eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › 1. Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacjiSAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie; 2.Kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia przeciwpożarowego w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Warszawa: 1. Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji: SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie; 2.Kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia przeciwpożarowego w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 93253 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, faks 022 6946043, 6947204,6949645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze KPRM.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji: SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie; 2.Kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia przeciwpożarowego w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji: SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie; 1.1. Czynności wchodzące w zakres konserwacji okresowej instalacji sygnalizacji alarmu pożaru w terminie raz na każde trzy miesiące: 1.1.1. Centrale i podcentrale sygnalizacji pożaru wraz z ich podstawowymi rezerwowym źródłem zasilania: 1.1.1.1. przeprowadzenie testów wskaźników optycznych w centralach i podcentralach, 1.1.1.2. sprawdzenie układu zasilającego i urządzeń pomiarowych, 1.1.1.3. sprawdzenie stanu i ewentualna naprawa lub wymiana przycisków, szybek, manipulatorów, bezpieczników, żarówek, zamków, papieru i tuszu w drukarkach, 1.1.1.4. sprawdzenie stanu i ewentualna naprawa podłączeń linii dozorowych, stanu połączeń pakietów i paneli w centralce wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych pakietów, 1.1.1.5. czyszczenie centralki, 1.1.1.6. przeprowadzenie wszystkich innych prób sprawdzających stan i parametry techniczne określonych przez producenta w DTR, 1.1.1.7. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.2. Awaryjne źródło zasilania: 1.1.2.1. sprawdzenie stanu technicznego baterii akumulatorów bezobsługowych, wartości napięcia, prądu ładowania, 1.1.2.2. sprawdzenie automatycznego przełączania na zasilanie awaryjne w przypadku zaniku napięcia sieci 220V, 1.1.2.3. sprawdzenie stanu zabezpieczeń, 1.1.2.4. czyszczenie akumulatorów, konserwacja podłączeń elektrycznych, 1.1.2.5. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.3. Linie dozorowe i sygnalizacyjne: 1.1.3.1. sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych, sygnalizacyjnych, zamocowania uchwytów, obejm podtrzymujących i linek nośnych, 1.1.3.2. usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych i sygnałowych powstałych w czasie ich normalnej eksploatacji, 1.1.3.3. sprawdzenie zadziałania każdej linii dozorowej poprzez co najmniej jeden losowo wybrany sygnalizator pożaru za pomocą imitatora dymu, płomienia, temperatury, a w przypadku przycisku poprzez uruchomienie ręczne, w celu sprawdzenia czy CSP prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, uruchamia wszystkie inne urządzenia alarmowe i pomocnicze, 1.1.3.4. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.4. Ręczne i automatyczne sygnalizatory alarmu pożaru: 1.1.4.1. sprawdzenie stanu technicznego i zamocowania sygnalizatorów pożaru (czujek, przycisków, wskaźników zadziałania, syrenek alarmowych), 1.1.4.2. sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, sygnalizatorów, wskaźników zadziałania za pomocą imitatorów pożaru, 1.1.4.3. usunięcie zanieczyszczeń, sprawdzenie na testerze serwisowym i ewentualna wymiana na czujki o wymaganych parametrach, 1.1.4.4. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.5. Urządzenia dodatkowe: 1.1.5.1. sprawdzenie działania zewnętrznych urządzeń sygnalizacyjnych (dzwonków, głośników, syrenek, buczków), a także i innych urządzeń dodatkowych jeśli takie występują i są objęte konserwacją, 1.1.5.2. sprawdzenie działania komputerowego systemu graficznej wizualizacji oraz archiwizacji zdarzeń opartego na programie FIRE GUARD 6000 TELEALARM w tym również transmisji sygnałów i stanu urządzeń technicznych do wizualizacji. 1.1.5.3. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.2. Zakres czynności konserwacji instalacji stałych urządzeń gaśniczych KD 200 ze środkiem FM 200 oraz TA 200 ze środkiem HFC-277 wchodzące w zakres konserwacji okresowej raz na kwartał: 1.2.1. badanie i sprawdzenie stanu zaworów i urządzeń, manometrów kontrolnych, działania wszystkich mechanizmów, ilości czynnika gaszącego w butlach, 1.2.2. czyszczenie, regulacja i natłuszczanie oliwą bezkwasową wszystkich mechanizmów, 1.2.3. sprawdzenie stanu instalacji elektrycznych urządzeń wykonawczych i sygnalizacyjnych, 1.2.4. sprawdzenie stanu technicznego zamocowań orurowania i dysz oraz stanu uszczelnień połączeń gwintowych, 1.2.5. sprawdzenie układów elektronicznych, bezpieczników topikowych i rurkowych, żarówek, szybek do przycisków, 1.2.6. sprawdzenie stanu dzwonów alarmowych, lamp ostrzegawczych, oraz stanu technicznego napisów informacyjno-ostrzegawczych, 1.2.7. każda zauważona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.3. Zapewnienie na czas trwania umowy służby serwisowej świadczącej usługi na każde wezwanie Zamawiającego, 366 dni w roku w systemie całodobowym w czasie reakcji max. do 4 godzin od wezwania. 1.4. Zapewnienie na czas trwania usługi możliwość dostarczenia i wbudowania części zmiennych do serwisowanych urządzeń Zamawiającego. 1.5. Posiadanie certyfikowanych przez uprawnione jednostki urządzeń pomiarowych przeznaczonych do wykonania zamówienia. 2. Kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia przeciwpożarowego w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie. 2.1. przegląd - kontrola podręcznego sprzętu gaśniczego - gaśnic, agregatów gaśniczych (przegląd + etatyzacja sprzętu do naprawy); 2.2. przegląd - kontrola przeciwpożarowych instalacji hydrantowych wewnętrznych i zewnętrznych, suchego pionu: ciśnienie statyczne, ciśnienie dynamiczne (w przepływie), wydajność kompletność hydrantu. 