eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej" w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Ropczyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93422 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Ropczyce: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej" w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Ropczyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76395-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, krajowy numer identyfikacyjny 52472000000, ul. ul. Krisego 1, 39100 Ropczyce, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555, e-mail ropczyce@intertele.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej" w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Ropczyce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej w ramach zadania p.n. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Ropczyce" dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa III. Czysta energia, Działanie 3.2. Modernizacja energetyczna budynków. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową stanowiącą załączniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załączniki Nr 4 do SIWZ, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej. 3. W ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej należy wykonać: - ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną o wsp. l=0,042 W/m2×K o gr. 20 cm wraz z montażem folii przeciwwilgociowej i przełożeniem istniejącej wełny mineralnej na folię przeciwwilgociową oraz ułożenie wiatroizolacji, uprzednie uporządkowanie poddasza, - remont kominów w budynku A od poziomu stropu poprzez skucie głuchych tynków, wykonanie docieplenia styropianem o gr. 5 cm o wsp. l=0,038 W/m2×K wraz z osiatkowaniem, kominy ponad połacią dachową: wykończenie tynkiem mineralnym o gr. 1,5 mm, baranek, malowanym dwukrotnie farbami silikonowymi np. CAPAROL ThermoSan NQG z dodatkiem antygrzybicznym lub równoważny, wykonanie czapek kominowych i montaż kratek wentylacyjnych ze stali nierdzewnej, wykonanie przekuć w kominach, - wymiana obróbek blacharskich przy kominach na części A budynku, - modernizacja systemu grzewczego w części A i 1 budynku (wymiana instalacji grzewczej, przewodów, grzejników, montaż zaworów termostatycznych), - modernizacja oświetlenia w części A i 1 budynku (demontaż istniejących opraw i montaż nowych opraw energooszczędnych oraz remont rozdzielni elektrycznych, remont wewnętrznych linii zasilających, remont wewnętrznych instalacji elektrycznych, remont instalacji teletechnicznych, remont instalacji połączeń wyrównawczych), - wykonanie robót budowlanych wykończeniowych (zaprawienie bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznych, gruntowanie ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie dwukrotne ścian i sufitów farbami emulsyjnymi na całej ich powierzchni, uzupełnienie okładziny z płytek ceramicznych), - wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej, - wymiana istniejącego kotła gazowego na zestaw absorpcyjnych gazowych pomp ciepła wraz z kondensacyjnymi kotłami, - wykonanie ogrodzenia o wysokości 2,0 m zabezpieczającego urządzenia gazowe oraz pompy ciepła wraz z montażem bramki zamykanej. 4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do: - uruchomienia pracy kotłowni oraz przeszkolenia użytkownika obiektu w zakresie uruchamiania i eksploatacji kotłowni, - urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów dla potrzeb budowy, - zabezpieczenia i dozorowania budowy w czasie realizacji zamówienia, - zapewnienia warunków bezpieczeństwa na placu budowy, - utrzymania czystości i porządku na terenie budowy, - usuwania i unieszkodliwiania odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia na swój koszt, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowania kompletu dokumentów do odbioru końcowego, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obejmującej roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 5. Plac budowy będzie przekazany Wykonawcy w trzeciej dekadzie czerwca 2017 r., roboty wewnątrz budynku Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej należy wykonać w czasie wakacji. 6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej, objętego termomodernizacją w ramach niniejszego zamówienia. Roboty wewnątrz obiektu winny być realizowane w czasie wakacji. 7. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, dokumentacje projektowe stanowiące załączniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 4 do SIWZ. Zamawiający udostępni przedmiar robót w wersji PDF oraz w wersji ath. z zaznaczeniem, że pierwszorzędne znaczenie ma wersja PDF. Przedmiar w wersji ath. ma charakter pomocniczy. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 9. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 10. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarze, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 11. Podczas wykonywania robót dociepleniowych należy zastosować kompletny system, w skład którego wchodzą kleje do mocowania styropianu i siatki, preparat gruntujący, tynk mineralny, farba silikonowa elewacyjna. 12. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi: 1) na wykonany przedmiot zamówienia - 3 lata, 2) na zamontowane urządzenia - 2 lata. 13. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT722592.14
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo - Handlowa "KRIS-BUD" Krzysztof Leszczak, , Gbiska 40a, 38-100, Strzyżów, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 910000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 910000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 910000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.