eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-20

Kraków: Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania
Numer ogłoszenia: 93379 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania w zakresie 2 zadań: Zadanie nr 1 - Mundur polowy letni WS - 360 kpl; Zadanie nr 2 - Kurtka ćwiczebna z ocieplaczem - 683 szt.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5, 35.11.34.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - w szczególności należytego wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla wszystkich zadań uznawane będą dostawy umundurowania i wyekwipowania dla służb mundurowych) na łączną kwotę nie mniejszą niż: Zadanie nr 1 - 30 000,00 zł; Zadanie nr 2 - 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany do dostawy przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, wykonawca winien do oferty załączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego wdrożenie systemu zarządzania jakością wykonawcy, spełniającego wymagania zawarte w AQAP-2120;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA; 2. Wypełniony/e formularz/e cenowy/e 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: Zadanie nr 1: wzór jeden kpl. munduru polowego letniego WS w rozmiarze 100/169/90; Zadanie nr 2: wzór jednego kpl. kurtki ćwiczebnej z ocieplaczem i czapką w rozmiarze L.(176-182); W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: Zadanie nr 1: wymagane jest złożenie przez oferenta wyników badań tkaniny zasadniczej, potwierdzonych przez akredytowane laboratorium stwierdzające wymagania zawarte w tablicy nr 2, 3, 4 i 5 oraz oświadczenia o zgodności parametrów oferowanego wyrobu z zapisami zawartymi w WTU; Zadanie nr 2: Wymagane jest złożenie przez oferenta wyników badań tkaniny, dzianiny i materiału zasadniczego, potwierdzonych przez akredytowane laboratorium stwierdzające wymagania zawarte w pkt III ppkt 1, 2 i 3 oraz oświadczenia o zgodności parametrów oferowanego wyrobu z zapisami zawartymi w WTU;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w następujących przypadkach w sposób określony poniżej: 1) zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy, zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 2) zmiany organu realizującego wojskowy odbiór (RPW, QAR); 3) zmiany norm przedmiotowych lub WTU na produkt: a) zmiany surowca lub półproduktu; b) zmiany parametrów jakościowych; c) zmiany metod badań. 4) zmiany terminu dostawy - o ile konieczność zmiany jest skutkiem siły wyższej lub wynika ze zmian opisanych w pkt od 1 do 3, 5) zmiany terminu dostawy (przedłużenie) - jeżeli jej przyczyną są okoliczności leżące po stronie Zamawiającego bądź Odbiorcy po pozytywnej opinii Gestora, 6) przedłużenia terminu wykonania umowy a także przedłużenia terminu poszczególnych dostaw - o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że termin rozpoczęcia postępowania przed KIO rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego, a kończy się w dniu wydania orzeczenia przez KIO bądź Sądem powszechnym, 7) zmiany wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 8) odstąpić od odbioru RPW - na wniosek Gestora bądź w przypadku gdy dany przedmiot umowy nie podlega odbiorowi wojskowemu, 9) odstąpić od wymogów przedstawienia badań zastosowanych materiałów i wyrobów gotowych, jeżeli akredytowane laboratoria nie przeprowadzają badań tego typu, bądź z uwagi na odległy termin ich przeprowadzenia nie jest możliwym ich wykonanie w terminie określonym w § 3 ust. 1 umowy. 10) dokonać zmniejszenia ilości przedmiotu umowy - w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy, 11) obniżenia ceny - w każdym czasie za zgodą Wykonawcy 12) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych lub poleceń przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy, 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego. 4. Zmiany nieistotne mogą być dokonywane w każdym czasie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - bud. 28 sekcja zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 08:30, miejsce: 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - bud. 28 kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji: termin wskazany przez Wykonawcę w druku OFERTA - jednak nie mniej niż 45 dni i nie więcej niż 90 dni od daty zawarcia umowy (nie później niż do 15.12.2016r.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur polowy letni WS - 360 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka ćwiczebna z ocieplaczem - 683 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.