Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93460 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Krokowa: Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji oraz robót remontowych w obiekcie Szkoły Podstawowej w Sławoszynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuCzęść zamówienia, w ramach projektu pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gmin Pelplin i Krokowa, jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 10.2.1 Efektywność energetyczna.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krokowa, krajowy numer identyfikacyjny
19167552800000, ul.
ul. Żarnowiecka
29,
84110
Krokowa, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
0-58 675 41 00, faks
0-58 675 41 01, e-mail
zam.publ@krokowa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.krokowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji oraz robót remontowych w obiekcie Szkoły Podstawowej w Sławoszynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):INW.271.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonania wszelkich czynności związanych z realizacją zadania i przekazaniem do użytkowania, w szczególności do zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i obowiązującymi przepisami : opracowania kompletnej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla przedmiotu zamówienia, uzyskania wszelkich uzgodnień, decyzji oraz pozwoleń, zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów, kierowania robotami i pracami, wykonania robót, prac i badań, dokonania zgłoszeń i odbiorów, opracowania dokumentacji powykonawczej i oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania. Zakres robót w obiektach Szkoły obejmuje w szczególności: 1) Termomodernizacja: modernizacja systemu grzewczego, modernizacja systemu przygotowania c.w.u., ocieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien, ocieplenie stropodachu, prace dodatkowe, dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych wraz z automatyką oraz towarzyszącym osprzętem. 2) Roboty remontowe: wymiana elementów konstrukcji i pokrycia dachowego, wymiana rynien i rur spustowych, tynkowanie elewacji, wiatrołap z zadaszeniem na rowery, rozbiórka i uzupełnienie murów oraz tynki wewnętrzne, nawierzchnie z kostki betonowej, posadzki, balustrady, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie, wymiana ogrodzenia z bramą i furką, rozbiórka budynku gospodarczego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45300000-1,
45260000-7,
45110000-1,
09332000-5,
09331200-0,
71320000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT318811.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 315033,56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu w BZP nr 501291-N-2017 z dnia 04.05.2017 r.), w którym nie została złożona żadna oferta oraz stosuje w prowadzonym postępowaniu pierwotne warunki zamówienia nie zmieniając ich w istotny sposób. Podstawę prawną zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki stanowi przepis art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wyjaśnienie: Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, ponieważ zostały spełnione wszystkie przesłanki wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI KROKOWA
więcej: przetargi KROKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.