eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Elbląg: Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu.
Numer ogłoszenia: 93442 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54114 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o., ul. Browarna 90, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (55) 230-79-00, faks (55) 234-79-01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu. 1.1. Kontrola biletów prowadzona będzie zgodnie z wymogami: 1) Ustawy z 15 listopada 1984 r. Prawo Przewozowe (j.t. Dz.U. z 2012r., poz 1173 z późn. zm.), zwana w dalszej części Prawem Przewozowym, 2) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2015 r., poz. 2135) i przepisów wykonawczych do tej ustawy, 3) Aktualnej uchwały Rady Miejskiej w Elblągu w sprawie cen biletów za przejazdy osób i przewóz bagażu oraz innych opłat obowiązujących w środkach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta i gmin sąsiadujących - do wglądu u Zamawiającego, 4) Aktualnej uchwały Rady Miejskiej w Elblągu w sprawie przepisów porządkowych obowiązujących w środkach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta i gmin sąsiadujących, 5) Aktualnie obowiązujących Zasad Kontroli Biletów obowiązujących w środkach komunikacji miejskiej w Elblągu - do wglądu u Zamawiającego, 6) Aktualnego Regulaminu korzystania z usług publicznych w zakresie komunikacji miejskiej świadczonych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oraz obowiązków spółki wobec odbiorców tych usług- do wglądu u Zamawiającego. 7) Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 lutego 2006r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. Nr 38, poz. 266). 1.2. Kontrola biletów prowadzona będzie na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Dyrektora Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zgodnie z art. 33 a, ustawy Prawo Przewozowe. 1.3. Przez kontrolę biletów rozumie się wejście grupy kontrolerskiej liczącej minimum 2 kontrolerów, do pojazdu komunikacji miejskiej i sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe posiadają ważne dokumenty przewozu, tj.: wniesioną opłatę za przejazd, dokumenty potwierdzające prawo do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego lub dokumenty zezwalające na przewóz zwierząt. 1.4. Ilość kontroli przeprowadzonych w trakcie umowy nie może być mniejsza niż 2800. (słownie: dwa tysiące osiemset) w miesiącu. Ponowną kontrolę dokonaną przez jedną grupę kontrolerską w tym samym pojeździe uznaje się pod warunkiem, że odstęp między kontrolami będzie wynosił co najmniej 15 minut lub podczas wykonywania przez pojazd kolejnego kursu. Do ogólnej liczby kontroli nie zalicza się kontroli na pętlach końcowych pojazdów dokonywanych w krótszych odstępach niż 15 minut. 1.5. Kontrola biletów prowadzona będzie w sposób ciągły i systematyczny, ze szczególnym uwzględnieniem szczytu przewozowego z tym, że w niedziele i święta winno być wykonywanych w liczbie nie mniejszej niż 4%, a w soboty 7% wszystkich zadeklarowanych kontroli. Ponadto w godzinach 20:00 - 06:00 winno być wykonanych nie mniej niż 7% wszystkich zadeklarowanych kontroli zgodnie z miesięcznym harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego. Kontrola winna być zapewniona równomiernie na wszystkich liniach komunikacyjnych uwzględniając całą trasę przejazdu (od przystanku początkowego do przystanku końcowego), również na liniach podmiejskich poza granicami administracyjnymi Elbląga. Liczba kontroli wykonanych poza granicami miasta nie może być mniejsza niż 40 miesięcznie. 1.6. Wykonawca zatrudni pracowników w ilości gwarantującej wykonanie przewidzianej zamówieniem ilości kontroli. 1.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dobór pracowników do przeprowadzania kontroli zapewniając zgodny z przepisami i bezkonfliktowy przebieg kontroli. Wykonawca zapewni na własny koszt szkolenie pracowników w zakresie znajomości przepisów, o których mowa w pkt 1.1. 1.8. Wykonawca na koszt własny wyposaży osoby dokonujące kontroli w identyfikator. Wzór identyfikatora podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Identyfikator podpisuje Dyrektor Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 1.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obowiązujących przepisów wewnętrznych i wytycznych związanych z kontrolą biletów oraz w przypadku uchwał Rady Miejskiej w Elblągu dotyczących m.in. cen urzędowych za usługi przewozowe, regulaminu korzystania z usług publicznych w zakresie komunikacji miejskiej oraz przepisów porządkowych. 