eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobiegniew › Zaprojektowanie i wykonanie ogrodzeń leśniczówek na terenie Nadleśnictwa Głusko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Dobiegniew: Zaprojektowanie i wykonanie ogrodzeń leśniczówek na terenie Nadleśnictwa Głusko
Numer ogłoszenia: 93351 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Głusko , 66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie, tel. 095 7611914, 7613822, faks 095 7611914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin. lasy.gov.pl/web/glusko

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie ogrodzeń leśniczówek na terenie Nadleśnictwa Głusko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu ogrodzeń leśniczówek. Całkowity zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie wymaganych prawem dokumentacji technicznych oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień na wykonanie ogrodzeń i utwardzenie dojazdu do Leśniczówki Wołogoszcz z kostki brukowej a)zakup map do celów projektowych b)zgromadzenie aktualnych wypisów z rejestru gruntów c)uzyskanie niezbędnych decyzji uzgodnień i pozwoleń do rozpoczęcia budowy 2. Wykonanie robót budowlanych a)wykonanie robót przygotowawczych b)wykonanie robót ziemnych c)rozbiórka istniejących ogrodzeń oraz bram wjazdowych i furtek d)wykonanie bram wjazdowych rozwieranych dwuskrzydłowych e)wykonanie furtek f)wykonanie części ogrodzenia segmentowego z wypełnieniem sztachetami g)wykonanie części ogrodzenia z siatki powlekanej h)wyrównanie terenu wzdłuż ogrodzenia plantowanie ziemi z wykopów i)wykonanie utwardzenia terenu przy Leśniczówce Wołogoszcz 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części zwanych pakietami, z których każdy stanowi przedmiot odrębnego postępowania: 1) pakiet nr 1 - Leśniczówka Żelaźnica 2) pakiet nr 2 - Leśniczówka Wołogoszcz 3.3. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 24 miesiące od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. 3.4. Zamawiający nie ogranicza zakresu przedmiotu zamówienia, który nie może być powierzony podwykonawcom. Zakres zamówienia planowany do powierzenia podwykonawcom musi być wskazany w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Brak informacji w formularzu oferty w sprawie zakresu zamówienia powierzanego podwykonawcom będzie traktowany jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Zawarcie przez Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, umowy z podwykonawcą będzie wymagało uzyskania uprzedniej zgody Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.34.20.00-6, 45.11.27.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne pakiety w następujących kwotach: 1) Pakiet nr 1 - Leśniczówka Żelaźnica - 1000,00 zł 2) Pakiet nr 2 - Leśniczówka Wołogoszcz - 1000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II Oddział Gorzów Wlkp. 93 1020 1967 0000 8902 0076 6006. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie Zamawiającego (p. 9). 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 13.06.2013 r. do godz. 09.00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwotę gwarancji/poręczenia; 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie (spełnia)-(nie spełnia) na podstawie wymaganych dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z jego ofertą tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednimi osobami, Zamawiający uzna dysponowanie osobą, która posiada uprawnienia budowlane do wykonania projektu w zakresie zamówienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, jak również odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonanie projektu w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia i osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zamówienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, jak również odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wykaz osób oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wymienione w wykazie osób posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej , Zamawiający uzna posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 2.pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 3.ewentualnie dokumenty przy pomocy, których wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia (w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia), jeśli zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 2b Pzp, wykonawca będzie polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia (warunek opisany w pkt 7.3. ppkt 1 SIWZ) innych podmiotów, 4. formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin. lasy.gov.pl/web/glusko
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Głusko, Głusko 19, pok. nr 8 (Dział Techniczny) piętro I..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Głusko, Głusko 19, pok nr 6 (sekretariat) piętro I..