To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93425 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Pelplin: Restytucja pomieszczeń po szkodzie pożarowej w Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 w Pelplinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 84314-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Kształcenia i Wychowania Nr 1, krajowy numer identyfikacyjny
22151673500000, ul.
ul. Sambora
,
83130
Pelplin, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 536 17 68, faks
58 536 17 68, e-mail
lucyna.bielinska@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://jedynkapelplin.biposwiata.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Restytucja pomieszczeń po szkodzie pożarowej w Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 w Pelplinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Restytucja pomieszczeń po szkodzie pożarowej w Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 w Pelplinie w wyniku której sala sportowa oraz pomieszczenia do niej przylegające od wewnątrz zostały całkowicie osmolone dymem oraz pokryte sadzą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
90919300-5,
90919000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT160130.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 196960.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp),
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie może zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na
podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp z uwagi na to że w dniu 23 marca 2017 roku w budynku Zespołu Kształcenia i Wychowania nr 1 w Pelplinie podczas przeprowadzania robót budowlanych polegających na rozbudowie hali sportowej wybuchł pożar na skutek, którego spłonęła podłoga hali gimnastycznej oraz
zaistniało prawdopodobieństwo uszkodzenia konstrukcji stalowej dachu. Po dokonaniu oględzin Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tczewie postanowieniem nr PNB-7141/5/53/17/TR nakazał wstrzymanie robót budowlanych gdyż mogą one spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi, mienia lub zagrożenie środowiska oraz nakazał zabezpieczyć obiekt przed dostępem osób trzecich do czasu wykonania ekspertyzy technicznej konstrukcji stalowej dachu nad halą gimnastyczną. Ekspertyza techniczna została dostarczona do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Tczewie 28 kwietnia 2017 roku, a postanowienie o wstrzymaniu robót oraz obowiązku zabezpieczenia obiektu przed dostępem osób trzecich zostało uchylone. W wyniku pożaru hala sportowa oraz przylegające do niej pomieszczenia od wewnątrz zostały całkowicie osmolone dymem i pokryte sadzą. W celu umożliwienia dalszych robót niezbędna jest w pierwszej kolejności restytucja pomieszczeń po pożarze i usunięcie następstw w/w zdarzenia szkodowego co winno nastąpić niezwłocznie także z uwagi na konieczność zniwelowania ryzyka dalszej degradacji miejsca prowadzenia robót budowlanych. W związku z obowiązkiem zabezpieczenia obiektu przed dostępem osób trzecich, przeprowadzenie postępowania na restytucję pomieszczeń po pożarze było nie możliwe, a konieczność szybkiego usunięcia zanieczyszczeń po pożarowych w celu wznowienia robót budowlanych nie pozwala na zachowanie terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Z niewielu firm na rynku zajmujących się likwidacją szkód pożarowych i posiadających odpowiedni sprzęt i środki chemiczne oraz zebraniu 2 ofert, wybrano ofertę z najniższą ceną przedstawioną przez firmę Belfor Polska Sp. z o.o.
INNE PRZETARGI PELPLIN
więcej: przetargi PELPLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.