2. Nakładanie i pobieranie opłat dodatkowych i przewozowych za przejazd bez biletu lub bez ważnego biletu, za brak dokumentu uprawniającego do ulgowego lub bezpłatnego przejazdu, za naruszenie przepisów o zabieraniu ze sobą do pojazdu zwierząt i rzeczy oraz za zatrzymanie pojazdu, a także opłat manipulacyjnych zgodnie z aktualnymi aktami prawa miejscowego w zakresie miejskiej komunikacji zbiorowej. 2.1 Wykonawcy powierzone zostanie pobieranie opłat na rzecz Zamawiającego, o których mowa w pkt 2. 2.2 Opłaty mogą być pobierane przez kontrolerów bezpośrednio w pojeździe za stosownym pokwitowaniem, w kasie Wykonawcy lub wpłacane na konto Wykonawcy. 2.3 Za każdą kontrolę wykonaną zgodnie z wymogami określonymi w umowie Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy kwotę 2 zł netto, nie więcej jednak niż za 4000 kontroli w każdym miesiącu. 3. Prowadzenie windykacji należności z tytułu opłat dodatkowych. 3.1 Wykonawca będzie prowadził pełną dokumentację związaną z przeprowadzonymi kontrolami biletów, ujawnionymi pasażerami podróżującymi bez biletu, bez ważnego biletu, etapami postępowania w dochodzeniu wszystkich nałożonych kredytowych opłat dodatkowych, ewidencją wpływów z tytułu uregulowania należności. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu w ciągu 7 dni po upływie miesiąca kalendarzowego informacje za miesiąc poprzedni. 3.3 Wykonawca będzie prowadził windykację z tytułu nałożonych i nieopłaconych w terminie opłat, o których mowa w pkt 2. 1) Pod pojęciem windykacji Zamawiający rozumie wysyłanie wezwań do uregulowania należności i inne sposoby dochodzenia roszczeń. 2) Wezwania, o których mowa w ppkt 1) wysyłane w terminie 30 dni od daty kontroli i ponowione w ciągu kolejnych 30 dni w przypadku braku zapłaty. 3) Wykonawca poniesie koszty windykacji należności z tytułu nałożonych opłat przewozowych i dodatkowych. Poniesione koszty windykacji Wykonawca ma prawo egzekwować od pasażera. 4. Przedmiot umowy obejmuje nabywanie wierzytelności niezapłaconych w całości lub w części na warunkach określonych we wzorze umowy. 5. Wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prowadzeniem kontroli biletowej. 5.1 współpraca z prowadzącym pojazd w przypadkach nieprzestrzegania przez pasażerów przepisów porządkowych mających wpływ na bezpieczeństwo innych lub na bezpieczeństwo przewozów (np. przewóz materiałów niebezpiecznych, psów bez kagańca - za wyjątkiem psów przewodników, uszkodzeń pojazdów mogących spowodować uszkodzenie ciała lub zniszczenie odzieży), 5.2 bezzwłoczne, pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych przypadkach fałszowania dokumentów przewozowych, a także innych nadużyciach spowodowanych przez pasażerów, 5.3 bezzwłoczne zgłaszanie, a następnie potwierdzanie pismem Zamawiającemu uwag i spostrzeżeń dotyczących jakości nadruków kodów na bilecie, błędnego funkcjonowania systemu EKM, uszkodzeń kasowników oraz przypadków nie prowadzenia sprzedaży biletów przez kierujących pojazdami komunikacji miejskiej, 5.4 interweniowanie w przypadkach naruszenia przez pasażerów przepisów porządkowych związanych z przewozem osób i bagażu ręcznego w pojazdach komunikacji miejskiej. 6. Rozpatrywanie reklamacji i skarg pasażerów dotyczących czynności kontrolnych. 5.1 Wykonawca zobowiązany będzie do wyczerpującego i terminowego rozpatrywania pisemnych i ustnych skarg i reklamacji pasażerów dotyczące pracy kontrolujących. 5.2 Zamawiający ma prawo wglądu do dokumentów mających istotne znaczenie dla rozpatrywanej sprawy. 5.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru nad działalnością Wykonawcy związaną z rozpatrywaniem reklamacji i skarg wraz z zachowaniem prawa zmiany pierwotnej decyzji Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania i utrzymania stałego punktu obsługi klientów na terenie miasta Elbląga czynnego od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1600 i co najmniej 1 dzień w tygodniu do godziny 1700 . 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 10. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców,na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1. 11. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 14. Zmiana postanowień umownych może nastąpić wyłącznie w sytuacji określonej w art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w drodze podpisanego przez Strony aneksu, pod rygorem nieważności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Prowadzenie kontroli biletów w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm : Serinus Spółka z o.o. RR Security Grupa Spółka z o.o., ul. Krasickiego 43/2, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 565000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 695000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 624102,00 / Oferta z najwyższą ceną: 695000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.