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśniczówka Żelaźnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis stanu istniejącego. Istniejące ogrodzenie wokół leśniczówki podlega rozebraniu: siatka powlekana o wysokości 1 m długości 100 m na słupkach betonowych w rozstawie 4,0 m oraz siatka powlekana o wysokości 1,2 m długości 36 m na słupkach betonowych w rozstawie 4,0 m. Brama wjazdowa rozwierana z profili stalowych 3 furtki z profili stalowych. Odzyskane słupki betonowe oraz siatka muszą zostać złożone w miejscu wskazanym przez zamawiającego pozostają własnością zamawiającego. Założenia do projektowania i wykonania. Ogrodzenie z wypełnieniem siatką powlekaną o długości 100 m łącznie z 2 furtkami 1)siatka ogrodzeniowa pleciona ślimakowa wykonana z drutu ocynkowanego o średnicy 2,6 mm, powlekanego otuliną PCV o oczku 40-50 mm wysokość 1,25 m 2)drut naciągowy powlekany PCV O 3,5 mm potrójnie 3)stopy fundamentowe pod słupki 30x30x100 cm w rozstawie osiowym 250 cm 4)słupki stalowe wykonane z rury O 42,4x2 mm długości 220 cm z daszkiem zabezpieczającym 5)na fundamencie słupka cokolik 24x30x25 zabetonowany z osadzoną deską cokołową 24x8x230 cm pomiędzy cokolikami 6)elementy stalowe zabezpieczone powłokami antykorozyjnymi Ogrodzenie z wypełnieniem sztachetami o długości 36 m łącznie z bramą i furtką 1)sztachety z drewna olchowego struganego impregnowanego o wymiarach 2x8x100 cm w rozstawie co 4 cm mocowane wkrętami samogwintującymi do profili poprzecznych 40x20x2 mm 2)stopy fundamentowe pod słupki 30x30x100 cm w rozstawie osiowym 250 cm 3)słupki stalowe rury O 42,4x2 mm o długości 175 cm z daszkiem zabezpieczającym i przyspawanymi markami z otworem owalnym do mocowania profili poprzecznych 4)na fundamencie słupka cokolik 24x30x25 cm zabetonowany z osadzoną deską cokołową 24x8x230 cm pomiędzy cokolikami 5)elementy stalowe zabezpieczone powłokami antykorozyjnymi Brama wjazdowa rozwierana dwuskrzydłowa z możliwością blokady i zamknięciem na klucz 1 szt. 1)skrzydła bramy z profili 50x30x2,5 mm o szerokości skrzydła 2,0 m zawieszone na zawiasach pasowych 2)wypełnienie skrzydła sztachety z deski olchowej struganej o wymiarach 2x8x110 cm w rozstawie co 4 cm impregnowane 3)słupki bramy stalowe z profili 100x100x30mm osadzone w fundamencie żelbetowym połączonym ławą fundamentową zbrojoną na szerokość bramy 4)zbrojenie ławy i stóp fundamentowych stanowić powinny 4#12 oraz strzemiona O 6 w rozstawie co 30 cm 5)elementy stalowe zabezpieczone powłokami antykorozyjnymi Furtka wejściowa 3 szt. z wkładkami zamykanymi na klucz 1)skrzydło furtki szerokości 1,0 m osadzone na zawiasach pasowych spawanych 2)słupki z profili 100x100x3 mm długości 200 cm 3)konstrukcja furtki z profili stalowych 40x20x2 mm 4)elementy stalowe zabezpieczone powłokami antykorozyjnymi 5)wypełnienie sztachety olchowe 2x8x110 cm w rozstawie co 4 cm strugane impregnowane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7, 45.34.20.00-6, 45.11.13.00-1, 45.11.27.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leśniczówka Wołogoszcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis stanu istniejącego. Istniejące ogrodzenie wokół Leśniczówki podlega rozebraniu: siatka o wysokości 1,30 m długości 65 m na słupkach drewnianych w rozstawie 2,5 m oraz sztachety o wysokości 1,6 m długości 96 m na słupkach betonowych w rozstawie 2,5 m. Wzdłuż ogrodzenia żywopłot z ligustru do likwidacji. Brama wjazdowa rozwierana z profili stalowych 2 furtki z profili stalowych. Odzyskane słupki betonowe muszą zostać złożone w miejscu wskazanym przez zamawiającego pozostają własnością zamawiającego. Założenia do projektowania i wykonania. Ogrodzenie z wypełnieniem siatką powlekaną o długości 149 m łącznie z jedną furtką 1)siatka ogrodzeniowa pleciona ślimakowa wykonana z drutu ocynkowanego o średnicy 2,6 mm, powlekanego otuliną PCV o oczku 40-50 mm wysokość 1,25 m 2)drut naciągowy powlekany PCV O 3,5 mm potrójnie 3)stopy fundamentowe pod słupki 30x30x100 cm w rozstawie osiowym 250 cm 4)słupki stalowe wykonane z rury O 42,4x2 mm długości 220 cm z daszkiem zabezpieczającym 5)na fundamencie słupka cokolik 24x30x25 zabetonowany z osadzoną deską cokołową 24x8x230 cm pomiędzy cokolikami 5)elementy stalowe zabezpieczone powłokami antykorozyjnymi Ogrodzenie z wypełnieniem sztachetami o długości 27m z dwoma bramami i jedną furtką 1)sztachety z drewna olchowego struganego impregnowanego o wymiarach 2x8x100 cm w rozstawie co 4 cm mocowane wkrętami samogwintującymi do profili poprzecznych 40x20x2 mm 2)stopy fundamentowe pod słupki 30x30x100 cm w rozstawie osiowym 250 cm 3)słupki stalowe rury O 42,4x2 mm o długości 175 cm z daszkiem zabezpieczającym i przyspawanymi markami z otworem owalnym do mocowania profili poprzecznych 4)na fundamencie słupka cokolik 24x30x25 cm zabetonowany z osadzoną deską cokołową 24x8x230 cm pomiędzy cokolikami 5)elementy stalowe zabezpieczone powłokami antykorozyjnymi Brama wjazdowa rozwierana dwuskrzydłowa z możliwością blokady i zamknięciem na klucz 2 szt. 1)skrzydła bramy z profili 50x30x2,5 mm o szerokości skrzydła 2,0 m zawieszone na zawiasach pasowych 2)wypełnienie skrzydła sztachety z deski olchowej struganej o wymiarach 2x8x110 cm impregnowane w rozstawie co 4 cm 3)słupki bramy stalowe z profili 100x100x30mm osadzone w fundamencie żelbetowym połączonym ławą fundamentową zbrojoną na szerokość bramy 4)zbrojenie ławy i stóp fundamentowych stanowić powinny 4#12 oraz strzemiona O 6 w rozstawie co 30 cm 5)elementy stalowe zabezpieczone powłokami antykorozyjnymi Furtka wejściowa 2 szt. z wkładkami zamykanymi na klucz 1)skrzydło furtki szerokości 1,0 m osadzone na zawiasach pasowych spawanych 2)słupki z profili 100x100x3 mm długości 200 cm 3)konstrukcja furtki z profili stalowych 40x20x2 mm 4)elementy stalowe zabezpieczone powłokami antykorozyjnymi 5)wypełnienie sztachety olchowe 2x8x110 cm w rozstawie co 4 cm strugane impregnowane Utwardzenie dojazdu o pow. 216 m2. 1)wyrównanie terenu 2)kostka brukowa szara grubości 6 cm na podbudowie z grysu o grubości 15 cm po zagęszczeniu i podsypce piaskowej grubości 3 cm 3)obrzeża betonowe trawnikowe szare 6x20 cm na ławie betonowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7, 45.34.20.00-6, 45.11.13.00-1, 45.11.27.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.