcu dla dorosłych. op. 5 -15. Kompletny zestaw: adapter i czujnik do pomiaru kapnografii ze strumienia głównego dla pacjentów zaintubowanych i niezaintubowanych. szt 1 -16. Elektrody jednorazowe do stymulacji zewnętrznej serca i defibrylacji do defibrylatorów model TEC-5531K. szt 10 -17. Kompletny zestaw do monitorowania EKG zawierający adapter oraz przewód EKG 3-żyłowy. Zestaw pomiarowy do użycia wraz z defibrylatorami model TEC-5531K. szt 4 -18. Jednorazowe adaptery do pomiaru CO2 ze strumienia głównego dla pacjentów dorosłych. Adaptery do użycia z czujnikiem pomiarowym CO2 model P906 podłączanym do defibrylatorów model TEC-5531K . op 1 -19. Czujnik do pomiaru SpO2 typu klips na palec, wodoszczelny. szt 2 -20. Czujnik do pomiaru kapnografii ze strumienia głównego dla pacjentów zaintubowanych. szt 1 -21. Żel kontaktowy do defibrylacji. op 10 -22. Papier termoczuły do aparatu EKG. szt. 220 -23. Papier termiczny. szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Pakiet nr 2: Zamknięte systemy do odsysania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięte systemy do odsysania, kpl. 280..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Pakiet nr 3: Filtry oddechowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. FILTR ODDECHOWY ELEKTROSTATYCZNY (do krótkich zabiegów , bez nawilżania ).Sterylny szt. 1800 -2. FILTR ODDECHOWY ELEKTROSTATYCZNY (do długich zabiegów , z wymiennikiem ciepła i wilgoci ). Sterylny szt. 8000 -3. FILTR ODDECHOWY MECHANICZNY ( z funkcją wymiennika ciepła i wilgoci ). Sterylny szt. 4500 -4. FILTR ODDECHOWY ELEKTROSTATYCZNY (od str. pacjenta , z wyminnikiem ciepła i wilgoci ) .Sterylny szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: -Pakiet nr 4: Cewniki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik Foley a wykonany w 100% z silikonu, w opakowaniu dołączona strzykawka z 10% jałowym roztworem gliceryny. Jałowy, nietoksyczny. -1. - rozmiary - CH 10 szt 80 -2. - rozmiary - CH 12 szt 300 -3. - rozmiary - CH 14 szt 450 -4. - rozmiary - CH 16 szt 300 -5. - rozmiary - CH 18 szt 180 -6. - rozmiary - CH 20 szt 80 -7. - rozmiary - CH 22 szt 50 -8. - rozmiary - CH 24 szt 40 Cewnik Foley a silikonowy, wykonany w 100 % z silikonu, , sterylny: -9. - rozmiary - CH 14 szt. 5 Cewnik Foley a latexowy - silikonowany obustronnie, z plastykową zastawką umożliwiającą połączenie ze strzykawką Luer Lock, sterylny: -10. - rozmiary - CH 10 szt 50 -11. - rozmiary - CH 12 szt 200 -12. - rozmiary - CH 14 szt 400 -13. - rozmiary - CH 16 szt 400 -14. - rozmiary - CH 18 szt 200 -15. - rozmiary - CH 20 szt 150 -16. - rozmiary - CH 22 szt. 100 -17. - rozmiary - CH 24 szt. 100 -18. Cewnik Foley a dwudrożny - CH 22 -Sterylny. szt 20 -19. Cewnik Fole y dwudrożny - CH 22 z balonem. Sterylny. szt 50 -20. Cewnik Pezzer CH 24. Sterylny. szt 50 -21. Cewnik Pezzer CH 28. Sterylny. szt 100 -22. Cewnik Pezzer CH 32. Sterylny. szt 100 -23. Cewnik Pezzer CH. Sterylny. szt 50 Cewniik typu Tiemann a z medycznego PCV, sterylny -24. - rozmiary - CH 10 szt 50 -25. - rozmiary - CH 12 szt 2 700 -26. - rozmiary - CH 14 szt 6 600 -27. - rozmiary - CH 16 szt 1800 -28. - rozmiary - CH 18 szt 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: -Pakiet nr 5: Elektrody, kaniule, introduktory do stymulacji serca..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Elektroda do czasowej stymulacji serca. szt 10 -2. Kaniula do wprowadzania elektrod endokawitarnych., kpl 8 -3. Koszulka ( introduktor ) z zastawką. kpl 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: -Pakiet nr 6: Kolumny chromatograficzne i obwody do kabiny pletyzmograficznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Kolumna chromatograficzna do kabiny pletyzmograficznej. szt 30 -2. Obwód pacjenta do kabiny pletyzmograficznej. szt 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: -Pakiet nr 7: Pojemniki, wkłady jednorazowe z żelem, wieszaki automatyczne, łączniki, proszek żelujący..