eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Klisze ,Kasety i Odczynniki RTG. Nr sprawy ZP,PN /5 / 2008r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Nowe Miasto: Klisze ,Kasety i Odczynniki RTG. Nr sprawy ZP,PN /5 / 2008r
Numer ogłoszenia: 93392 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, fax 048 6740040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Klisze ,Kasety i Odczynniki RTG. Nr sprawy ZP,PN /5 / 2008r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na dostawę KLISZ , KASET I ODCZYNNIKÓW RTG oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : z następującymi wymaganiami : I.Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. Każda ze wskazanych części zamówienia określana będzie mianem (zadania) 1.Zadanie nr 1- Klisze i kasety RTG oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 2531100-4 . a)Klisze powinny być czułe na światło niebieskie , ogólnodiagnostyczne oraz służyć do obróbki zarówno ręcznej jak i automatycznej. b)Klisze rtg do obróbki cyfrowej powinny być dostosowane do automatycznej suchej obróbki termicznej w drukarkach termicznych typu Drypix lub równoważnych. c)Kasety powinny być wykonane z tworzywa sztucznego z ekranami wzmacniającymi zielonymi przeznaczone do użycia z błonami niebieskimi i charakteryzować się: - dużą wytrzymałością , - posiadać okienko ID, - małym ciężarem , - posiadać mechanizm zamykający, który zabezpiecza przed przypadkowym otwarciem, - odpornością na wstrząs . d)Minimalne gwarantowane ilości Klisz i Kaset RTG w okresie obowiązywania umowy zostały określone w formularzu Oferta cenowa - załącznik nr 2 SIWZ .Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy ilości opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 2 : - w przypadku klisz w granicach + 5 % . W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw po cenach wymienionych w załączniku nr 2. 2.Zadanie nr 2 - Odczynniki RTG w postaci : a)Wywoływacza do zdjęć rtg oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 24641230-0 b)Utrwalacza do zdjęć rtg oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 24641240-3 będą stosowane do obróbki mechanicznej. c)Minimalne gwarantowane ilości odczynników rtg w okresie obowiązywania umowy zostały określone w formularzu Oferta cenowa - załącznik nr 3 SIWZ . Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy ilości opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 3 w granicach + 5% . W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw po cenach wymienionych w załączniku nr 3. Wykonawca wraz z dostawa przedmiotu zamówienia dostarczy Karty Charakterystyki przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.65.41.23 - 24.65.41.23 Oryginalny kod CPV: 24.64.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie spełniający warunki określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy . 2.Wykonawcy o których mowa w pkt 5.1. mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 3.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków . Spełnienie wymaganych warunków , opisanych w 2 będzie dokonane na podstawie sprawdzenia oferty pod względem formalno prawnym oraz załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt.6 zgodnie z formułą (spełnia nie spełnia). 3.1.Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców z przyczyn , o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . 1)O wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonych wykonawców podając uzasadnienie faktyczne i prawne . 2)Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3.2.Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art 89 ust 1 ustawy Pzp, która: 1)Jest sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ; 2)Jeżeli złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.z 1993 r Nr 47, poz.211 ze zm.) ; 3)Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia ; 4)Oferta zawiera rażące błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy PZP lub wykonawca nie zgodził się w ciągu 7 dni od otrzymania zawiadomienia na poprawienie omyłek rachunkowych; 4)Ofertę wykonawcy wykluczonego w związku z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ; 5)Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu. 6)Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów - przepisów kodeksu handlowego,kodeksu cywilnego i innych. 3.3.Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art.93 ust 1 ustawyPzp, jeżeli : 1)Nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu ,albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu; 2)W postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu; 3)W postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej wpłynęły mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej albo nie zostały złożone oferty co najmniej przez dwóch wykonawców niepodlegających odrzuceniu; 4)Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , która zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ; 5)Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca , że realizacja zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć ; 6)Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego . 