eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemodlin › Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gracze, gmina Niemodlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Niemodlin: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gracze, gmina Niemodlin
Numer ogłoszenia: 93270 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niemodlin, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606295, fax 077 4606260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemodlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gracze, gmina Niemodlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gracze, gmina Niemodlin Rodzaj zamówienia: roboty budowlane . Zakres zamówienia: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych przygotowawcze (w tym opracowanie planu BIOZ), pomiarowe, kładki dla pieszych, barierki ochronne, oznakowanie terenu robót, oznakowanie pionowe dróg, zabezpieczenie wykopów, odwodnienie wykopów, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, wykonanie badań, sprawdzeń i prób - Wystąpienie i uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej nr 1507; koszty wydania zezwolenia ponosi wykonawca robót, - Roboty związane z włączeniem się do drogi powiatowej nr 1507, w obrębie skrzyżowania, - Wymiana krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie z betonu B-15 - 6.0 m, - Korytka ściekowe betonowe 50x25x8cm na ławie z betonu B-15 - 45.0 m, - Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 20.0 m - Wykopy oraz przekopy z wywiezieniem urobku na odległość do 2 km - 816,58 m³, - Układanie rur ochronnych dwudzielne z PCW o średnicy do 1 10 mm w wyko-pie - 12,0 m, - Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o grubości 25 cm z pospółki - 479,99 m², - Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, ze skropieniem asfaltem - 1789,99 m², - Nawierzchnie z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 1670,36 m², - Nawierzchnie z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 1636,70 m², - Profilowanie i zagęszczanie podłoża (obustronne pobocza) - 424,30 m², - Wyrównanie poboczy tłuczniem kamiennym sortowanym z za-gęszczeniem o gr. do 10 cm - 42,43 m³, - Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV z zagęszczeniem - 13,87 m³, - Pionowe znaki drogowe o pow. ponad 0.3 m² - 4,0 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5 000,00 złotych -słownie: pięć tysięcy złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Namysłowie nr 87 8890 1079 0009 4009 2006 0003 z dopiskiem: Wadium-przetarg na budowę drogi w Graczach, - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158, z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz.596 i nr 216, poz. 1824). Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin wpłaty kwoty wadium na rachunek zamawiającego dokonany nie później jak w dniu i godzinie otwarcia ofert. Wadium w formach niepieniężnych należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego - pokój nr 28, gdzie nastąpi potwierdzenie jego wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Kasjerkę nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie budowy dróg, 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: 2.1. - Dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej posiadającym min. 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z kierowaniem budową dróg, 2.2. - Udokumentowanie zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 robót w zakresie budowy dróg o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł każdej z nich oraz przedstawienie referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: 3.1.Posiadanie zdolności kredytowej w wysokości min. 100.000 zł lub posiadanie własnych środków finansowych na koncie bankowym w wysokości min. 100.000 zł. 3.2. Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne 4. Udzielenie minimum 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. 5. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia- 100.000,-zł, 6. Złożenie kosztorysu ofertowego, 7. Wniesienie wadium 8. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie są wymienieni w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów wyszczególnionych w p-cie VIII na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia zawierający: imię, nazwisko, zawód, rodzaj i numer posiadanych uprawnień budowlanych, staż pracy w zakresie kierowania budową dróg- wg załącznika nr 3 do SIWZ, 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie, wg zał. nr 4 do SIWZ z podaniem ich nazwy, lokalizacji, daty wykonania (data odbioru robót), wartości robót, nazwy i adresu inwestora, 5. Kserokopia uprawnień kierownika budowy przewidzianego do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 6. Zaświadczenie z banku prowadzącego podstawowy rachunek bankowy Wykonawcy o zdolności kredytowej lub wysokości posiadanych środków finansowych , 7. Polisa OC ( odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,- zł, 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 9. Kosztorys ofertowy, 10. Dowód wniesienia wadium. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w punktach 1, 2, odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w punktach 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz terminu i kwoty wniesionego wadium. Uwaga: Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemodlin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Niemodlinie, ul. Bohaterów Powstań Śl. 37, 49-100 Niemodlin Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Urządu Miejskiego w Niemodlinie, ul. Bohaterów Powstań Śl. 37, 49-100 Niemodlin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. 1. Wszelkie oświadczenia i zawiadomienia, wnioski lub informacje zamawiający i wykonawcy zobowiązani są przekazywać pisemnie. 2. Dokumenty lub informacje, o których mowa w pkt.1, przekazane za pomocą faksu, uważa się za dostarczone lub złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do zamawiającego lub wykonawcy przed upływem wyznaczonego terminu, pod warunkiem, że zostaną niezwłocznie potwierdzone na piśmie, w korespondencji doręczonej zamawiającemu lub wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 3 dni od daty przekazania ich w formie wymienionej na wstępie. 3. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zawartych w specyfikacji. Pytania muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres zamawiającego lub faksem na nr (077) 4 606 260, w terminie nie krótszym niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert. 4. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień wszystkim uczestnikom postępowania. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść dokumentów zawierających specyfikację istotnych warunków zamówienia. 6. Dokonane w ten sposób uzupełnienie zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom i będzie ono dla nich wiążące. 7. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, przed jego upływem, w celu umożliwienia wykonawcom uwzględnienia w przygotowywanych ofertach otrzymanych wyjaśnień i uzupełnień specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Osobą upoważnioną przez zamawiającego do kontaktów z wykonawcami jest Kazimierz Krzesiński.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.