eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Koszenie i pielęgnacja gminnych terenów zielonych nie pozostających w utrzymaniu innych podmiotów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Jaworzno: Koszenie i pielęgnacja gminnych terenów zielonych nie pozostających w utrzymaniu innych podmiotów.
Numer ogłoszenia: 93445 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181758, fax 032 6181758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Jaworzna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie i pielęgnacja gminnych terenów zielonych nie pozostających w utrzymaniu innych podmiotów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie i pielęgnacja gminnych terenów zielonych nie pozostających w utrzymaniu innych podmiotów. Zakres robót obejmuje: a) ręczne lub mechaniczne koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów, b) zgrabianie i pryzmowanie trawy, chwastów, samosiewów, liści po każdym koszeniu, c) odmładzanie żywopłotów, d) wywóz pryzmowanych odpadów na wysypisko odpadów, e) jesienne grabienie i wywóz liści ze wskazanych terenów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie z realizacji należycie wykonanych w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej a) 2 zamówień ( od różnych Zamawiających) polegających na wykonaniu usług związanych z koszeniem terenów zielonych o wartości ( każdego z tych 2 zamówień) nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) minimum 12 pracownikami fizycznymi przeznaczonymi do realizacji zamówienia, b) minimum jedną osobą dozoru technicznego posiadającą wyższe lub średnie wykształcenie o profilu ogrodnidzym, lub architektury terenów zieleni lub projektowania i utrzymania terenów zieleni, 4) dysponują potencjałem technicznym do właściwego wykonania zamówienia tj. co najmniej: a) samochód do przewozu brygad - 2 szt. b) pojazdy do wywozu odpadów ( samochody lub ciągniki z przyczepami) - 2 szt. c) ręczne kosiarki spalinowe - 8 szt. d) spalinowe nożyce do żywopłotów - 3 szt. e) kosiarka bijakowa - 2 szt. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzeniem będzie polisa lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( minimalna kwota ubezpieczenia 300 000 zł), 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 2) oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania Zamawiającego - złożone na formularzu będącym załącznikiem nr 3 do SIWZ, 3) wykaz ważniejszych realizacji podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom związanym z koszeniem i pielęgnacją terenów zielonych, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać iż spełnia warunek określony w cz.. IV pkt.1 ppkt.2 lit a SIWZ. Należy dołączyć min. 2 referencje ( od różnych Zamawiających) potwierdzające że wymagane usługi (koszenia terenów zielonych) zostały wykonane należycie. Wartość każdego z 2 wymaganych zamówień nie może być mniejsza niż 200 000 zł brutto. Każdy dokument referencyjny powinien zawierać następujące dane: - zakres wykonywanych usług, - termin w jakim te usługi były zrealizowane, - wartość wykonanych usług brutto. 4) aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5) aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, o braku zaległości podatkowych bądź też zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6) wykaz wszystkich osób po stronie Wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonywaniu, zawierający informacje o posiadanych kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ ( należy potwierdzić spełnienie warunku o którym mowa w cz. IV pkt 1 ppkt 3 lit a-b), 7) w stosunku do osoby z dozoru technicznego wymienionej w cz.IV pkt1 ppkt 3 lit.b należy przedłożyć kopie dokumentów potwierdzające wymagane wykształcenie o profilu ogrodniczym, architektury terenów zieleni lub projektowania i utrzymania terenów zieleni. 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i sprzętu jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 9 do SIWZ ( należy potwierdzić spełnienie warunku o którym mowa w cz. IV pkt 1 ppkt 4 lit a-e, w przypadku samochodów potwierdzeniem może być kserokopia dowodu rejestracyjnego a w przypadku sprzętu, kserokopia wpisu do księgi inwentarzowej lub kserokopia umowy dzierżawy sprzętu) potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 9) kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( minimalna kwota ubezpieczenia 300 000 zł). 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V ust. 1 pkt 1, 2 i 4-5 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V ust. 1 pkt 1 i 4-5 SIWZ, Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mznk.jaworzno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno ( pokój 405 lub 404 - IV piętro) - bezpłatna.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno ( pokój 405 lub 404 - IV piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.