7)Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o unieważnieniu postępowanie podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3.4.Wykonawcy , którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub dokumenty te posiadają błędy zostaną wezwani do ich uzupełnienia i wyjaśnienia w wyznaczonym terminie zgodnie z art 26 ust 3 i 4 ustawy. Nie spełnienie ,któregokolwiek z warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania ,a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ należy złożyć: 1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zmówienia lub czynności wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia; a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ . b)Wypełniony Formularz cenowy wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 lub 3 do SIWZ . c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; d)Koncesje zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji ,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia ( w przypadku gdy wykonawca nie ma obowiązku składa oświadczenie na pismie) . e)Oryginał lub kserokopię Rejestru produktu zamówienia i podmiotu odpowiedzialnego z za jego wprowadzenie do obrotu wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub złożenia kserokopii zgłoszenia przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą, certyfikat CE ,deklarację zgodności ,jeżeli przedmiot zamówienia wymaga tylko deklaracji lub inne równoważne dokumenty,które potwierdziłyby zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu ,w sytuacji gdy odpowiednie przepisy prawa wymagają, by potwierdzenie spełniania norm czy wymogów jakościowych wydane było w ściśle określonej formie, jej zachowanie jest konieczne; w przypadku gdy wykonawca ,w przypadku któregoś produktu dostarczy potwierdzenie zgłoszenia rejestracji ( lub inne wpisać) w rejestrze prowadzonym przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych będzie dokumentem wystarczającym w zakresie p.pkt.e); f)oświadczenie , iż dostarczany przedmiot zamówienia spełnia warunki i normy zawarte w ustawie o substancjach i preparatach chemicznych ( Dz. U. Nr.11 z 2001 r z póź. zm.) oraz ustawie o wyrobach medycznych ( Dz.U . Nr 93 z 2004 r poz.896.). 2.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa : a)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu tego warunku zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a)oryginał lub kserokopię polisy lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,stosuje się do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr 87 poz.605). 6.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 7.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Nowe-Miasto n/P ul.Tomaszowska 43 .Sekcja zamówień.Koszt SIWZ 30 zł po wpłaceniu na k-to B.Spółdzielczego Belski Duży 74 9116 0001 0001 4616 2000 0001 po otrzymaniu faktury..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 09:30, miejsce: SP.ZOZ Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Klisze i Kasety RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Klisze powinny być czułe na światło niebieskie , ogólnodiagnostyczne oraz służyć do obróbki zarówno ręcznej jak i automatycznej. b)Klisze rtg do obróbki cyfrowej powinny być dostosowane do automatycznej suchej obróbki termicznej w drukarkach termicznych typu Drypix lub równoważnych. c)Kasety powinny być wykonane z tworzywa sztucznego z ekranami wzmacniającymi zielonymi przeznaczone do użycia z błonami niebieskimi i charakteryzować się: - dużą wytrzymałością , - posiadać okienko ID, - małym ciężarem , - posiadać mechanizm zamykający, który zabezpiecza przed przypadkowym otwarciem, - odpornością na wstrząs . d)Minimalne gwarantowane ilości Klisz i Kaset RTG w okresie obowiązywania umowy zostały określone w formularzu Oferta cenowa - załącznik nr 2 SIWZ . Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy ilości opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 2 : - w przypadku klisz w granicach + 5 % . W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw po cenach wymienionych w załączniku nr 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wywoływacza do zdjęć rtg oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 24641230-0 2.Utrwalacza do zdjęć rtg oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 24641240-3 będą stosowane do obróbki mechanicznej. 3.Minimalne gwarantowane ilości odczynników rtg w okresie obowiązywania umowy zostały określone w formularzu Oferta cenowa - załącznik nr 3 SIWZ . Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy ilości opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 3 w granicach + 5% . W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw po cenach wymienionych w załączniku nr 3. Wykonawca wraz z dostawa przedmiotu zamówienia dostarczy Karty Charakterystyki przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.12.30-0, 24.64.12.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.