2.3. Przeglądu należy dokonać: 2.3.1. hydranty, suchy pion + wskazane gaśnice - od 1 lipiec 2009 rok, 2.3.2. pozostała część gaśnic - od 1 listopad 2009 rok. 2.4. Czynności wykonywane w ramach przeglądu-kontroli: 2.4.1. przegląd techniczny i kontrola gaśnic i agregatów gaśniczych wraz z naklejeniem kontrolek zawierających termin następnego badania; 2.4.2. przegląd techniczny i kontrola hydrantów wewnętrznych wraz z naklejeniem kontrolek zawierających termin następnego badania; 2.4.3. sprawdzenie ciśnienia i wydajności hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych; 2.4.4. sprawdzenie kompletności wyposażenia szafek hydrantowych; 2.4.5. przegląd i kontrola techniczna suchego pionu w budynku biurowym - wysokim, przy ul. Powsińskiej 69/71, 2.5. Wszystkie czynności powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz wymaganiami producentów. 2.6. Po dokonaniu przeglądów należy przedłożyć protokoły odnoszące się do poszczególnych obiektów oraz zawierające: 2.6.1. wykaz podręcznego sprzętu gaśniczego oraz hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z terminami następnego przeglądu technicznego, 2.6.2. wykaz podręcznego sprzętu gaśniczego oraz hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych wymagających uzupełnienia, modernizacji, naprawy lub kasacji, 2.6.3. wyniki przeprowadzonych pomiarów ciśnienia i wydajności hydrantów, kompletności skrzynek hydrantowych. 2.7. Posiadanie certyfikowanych przez uprawnione jednostki urządzeń pomiarowych przeznaczonych do wykonania zamówienia. Przed terminem składania ofert do niniejszego postępowania dla wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Całkowita wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje żądania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, tj. koncesja na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 2 usługi o wartości min 40 000,00zł brutto każda, dotyczących konserwacji, serwisu technicznego urządzeń i instalacji SAP, SUG, DSO i oddymiania, 3) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej jednym pracownikiem posiadającym licencje zabezpieczenia technicznego oraz certyfikaty bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej poufne, b) co najmniej jednym pracownikiem posiadającymi aktualne na dzień składania wniosków dokumenty uprawniające do konserwacji i prowadzenia kontroli sprawności sprzętu ochrony przeciwpożarowej (gaśnic, hydrantów, suchych pionów). 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300.000zł. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający przyzna po 1 punkcie za każdą wykazaną usługę spełniającą wyżej wymienione warunki. Zamawiający spośród wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu wyłoni 5 wykonawców, którzy wykażą największą ilość usług. W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości usług zamawiający wyłoni 5 i każdego następnego wykonawcę, który wykazał taką samą ilość usług jak ostatni zakwalifikowany..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór wniosku znajduje się na stronie internetowej www.cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu), niżej wymienione dokumenty: 1) Oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej www.cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3) Wykaz minimum dwóch usług o wartości min. 40 000,00zł brutto rocznie każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących konserwacji, serwisu technicznego urządzeń i instalacji: SAP, SUG, DSO i oddymiania, z podaniem nazwy usługi jej zakresu, dat i miejsc wykonania, oraz wartości (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej www.cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia; 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej www.cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu): 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje. 7) Certyfikaty producentów systemów, stwierdzające posiadanie niezbędnych kwalifikacji do ich serwisowania: a) Panasonic EBL 512, EBL 1000, Polon Alfa (Ignis 1000, 1520M), Telsap 3 (SAP), b) stałych urządzeń gaśniczych gazowych na gaz FM-200, HFC-277 (SUG), c) G+M (DSO). D+H (oddymianie). 8) Aktualna na dzień składania wniosków koncesja na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego 9) Aktualne na dzień składania wniosków zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na serwisowanie jonizacyjnych źródeł promieniowania 10) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300.000 zł. 2. Wykonawcy zagraniczni 1) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w ust. 1 pkt 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie. 1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, składają jeden wniosek, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 i 2 składa osobno każdy z Wykonawców, b) pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1, pkt 3 - 10 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub wykonawcy wspólnie. 4. Forma oświadczeń lub dokumentów 1) Wymagane oświadczenia i dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (z wyłączeniem: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które musi być złożone w oryginale oraz pełnomocnictwa, którym mowa poniżej). 2) Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do wniosku w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku, gdy załączone do wniosku oświadczenia, dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego) Zamawiający wymaga przedstawienia ich tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę. Jeżeli złożone kserokopie oświadczeń i dokumentów wskazanych w ust. 1 do 3 będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości, co do ich prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawcy otrzymają SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 11:00, miejsce: CENTRUM OBSŁUGI KPRM, Warszawa, ul. Powsińska 69/71 pokój 303..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.