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Pojemnik wielorazowy z uchwytem do mocowania. szt 50 -2. Wkład jednorazowy z żelem wyposażony w port do odsysania. kpl 12000 -3. Wieszak automatyczny z mechanizmem sprężynowym pozwalającym na szybki montaż na szynach szt 16 -4. Łącznik kątowy kompatybilny z gniazdem kanistra. szt 40 -5. Proszek żelujący. szt 1 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: -Pakiet nr 8: Zastawki transportowe, łączniki, stazy, żele, drabinki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Zastawka transportowa do drenów. szt 800 -2. Łącznik Y schodkowy do szczelnego i trwałego połączenia z każdej strony drenów. Sterylny. szt 1 000 -3. Żel nawilżający, uniwersalny. szt 2 000 -4. Staza jednorazowa. op. 500 -5. Drabinki ( lejce ) dla chorych. szt 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: -Pakiet nr 9: Sprzęt jednorazowy do aparatu typu Prismaflex do zabiegów CRRT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Zestaw do zabiegów ciągłych z filtrem z błony heparynizowanej zdolnej do adsorpcji endotoksyn, cytokin, anafiloksyn szt 6 -2. Worek 5 litrowy na ultra filtrat. szt 400 -3. Dren do podawania wapnia. szt 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: -Pakiet nr 10: Przedłużacze do przyrządów do przetaczania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacze do przyrządów do przetaczania, szt. 2000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: -Pakiet nr 11: Zestawy do oznaczania poziomu interferonu gamma metodą ELISA, zestawy próbówek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Zestaw 4 probówek do pobierania krwi. op. 49 -2. Zestaw do oznaczania poziomu interferonu gamma metodą ELISA . op. 57.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: -Pakiet nr 12: Materiały eksploatacyjne do analizatora Radiometer ABL 90 Flex..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Kaseta - oznacza pH, pcO2,PO,elektrolity sód, poras, wapń, chlor, hemoglobine z frakcjami, mleczany, bilirubinę, glukozę. op 25 -2. Pakiet odczynników - kalibracje , kontrola jakości na trzech poziomach codziennie. op 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: -Pakiet nr 13: Zestawy odczynnikowe, Perfect 100kb DNA Ladder..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Zestaw zawierający: enzym rekombinowany Taq DNA Polimeraza, bufor rekacyjny, bufor reakcyjny bez magnezu, 50 mM MgCl2 oraz 400 ul mieszaniny ultraczystych dezoksyrybonukleotydów. op 40 -2. Perfect 100 kb DNA Ladder- wzorzec wilekości DNA z barwnikiem, gotowy do użytku. op 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: -Pakiet nr 14: Zestawy odczynnikowe do analizy ekspresji mikroRNA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Zestaw starterów przeznaczonych do amplifikacji ludzkich cząsteczek miRNA, op. 15 -2. Zestaw odczynników do przeprowadzenia reakcji odwrotnej transkrypcji miRNA. op. 3 -3. Zestaw odczynników do amplifikacji miRNA. op. 8 -4. Zestaw odczynników do amplifikacji miRNA. op. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: -Pakiet nr 15: Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego oraz powierzchni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Preparat neutralizujący. Przeznaczenie: neutralizacja po myciu alkalicznym narzędzi chirurgicznych, endoskopów sztywnych, przedmiotów z tworzyw sztucznych i gumy. op. 40 -2. Preparat dezynfekcyjny. Przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w temp. 60 st.C. narzędzi z tworzyw sztucznych, osprzętu anestezjologicznego i elastomerów. op. 60 -3. Preparat płuczący, ułatwiający schnięcie narzędzi medycznych oraz łóżek i kontenerów. op. 30 -4. Preparat płuczący, ułatwiający schnięcie narzędzi medycznych oraz łóżek i kontenerów. op. 3 -5. Preparat do mycia i płukania basenów szpitalnych. Przeznaczenie: do automatycznych płuczek basenów szpitalnych, butelek na mocz, misek i nerek. op. 70 -6. Preparat do dezynfekcji powierzchni. Mający zastosowanie do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością. op. 60 -7. Chusteczki dezynfekcyjne impregnowane do dezynfekcji małych powierzchni i wyposażenia placówek. op. 70 -8. Preparat myjąco dezynfekujący do dezynfekcji trudnodostępnych powierzchni, w tym wrażliwych na działanie alkoholu. Możliwość stosowania również do wykładzin i tapicerek. op. 300 -9. Butelki puste ze spryskiwaczem w komplecie do preparatu z pozycji 8. szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.